Vse o frgazarjih in še več

User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 17 Nov 2017, 17:16

Daj prosim naloži nekam, če se ti lubi! Hvala!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 03 Dec 2017, 11:57

Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 05 Dec 2017, 13:55

Porsche carrera gt (4cam) je fural weber 40 dcm 2 z 38mm venturiji. Rock&roll.

Image
Let's go Brandon!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 05 Dec 2017, 22:45

Eugene, sej dokler maš zožitev bo zadeva vlekla in dokler je vlek se bojo tud molekula bencina lepo zmešale sicer malenkost slabš ampak se bodo. Problem pride pri vmesnih vrtljajih, ko progresija nima zadost bencina, glavni tok čez venturije pa ni vzpostavlen, tam zna zadeva matrat. Seprav štant gas dela, pa puni gas dela :D
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 05 Dec 2017, 22:55

Ti mas webre 40 ane? Pa dvolitras je. Kake nastavitve imas? Kaj pa predvzig?
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 06 Dec 2017, 00:05

Vi na weberjih računajte da mate v venturiju še en venturi namontiran; če bi šel računat da je samo tavelik in da nima polno krame v sredini se fizika nebi izšla, tko pa se...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 06 Dec 2017, 08:55

Res je to o buster venturiju. Zato tudi ta mali solex z hrošča dela brez venturija notri sploh.
Let's go Brandon!
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 06 Dec 2017, 09:41

pero27 wrote:Ja nepane; če maš fiksen premer itbja, potem je ta premer optimalen samo pri enih ozkih obratih, pri nižjih ti hitrost zraka pade in manj nafila cilinder kot bi ga lahko, pri višjih pa predstavlja blokado. Al misliš da so japonci za brezveze dajal CV ITBje na motorje?
Sej zwieitaktar bo tud laufal če mu namontiraš ravno cev za auspuh, če bi rad pa še kaj profitiral od auspuha rabiš pa resonančno bučo, isto je pa z ITBji in fergazerji. Sej bo laufalo... ampak lahko bi laufalo boljš!
To glede premerov je načeloma res samo v realnosti ni izvedljivo, ker ni dovol, da bi spremeniš premer samo na nekem restriktorju (Tbju, venturiju...) ampak bi mogu spremenit cel sesalni trakt. Kaj ti pomaga zožitev na začetku trakta če pa imaš za njim port nespremenljivega ( večjega) premera. Tam bo hitrost spet padla.

Cv karburatorji pa nemajo veze s tem. Ta valj ki jo dviga pretok je tam, da je količina goriva kolkor tolko zvezna z količino vstopajočega zraka (load mašine), kar recimo pri FCRjih ni, kar je seveda ugodneje za mašine, ki se ne pospešujejo tako zelo hitro. Če bi blo kar praviš res bi ta valj (zaslonka) ostala, ko so šli na ITB injection.

Na preasure wave tuning pa hitrost plinov (povezana z premerom) nima tako velikega vpliva, ker pulzi potujejo gor pa dol z hitrostjo zvoka. In sploh vstopi v igro samo praktično samo pri WOT ker drugače loputa vse pokvari.

Poleg preasure wave pa je še en pojavna katerega ima hitrost plinov največji vpliv. To je vztrajnost molekul plina. Primer- Bat na poti navzdol vzpostavi pretok zraka skozi sesalni trakt. Plin se giblje z neko hitrostjo. Bat gre preko spodnje mrtve lega, vstopajoči plin pa vztraja v svojem gibanju in polne cilinder še, ko se bat giblje navzgor. Večja kot bo hitrost, dalj bo trajalo da se pretok ustavi.

Realnost je zmeraj nek kompromis seveda.
Let's go Brandon!
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 06 Dec 2017, 10:08

Pero, verjetno misliš sliding throttle lopute namesto klasicnih loput? Venturijev kot takih pri injectionu itak nimamo.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 06 Dec 2017, 14:54

Ne, mislim CV ITBje, ki jih mamo:
Image
To ej blo aktualno v obdobju nekje 2000-2010

Ampak ima eugene prav; so potem okrog leta 2010 pogruntali da se ta problem bolje rešuje z variabilno dolžino trobentic in so šli na dvodolžinske z fiksnim premerom ''venturija'':
Image
Post Reply