Vse o frgazarjih in še več

User avatar
L4UK0
Posts: 2489
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 12 Feb 2019, 15:44

@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!
Image
User avatar
FR Wolf
Posts: 680
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by FR Wolf » 12 Feb 2019, 22:21

L4UK0 wrote:@FR Wolf: govoriš za primer, ko se loputa zapre do kamor se lahko ali do takrat, ko "nasede" osovina na vijak za nastavitev?
Če torej posvetiš s svetilko v trobento vidiš svetlobo skozi oba progression hole-a (tudi tisti proti kolektorju ni zastrt z loputo)?
Tnx!
Lauko ti pošljem video, ti pa daj sovoznikov sedež ogrevat za en drive ;)
Drugič pokliči sej veš da mam marsikej od webrov na lagru... ;)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
eugene
Posts: 1041
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 20 Mar 2019, 19:40

Ti zdaj hočeš povečat obogatitev od pumpe za pospeševanje? Kaj z lambdo si proval. Kaj si prereven ko pohodiš? Kaj ta bleed valve ne bi lahko zapru s cinom nekako?
User avatar
L4UK0
Posts: 2489
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 26 Mar 2019, 23:47

(Sem premaknu iz teme od diz sem...)
Ja...še vedno AFR naraste (lean) ko na hitro pohodim tam od 1800-2500rpm in izgubi precej moči. Od tam naprej je ko pr norcih, sam lih pri 2500rpm bi se naprimer na pošrek rad iz ovinkov peljal... :P
Image
User avatar
pero27
Posts: 2127
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87'
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by pero27 » 27 Mar 2019, 00:30

Image
:twisted: :wave:
User avatar
DS71
Posts: 3019
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by DS71 » 27 Mar 2019, 23:35

mogoče ena malo neumna in neumestna :lol: ampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?
Pri kakšnih dolgih jer dostikrat na nizkih že problem sploh speljat
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
L4UK0
Posts: 2489
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 08 Apr 2019, 22:17

DS71 wrote:mogoče ena malo neumna in neumestna :lol: ampak..kako pa kaj odmične vplivajo na vse skupaj ? Kaj sploh ti imaš gor?
Nič posebnega, od Schneiderja nek stage III - 284 stopinj če se ne motim. In trše fedre.

Sva pa danes z eugenom spet debatirala po mailih pa sem si rekel, da še tu napišem.
Torej, menjal sem še komplet linkage, da sem izničil še tistih par desetink milimetra lufta kot jih je imel star linkage. Na novo sem pretesnil komplet zadnje strani in zvrtal luknje v ploščico od return spring-a. Izza tega pokrovčka mi je prej curil bencin, pa naj bi bila finta, da se zadaj podtlak dela in vleče bencin iz glavne komore. So they say... :geek:
Image
Zanimivost: novejši Webri imajo to luknjo serijsko (in tesnila v rebuild kitih imajo tudi to luknjo že narejeno).

Nabavil sem še 0 back-bleed (exhaust) valve - prej sem imel 50ke, pa ni kaj dosti razlike. Nabavil sem še synchrometer in hudiča tudi to ni pomagalo - sem imel že prej "po filingu" skoraj v nulo sinhronizirane vse tri komade. Imam pa na dveh ferglnih cca 0.5 kg/h razlike pretoka med grloma, na enem pa je pretok popolnoma identičen.
Torej neke majhne rahle spremembe na bolje so, je pa še vedno ta lean spot če ga pohodim pred cca 2500rpm. To be continued... :lol:
Image
User avatar
L4UK0
Posts: 2489
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 21 Apr 2019, 22:07

Včerajšnji midnight street tuning! Data logging by Anzee! :lol:
Stolpci so posamezni "poskusi", vrstice pa obrati motorja.

Image

Image

Image

Rabi še kdo kaj iz eurocarba? :broken:
Image
User avatar
eugene
Posts: 1041
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by eugene » 22 Apr 2019, 22:03

In kaj boš naroču. Meni zgleda da bi mu koristu večji pump jet in mogoče idle bi bil za provat. Če bo ostal v predalčku. Zdaj si na 60 idle ne?
User avatar
L4UK0
Posts: 2489
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Vse o frgazarjih in še več

Post by L4UK0 » 22 Apr 2019, 22:41

Zdaj imam pump jet 55, idle jet pa 55f9. Probal bom pump jet 60 in idle 50f9. Pri vožnji s konstantno hitrostjo je prebogat (AFR 11-12) kar moram še popravit. Pri hitrem pospeševanju pod 2500rpm se mu tudi kdaj zakolca (premalo goriva). Ostalo pa super! :)
Image
Post Reply