2.1T 10V obnova


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 11 Mar 2018, 13:55

Slika

ima smisla čistit ta garež z noranjosti bloka al bo po 1000km isto?
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1133
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a piko » 11 Mar 2018, 14:19

Škoduje ne, fajn pa ni. Mi operemo z Meglio rumenim in wapom z visoko temperaturo vode. Naprej pa bencin in čopič za fino čiščenje. Imamo pa opravka z velikimi dizli.
Uporabniški avatar
piko
 
Prispevkov: 116
Pridružen: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 11 Mar 2018, 15:11

meglio ne pomaga, bom z bencinom probal. sem pa zajebal ker so silindri že pohonani in mi je neumno zdej s paromatom okoli streljat. edino da cilindre napolnim z mastjo :lol:
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1133
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 11 Mar 2018, 15:14

Slika

Slika

neda se mi več žlajfat...
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1133
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a DS71 » 11 Mar 2018, 17:48

paromat honanju nima kaj .. ja,dostikrat razna čistila in vrela voda delata čudeže,rjo pa pač mehansko .. itak pa ti je to fino ratalo ..pa če se ti še da al pa ne :lol:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2915
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 11 Mar 2018, 20:32

ma da se nebi rja začela gor delat. zdej je na cilindrih neka mast ki jo je majsor gor namazal da ne rjavi, paromat bi to pomoje hitro opral. bi blo pa fajn v luknje od olja napihat vrelo vodo pod pritiskom...
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1133
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a DS71 » 11 Mar 2018, 21:07

sej v vsakem primeru bi blo to fajn preprat cel blok po tem brušenju ..

Rja mislim da ne bi bila sporna ..če to pereš z vrelo vodo se to itak takoj posuši ..pa fino spihat in cilindre zamastit
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Uporabniški avatar
DS71
 
Prispevkov: 2915
Pridružen: 22 Jan 2011, 12:37
Kraj: Ilirska Bistrica
Avtomobil: Manta 400 & Stingray


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a eugene » 11 Mar 2018, 22:12

Spihat in wd 40 in potem mast.jaz bi tudi paromatom. Cilindre pusti namascene in ne spricaj direktno v njih pa bo vse v redu.
Uporabniški avatar
eugene
 
Prispevkov: 964
Pridružen: 22 Jan 2011, 08:47


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a Tine » 12 Mar 2018, 01:15

Lahko probaš stare bate s starimi obrocki okol obrnit in jih čist do konca cilindra proti centru bloka not potisnit, pa fino z mastjo namazat da pomaga tesnit in zaščitit cilindre.. bi znalo funkcionirat
Uporabniški avatar
Tine
 
Prispevkov: 781
Pridružen: 28 Feb 2012, 14:12


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a malinuc » 12 Mar 2018, 22:51

za te saje dol sprat je odličn kakšn kilav ekstra al pa dimmer, več imenov ma. Pr ns peremo isto pred honanjem/brušenjem in po obdelavi. Res pa je da peremo v pralnem stroju uporabljamo pa mešanico vode in olminega produkta olmatex. Zlo dobr gre stran, potem pa spereš z vročo vodo iz visokotlačnega, pa če takoj spihaš in z wdjem našpricaš ni šans da bi kaj rjavelo. Tudi če malo pustiš se naredi samo rahla oksidacija ki se obriše s krpo z oljem ali wdjem.
Če je pa res trdovraten garež pa dimmer pa samo namočiš, spereš, spihaš in našpricaš, nima kaj bit. Edino aluminj zna požret pri dolgotrajnem namakanju
malinuc
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Motorizacija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost