Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

User avatar
killergame
Posts: 276
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by killergame » 18 Mar 2021, 11:51

So različne dejansko. Zunanji dve sta isti, pa notranji dve sta isti.

Image
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
User avatar
pero27
Posts: 2449
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by pero27 » 18 Mar 2021, 13:21

To je zato, ker so svečke zamaknjene zaradi vodnih kanalov ki gredo z sesalne na izpušno stran.
Se vidi z vrha glave kjer so čepljeni da je offset.
Sej bate morš tud prav obrnit kar tudi pomeni da morta bit dve različni kataloški številki bata; pin od ojnice ni nikol pocentriran na sredino bata, pa relief za sesalni in izpušni kanal v kroni bata nista enaka.
User avatar
eugene
Posts: 1150
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by eugene » 18 Mar 2021, 14:25

Pin v batu ni scentriran zaradi drugega razloga- kipanje in trenje. In kolkor sem zasledu, pri tej mašini je scentriran.
User avatar
pero27
Posts: 2449
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by pero27 » 18 Mar 2021, 18:38

Ja pa nebi ful hitro požrlo batov, če niso offset pini? Sej ma kar velik stroke ta motor, ne razumem kako bi mu blo prihranjeno ribanje bata od strani ob cilinder če ma res nasredi pine...
User avatar
killergame
Posts: 276
Joined: 08 Sep 2016, 01:03
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
Location: Brežice
Contact:

Re: Obnove motorjev Alfa V6, NORD, TB ...

Post by killergame » 18 Mar 2021, 23:43

Pin je v sredini bata čisto scentriran. Prav tako so reliefi batov isti tudi. Vsi 4 bati so isti. Ni nobenih razlik. Kolikor jz vem, je dizajn glave takšen, ker zaradi velikosti ventilov, svečka ni mogla bit na sredini in so jo zamikal.

Še par salik batov

Image

Image

Image

Bolš, da ne vete kolk teh glav je še blo različnih izvedb. Pa kolk masovno se tole predeluje. Športne verzije so pa na 2 svečki. Isto obe zamaknjeni hehe.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Post Reply