Težave m20b28 stroker

User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: Težave m20b28 stroker

Post by Sendi » 08 Oct 2014, 22:05

Evo zadeva napreduje!!!!

Merilec tlaka sem priklučil 3cm preden se prikluči na letev z injektorji in je tlak na prosem teku 2,5bar včasih tudi 2,9bar. Enkrat prej sem že preveril regulator tlaka in je O.K 3bar.
Takoj ko pohodim na plin tlak pade na 1bar! Jutri zamenjam pumpa če ne bo nič boljše je nekje v tanku luknja na cevki, ki zavga gorivo. Druge razlage jaz ne vidim.

Vem samo to, da bom napako odpravil pred Racelandom 17ga!!! :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Težave m20b28 stroker

Post by Opelpower » 09 Oct 2014, 06:48

Dej poglej če je na vhodu pumpe...ima tak majhen predfilter v cevki....kaj umazanije.
Image
User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: Težave m20b28 stroker

Post by Sendi » 18 Oct 2014, 11:13

No uglavnm avto zdej dela!

Ne vem točno a je bil problem v regulatorju pritiska goriva ali v tem da je pumpa dobivala premalo voltov.

Zamenjal sem tlačni regulator in pa + žico na pumpi za gorivo.


Trenutno imam problem na prvem cilindru, svečka je umazana od olja. Kompresija je na vseh cilindrih enaka tako da mora biti težava na vodilu ventila. Pustmo stat, bo že minil :)
User avatar
Tin
Posts: 12
Joined: 27 Apr 2014, 23:34
Avtomobil: bmw e30

Re: Težave m20b28 stroker

Post by Tin » 18 Oct 2014, 11:55

spet si pozabil na to napako,da ti na driftih bencin teče iz rezervuarja :D
User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: Težave m20b28 stroker

Post by Sendi » 20 Oct 2014, 22:12

Novp te napaka pa nimam, jo je imel brat :D
User avatar
Sendi
Posts: 216
Joined: 25 Jan 2011, 21:20

Re: Težave m20b28 stroker

Post by Sendi » 10 Jan 2017, 23:58

POMEMBNO!

Preden kar koli menjaš menaj svečke tudi, če nimajo veliko km!

Motorju se kar meša, wttt wttt :)
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Težave m20b28 stroker

Post by croma_man » 11 Jan 2017, 00:12

ka si nagruntu zdej? sveče? :lol:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Težave m20b28 stroker

Post by zegler » 11 Jan 2017, 08:12

sam je res, svecke so lahko pain.. jaz sem dal noter ene za ful visje temp in pol ko so ble zunaj temperature tako okoli 15 C je avto na zacetku laufal kao na 3 cyl s tem da je tisti 'nedelujoci' cylinder bil spremenljivka (ko sem kable dol cukal ni blo razlike). Sem ze razdelilnik sumil pol pa stare svecke nazaj pa avto zacel delat norm.. :oops: :oops:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Težave m20b28 stroker

Post by croma_man » 11 Jan 2017, 09:04

jst mam original sveče not, nč hladnejše in nč toplejše vrednosti pa dela ko pušeljc na 0 nadmorske, 3000 nadmorske, 10 stopinj al pa 40 stopinj zuni :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Težave m20b28 stroker

Post by zegler » 12 Jan 2017, 08:19

mah croma, jaz pa sem testiral, ker naj bi omenjene svecke znizale temperaturo EGT za cca 100 C, to pa ni tak malo ko se spilas z fergazerjem na turbo :oops: drugace pa je do mojih butastih podvigov masin laufal 1A, saj bos videl m10 ima svoj sarm :)
Post Reply