Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 25 Mar 2018, 13:08

Sem na hitro zračunal; koeficient linearnega toplotnega raztezka za 304 rostfrej je 17, če je prirobnica dolga 30cm in se bo segrela do 300°C (plavi fleki) se bo raztegnila za 1.4mm, se pravi 0.7mm na vsako stran od sredine, nebi se smelo ven zvit če si vsaj približno natančno pozicioniral te 1mm oversize luknje :)
Najprej nacentriraj in zategni šraufe v prirobnici pri sredinskem cilindru, bo pomagalo proti ribanju ;)

No, če bi bil pa to linjski šestak z tako enodelno prirobnico pa nebi več bil tak hec pri 3mm raztezka...
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 25 Mar 2018, 13:13

Sam ni inox. Je ST37-2 material. Da naj bi se manj raztezal pa zvijal kot inox. Če so me nasrali.. :D

Veš tut za to izraunat slučajno? Ker vidim, da ti kr gre :clap: :D
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 25 Mar 2018, 15:04

Dam prst, bi roko, a? :broken:
St37 ima pa koeficient okrog 13 (x10^-6); pri istih pogojih kot prej boš pridelal 1.1mm raztezka.
Samo to je eno dost obično ogljikovo jeklo z nekaj mangana, to bo rjavelo ko svinja...
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by FR Wolf » 26 Mar 2018, 21:15

pero27 wrote:Dam prst, bi roko, a? :broken:
St37 ima pa koeficient okrog 13 (x10^-6); pri istih pogojih kot prej boš pridelal 1.1mm raztezka.
Samo to je eno dost obično ogljikovo jeklo z nekaj mangana, to bo rjavelo ko svinja...
Vsi se bojijo, da 304ka v ozračje izpusti kak krom. :D
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by eugene » 26 Mar 2018, 21:52

Jaz in se marsikdo je imel prirobnico iz rosfraj plate pa nisem imel nobenih problemov.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 26 Mar 2018, 21:58

Definitivno! Sej je ful te robe, skor vsi aftermarket špageti so z enodelno prirobnico in tud dajo zadost velike luknje okrog šraufou itd. Sam pač ni pa optimalno, to je zato ker fižole štejejo.
Če delaš sam zase, pol ne vidim smisla da delaš iz ene plate... pa še bolj fukiš zgledajo posamezne prirobnice :)
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by eugene » 27 Mar 2018, 09:42

Za glave če slučajno ne veš:
Ko ti menjajo vodila ti morejo tudi na novo sedeže ventilov pobrusit. Pa ventile tudi. To ti bo povedal vsak ki obnavlja glave.
Let's go Brandon!
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 27 Mar 2018, 13:40

Pero hvala za roko :D :lol:

No zdej zadeva enojne prirobnice so že v izdelavi, tko da nimam več kej spreminjat. Za izgled pa..že prva se itak ne vidi, ker so glave pod kotom vn in pa že tako ni prostora nič kaj veliko. Zadnja pa itak nevidna, nedostopna.

Eugene vem ja. Sicer sem iskreno upal, da bi vodila zamenjal pa ventile samo pogrindal s pasto, ampak ker ni nujno, da je center novega vodila isto kot staro, treba popravit ja... Starih vodil pa ne bom puščal, ker so sesalni sicer bronza, sam izpušni so pa iron cast in sa baje dost hitreje pojebejo, pa bolj segrevajo, itd. Pa če vzamemo v misel, da so še originalni 30 let stari notri. Je čas za nove vseh 12 bronza.
V primeru, da bi samo grindal ventile s pasto sem jih sicer mislim potem sestavit pa preverit kako dihtajo. Pa če nebi bilo ok, bi dal potem sedeže popravit.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by Fleko » 27 Mar 2018, 15:43

killergame wrote: No zdej zadeva enojne prirobnice so že v izdelavi, tko da nimam več kej spreminjat. Za izgled pa..že prva se itak ne vidi, ker so glave pod kotom vn in pa že tako ni prostora nič kaj veliko. Zadnja pa itak nevidna, nedostopna.
Image
Get low, no matter how
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 27 Mar 2018, 18:17

Če sem se kje zajebal z merami, pa ne bo pasalo, potem itak samo še to ostane :lol: :D
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Post Reply