Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 17 Jul 2017, 00:31

Ne bo dolgo suha. To je bilo samo sedaj za očistit tako. Ker če ni 100% suha ko brusiš stran zatolčeni del za čepke, se prime tistih miljon opilkov povsod. Isto s svinjarijo iz kanalov. Ko je tko suha pa sam kompresor popihat pa vse leti stran.

Ko jo te dni montiram v blok, ker mi danes ni uspelo, pride namazana ;) Točno iz razlogam, ki sta jih navedla. Namreč sem razmastil tako oljno pumpo. Pa pozabil na njo. Pogledal čez kak mesec pa je blo par pikc rje.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 21 Jul 2017, 02:07

Pa saj ni res. Ampak je :lol: :evil: :lol: :) :| :roll: (to nekak zajema moje počutje haha)

Bati, ki jih je Jim opisal almost as brand new. Mislim, da se ne rabiš spoznat sploh na avte, da vidiš, da to ni kot novo. Ka šele ko vzameš v roke kako merilno orodje... Vsaj denar je vrnil. Bate seveda poslal nazaj in vrgel 40€ za poštnino v luft :evil:

Že spakirano je blo ne glih dobro...

Image

Levi spodaj je seveda 92, ne 90

Image

Potolčeni pa kot, da bi nogomet igral z njimi

Image

Image

Image

Image

Image


Tko da, bati ostajajo moji, luft pa naj bo kak pač bo.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by zegler » 21 Jul 2017, 07:01

poznam tak filing ko dobis paket ki ga pricakujes pol pa WTF, mogoce so se pri transportu sekali med sabo, to mecejo kot da tekmujejo kdo dlje vrze, sem enkrat dobil nosilce za motor za kovcke in je zadeva gledala ven iz embalaze, in ja postar je vseeno pozvonil in zelel moj podpis HAHAHAH ... sem samo poslikal in dobil celotno kupnino od poste.

pohvale pa za tvoje delo, ti bom dal m10 za rihtat, ko sem taki lenuh, da mi ze nekj leti vse lezi doma.. :?

me pa zanima na glavni gredi ko si tiste obrocke ven posekal in pol cistil usedline iz gredi, kako ves da si res vse ven spravil in da nisi samo vecino ven spravil ostalo kaj pa je notri pa je zdaj razrahljano in tempriana bomba za kaksen drsni lezaj ? :oops:
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 21 Jul 2017, 09:41

Možno je, ker spakirano je blo za en k. Edn je mel srajčko rob tolk nabit in vn uvit, da niti v pušo cilindra ni šel :lol:

Mam že tolk vprašanj/ponudb za motorje rihtat zdej hehe :D Se da pa vse zmenit seveda.

Sej kanalčki so tolk veliki, da vse pregledaš z lučko, in vidiš da ni notri več niti prahca, kaj šele kaj drugega. So pa itak povezani en z drugim kanali. Očistil vse z krtačkami tistimi, potem še krtačka + bencin. Spihal, brake cleaner, zapro luknje do ležajev in še preko glavnih kanalov spihal. Bolj čisto ne more bit :D
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by zegler » 22 Jul 2017, 08:17

aha, lepo ce gre tako fino scistit, bom pogledal ce majo gredi pri bmw tudi tak ..

glede moje M10 pa ej to sem se pohecal ;) , ta zadeva ni nekaj da bi se MORALO nardit to se nardi ko se pocutis tako in pol uzivas ob tem ko ves kak se vse vrti ko jo poganjas v rdece in se zraven cudis o obremenitvah kaj vse to zdrzi :)
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by pero27 » 23 Jul 2017, 11:06

Glih tako so po diagonalah zvrtani prehodi pri m10, ja, mam glih 2 na mizi ;)
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 24 Jul 2017, 00:50

No gred je zmontirana v blok fiksno! :D

Čepki so notri in z izjemo prvega vsi super. Menjava je čisto lahka. Bolj je problem zatolčt gred, ker ugotoviš kak trda je in da se vse uniči, ko jo hočeš zatolčt :lol: No ampak je ratalo lepo.

Potem pa očistit vse ležaje temeljito, matice, podložke, vijake, še enkrat spihal kanale, namazal na debelo z oljem eno in drugo polovico ležaja, plus še glavno gred. Montiral aksialne ležaje. Na vrh podložk pikico masti, loctite 270 na vijake in pritegnit matice v 4 korakih, pa vmes preverjat, da se gred vrti. No rezultat je lep. Gred naredi dobra 2 kroga :D

Image

Image

Pri prvem se mi je zajebalo to, ker sem pričakoval, da se vsede na pravo višino. Mhm..Če greš do tega da se vsede na zožanju v kanalu, pride čist pregloboko. Na koncu sem zatolko vseh 8 kolk sem lahk, če bi hoto vn rinit, da ga zaustavi zatolčeno za ziher.

Image

Image

Image

Ostali so vsi super uspeli. Samo na pravo globino jih je treba nabit.

Image

Image

Image

Gred položena

Image

In prišravfana fiksno

Image

Spins like a charm!

https://www.youtube.com/watch?v=EYqOyqNOOds
Last edited by killergame on 28 Jul 2017, 00:02, edited 2 times in total.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by zegler » 27 Jul 2017, 06:52

pero27 wrote:Glih tako so po diagonalah zvrtani prehodi pri m10, ja, mam glih 2 na mizi ;)
aja ? jaz sem vceraj gledal pa ne najdem na nobeni pa mam tud 2, tam ko ima killergame je pr mojih vse gladko, edino na koncih protiutezi imata malo navrtano, ampak to je od balansiranja, dajksno fotko lahko kr v mojo temo kje mas ti na tvojih ...... m10b20 gred ja ?
User avatar
killergame
Posts: 339
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by killergame » 06 Aug 2017, 02:32

I am back in the garage! :D Mal dopusta blo vmes, potem pa naval dela, ko sem se vrnil. No sedaj pa po starem vikend šravfanje motorja.

Predelano ohišje termostata, za nov vložek. Original star termostat stane cca 80€ in več. Vložek po predelavi, ki tudi prej odpira in boljše hladi motor pa cca 10€ :D

Image

Image

Image

Image


Sprobane klešče za batne obročke in testiranje na starih batih in obročkih

Image

Image


In pa čistil puše cilindrov cca 5 ur :| Ampak je pa vredu rezultat!

Scarface :lol:

Image

In pa back to normal. Se pa vidi lepo da je bil hlajen sam na vodo, ker je polno pikic od rje, ki jih na mojih iz mojega motorja, kjer je bil antifriz, ni.

Image

Image

Očiščena tudi površina kjer nalega tesnilo glave na puše. Čisti so lepo. Ampak rob kjer se dihtunga konča ostaja. Jim prav pobrusi z brusnim papirjem 400-600, ampak raje nebi :lol: Sem lepo samo žičnata krtača čisto mehka in na vrtalni stroj. Glih tolko, da je pobrala kar je bilo svinjarije.

Image

Image

Image

Image


In pa končni izgled. Bo kar ok :D

Image

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

Post by malinuc » 06 Aug 2017, 09:17

tisti robček ki je viden ni nič hudega, če bi že brusil bi jaz brusil samo na stroju, da je površina 100% ravna, ročno lahko pride do rahlega odstopanje in posledično neenakomernega stiska tesnila.

verjetno so med pušami in blokom tombaki (bakrena tesnila), da se nastavlja višina puš?
Post Reply