Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V


Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

OdgovorNapisal/-a killergame » 28 Apr 2018, 10:15

Res je, zdej pa več mi daleč, da bo gotov motor. Je tudi šasija na polno v pripravah :D

Ta luknja ne vem kaj je. Meni se zdi kot center komore. Da so ne vem kako orodje al neki vpeli v to točko al kej takega.
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 QV 1993
Alfa 156 1.9 JTD 2000
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Uporabniški avatar
killergame
 
Prispevkov: 167
Pridružen: 08 Sep 2016, 01:03
Kraj: Brežice
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV


Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

OdgovorNapisal/-a nalim » 28 Apr 2018, 16:08

Opravljaš odlično delo, hkrati pa si me odvrnil od misli, da bi se v potencialnem bodočem avtu znašel Alfin V6 motor. :twisted: Sem mislil, da je dostopnost delov precej boljša.
nalim
 
Prispevkov: 245
Pridružen: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | *


Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

OdgovorNapisal/-a killergame » 28 Apr 2018, 16:24

Sej motor je še vedno eden boljših V6. Ampak bi priporočal 24V motor. Hudo boljši materiali in praktično vsak, ki ga boš kupil bo delal še dolgo. Kvečjemu preventivno ležaje menjaš in teflone in je to to ;)
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 QV 1993
Alfa 156 1.9 JTD 2000
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Uporabniški avatar
killergame
 
Prispevkov: 167
Pridružen: 08 Sep 2016, 01:03
Kraj: Brežice
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV


Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

OdgovorNapisal/-a killergame » 08 Maj 2018, 00:41

"Čudo tehnike" in deli, ki so dobavljivi še danes komaj so sama jebada, ne morem drugače rečt. Vse te reprodukcije, kopije, nedobavljivost original delov, stare zaloge delov, stari deli itd. Se ti počasi začne mešat že.

No prvo naj začnem, da sem za vikend hotel sestavim glave in montirat na motor. Seveda ne gre brez zapletov. Preverim delo, ki so ga opravili na glavah. Ravnanje/brušenje ok, sedeži zgledajo ok, vodila dobro naprešana. Za sigurno še premerim da so vodila na pravi globini naprešana...ups. Tuki se je pa zalomilo :evil: Prinesel svoja vodila, povedal na katero višino hočem pobrušeno glavo, na katero globino grejo vodila in zraven sprintal tudi liste z merami in vsem, ker ma 12V glava dost spesifično merjenje višine glave. Skratka vodila je pisal na listu 10.2-10.6 mm ga lahko zgoraj na glavi gleda vn. Merim jz in seveda 12-12.3 mm gleda vn. Fajn. Dam en star teflon predelan gor na vodilo. Sestavim en ventil z manjšim fedrom. Zadene seveda kapa ventila v teflon :wtf: :roll: :evil:

Sedaj pa reklamacija dela, če bojo hotli kaj slišat, upoštevat oz popravit. Če ne pa svoje orodje nardit, pa jih nabit še 2 mm globje.

Že na sliki se vidi, da premalo ventila vn gleda

Slika

Potem ajde če ne morem še tega sestavit, dejmo vsaj druge stvari delat naprej. Probam montirat semeringe odmične iz kompleta tesnil glave Reinz. Potisnem jz semering not z rokem. Hm..probam potegnit vn in gre vn :problem: Fajn.. Probam za hec teflon na vodilo dat. Skoči gor brez sile z enim prstom sam mal pritisno. Spet čudno, ker ponavadi jih moreš na rahlo nabit gor, da nasedejo. Probam snet. S 3 prsti in ne vlka sila skoči dol :evil: Že cel jezen seveda in klel kurčev V6 motor in aftermarket dele V6 motorjov. Sem šel potem raje spet čistit dele. Vsaj tam se ni nič zapletlo :lol:

Slika

Slika

Slika

Ultrazvočno čiščenje delov

Slika

Očiščen še drugi pokrov kolikor se je dalo.

Slika

Slika


Danes pa nabavil original Corteco teflone in semeringe in vse kot mora bit! Levo reinz, desno corteco.

Slika

Desno reinz, levo corteco

Slika

Levi corteco ima premer 10.5 mm, desni reinz pa 10.9 mm.
Slika


Za finiš dam gor še ta vmesni del za injektorje in krom cevi, da vidim kako se luknje z glavami ujemajo. Morm rečt da odlično! :roll: :lol:

Slika

Slika

Ne vem če sem že dal sliko kako zgleda pobrušena 12V glava. Odlitek z miljon luknjami.

Slika


Pa premerim sem odmično gred, nosove odmične gredi, nove izpušne dročnike, gred izpušnih ventilov. Vse ok.


Vsaka čast če je kdo prebral te romane :clap: :D
Alfa V6 POWER!

Alfa 164 3.0 QV 1993
Alfa 156 1.9 JTD 2000
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Uporabniški avatar
killergame
 
Prispevkov: 167
Pridružen: 08 Sep 2016, 01:03
Kraj: Brežice
Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV


Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V

OdgovorNapisal/-a L4UK0 » 08 Maj 2018, 21:31

Ah si kar predstavljam kako je to...včasih nabaviš nove kose in nič ne paše skupaj. Meni se je podobno zgodilo s semeringi na menjalniku, pa sem od druge firme potem nabavil in je pasalo. Trial and error... :D
Slika
Uporabniški avatar
L4UK0
 
Prispevkov: 2296
Pridružen: 18 Okt 2010, 22:06
Kraj: Ljubljana
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z

Prejšnja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Motorizacija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov