Vse o frgazarjih in še več

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 23 Apr 2019, 11:25

mogoče še set 65 pump?
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 24 Apr 2019, 08:19

Hm, pri Eurocarbu je 60 najvec kar imajo v ponudbi... :think:
Image
robbie
Posts: 2
Joined: 11 Mar 2018, 22:57
Avtomobil: zastava yugo

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by robbie » 28 Feb 2020, 14:35

Lep pozdrav,
vidim, da je med vami kr mekaj mojstrov glede frgazerjev, in me zanima, ce bi bil kdo pripravljen namestit weber 40 dcoe na 1.5 fiatov motor ?
Ali pa ce ve kdo za koga, ki bi lahko to zrihtal.

Hvala vsem.
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 19 Feb 2023, 21:50

V temi od mojega Z-ja sem obljubil...
L4UK0 wrote: 25 Jan 2023, 17:25 Bom dal še kakšne podrobnosti in primerjave okoli fergazerjev, magar v tisto fergazer temo, ki je nekje tu gor... :)
Torej, ko sem lih imel oboje na mizi. Če bo imel kdo priliko bi bilo super videt še kakšno tako primerjavo z Dellorto / Solex / Mikuni... :twisted:

Weber DCOE 45 vs SK/OER 45:
Image

Image

Premer grla je na Webrih ves čas 45mm (od trobente do lopute), na SK/OER je pa premer 48mm od trobente do aux venturija, od tam naprej pa 45mm. Oblika fuel bowla je ista, lokacija odduška tudi.
Image

Spodaj isti pokrovček isti način fiksiranja aux venturijev in choke-ov
Image

Zadaj isti bolt pattern za montažo na sestalni kolektor. Na SK/OER ni cold start sistema, na dotičnem Webru je blindiran.
Image

Jeti so izmenljivi z izjemo pump jetov, ki so na SK/OER malenkost drugačni. Ostale zadeve so kompatibilne.
Image

SK/OER imajo še nekaj izboljšav:
- zunanje nastavljiv plovček / nivo goriva
- zunanje nastavljiv stroke za pump jet
- že v originalu daljšo ročico za glavno loputo (bolj fina modulacija)

Kakšna bo razlika za volanom pa (upam da) poročam kmalu!
Image
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by Tine » 19 Feb 2023, 22:56

Hudi so! Jim boš privoščil kak airbox ali dobijo iste zokne gor od prejšnjih webrov?
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 20 Feb 2023, 08:40

Kaj une oznake stopinj sem celo jaz napisal na lopute? Sem pozabu. :lol:

Kako je z progresion luknjami? Št pozicija glede na loputo?

To o nastavitvi nivoja nisem vedu. Kakop je to izvedeno?
Let's go Brandon!
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 21 Feb 2023, 23:24

Tine wrote: 19 Feb 2023, 22:56 Hudi so! Jim boš privoščil kak airbox ali dobijo iste zokne gor od prejšnjih webrov?
Mi smo eko, za ponovno uporabo! Sploh pri štumfih! :lol:
eugene wrote: 20 Feb 2023, 08:40 Kaj une oznake stopinj sem celo jaz napisal na lopute? Sem pozabu. :lol:

Kako je z progresion luknjami? Št pozicija glede na loputo?

To o nastavitvi nivoja nisem vedu. Kakop je to izvedeno?
Ja, ja, tvoj izdelek. ;) Progression luknje ima 3, v ravni vrsti. Bom ob naslednji priliki poslikal.
Kar se tiče nastavitev nivoja goriva pa pripenjam kar navodila:
Image

...in ko smo ravno pri njihovem gradivu, morda še komu kdaj prav pride. Formule za izračun venturijev:
Image

Image

Image
Image
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 09 Mar 2023, 23:28

Takole imajo SK/OER progression lunkje:
Image

Še ena razlika napram DCOE pa so choke-i in aux venturiji. Levo Weber DCOE, desno SK/OER:
Image

Image

Image

:wave:
Image
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 12 May 2023, 10:54

V torek sem si po Oldschool drinku vzel še nekaj časa in naredil primerjavo Weber emusion tube-ov. Vse ostale jete sem pustil enake, le emulsion tube sem menjal.

F16: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 14-15 AFR, WOT 12-13 AFR - nekako najbolj "enakomeren" AFR čez različne režime / obrate.
F11: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 14-15 AFR, WOT 12-13 AFR - zelo podoben F16, le pri pospeševanju je bilo opazit lean spot.
F7: idle 11-12 AFR, 2000 rpm cruise 16 AFR, WOT 9-11 AFR - extra fat!

Untitled.jpg

Mogoče pa pride še komu prav...
Image
User avatar
L4UK0
 
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 25 May 2023, 15:12

Da bi rešil fat idle / lan cruise sem 55F9 idle jete zamenjal s 60F8 in nato še s 60F9. Ni neke hudo opazne izboljšave, le občasnega "kihanja" (lean mixture) sem se znebil.
Je pa pregled svečk pokazal eno težavo. Očitno 5 cilindrov laufa prebogato, en (#6) pa zelo revno. Sem cel fergazer #3 spihal s kompresorjem, čeprav nisem prepričan kateri circuit (idle, progression, pump, main) je težava...? :roll:
Naslednji test - danes zvečer! :geek:

20230523_185052.jpg
Image
Post Reply