Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Mel sem hofer varjanto, k ma 3 leta. Pač sej bi ga lahko dal nazaj nastavit ja (se je zadaj matica odtegnila in se je razštelal), ampak za 30€ sem dobil novega z cerifikati pridobavitelju. Nisem nič razmišljaš več, da bi unega dajal popravljat
Ja vem ja. Na najmanjšo vrednost ključ vedno dat in vse odtegnjeno.
Ja vem ja. Na najmanjšo vrednost ključ vedno dat in vse odtegnjeno.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Torej že en čas nazaj sem pumpo očistil temeljito in premeril, ter sestavil. Tokrat sem jo pa še enkrat razstavil, da poravnam po nasvetu Jima še površine pumpe, ki naj bi bile ravne pa baje pogosto niso glih. In pa, da se "pogrinda" s pasto za ventile še batek oljne pumpe.
Srednji zobnik je mal glodal pokrov pumpe očitno nekdaj.
Pa bil je občutek, kot da bi pumpa malenkost se kdaj "zaštekala" kam pa zvok hr. No sem odkril kje je razlog. Zgolj na teg dveh ali odlitek slab ali poškodovano. Sem sedaj malo pobrusil in spoliral. Moram sestavit in videt če bo še potrebno.
Grindanje batka
Sedež
In pa ko začneš ravnat površino in si kr presenečen kak neravna je
Samo še površino pokrova pumpe moram poravnat, ampak pred tem moram še mali trikotniček pobrusit stran
In pa še neka sušilnica, ker sem končno cev za zajem olja očistil in pokrov bloka v katerega moram še naprešat semering gredi.
Srednji zobnik je mal glodal pokrov pumpe očitno nekdaj.
Pa bil je občutek, kot da bi pumpa malenkost se kdaj "zaštekala" kam pa zvok hr. No sem odkril kje je razlog. Zgolj na teg dveh ali odlitek slab ali poškodovano. Sem sedaj malo pobrusil in spoliral. Moram sestavit in videt če bo še potrebno.
Grindanje batka
Sedež
In pa ko začneš ravnat površino in si kr presenečen kak neravna je
Samo še površino pokrova pumpe moram poravnat, ampak pred tem moram še mali trikotniček pobrusit stran
In pa še neka sušilnica, ker sem končno cev za zajem olja očistil in pokrov bloka v katerega moram še naprešat semering gredi.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Pumpa še ohišje kjer nalega pokrov poravnana.
Zatem sem poravnal se čisto malo površino notranjega zobnika in zaobljil nazaj poškodovane robove, ki so risali po pokrovu ohišja. In pa na hitro še malo spoliral oba zobnika.
In pa spodnji del končno blizu koncu! Ne najdem 2 vijakov, ki držita cev zajema olja na pumpo..Upam, da jih jutri najdem, kam sem jih dal.
Zatem sem poravnal se čisto malo površino notranjega zobnika in zaobljil nazaj poškodovane robove, ki so risali po pokrovu ohišja. In pa na hitro še malo spoliral oba zobnika.
In pa spodnji del končno blizu koncu! Ne najdem 2 vijakov, ki držita cev zajema olja na pumpo..Upam, da jih jutri najdem, kam sem jih dal.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Long time not used. No zdej sem jo pa spet zalavfal
Čepi oljnih kanalov z novimi podložkami nazaj na svojem mestu
Čepi vode z novi podložkami prav tako
No to je še set vseh drobnarij za spodnji konec motorja. Mislim, da jih je polovica viška, ker ne vem kaj naj bi šle Mogoče ma 75 kaj več tega ker prodajajo isti set 164/75
Za zadnji vijak pritegnit se je treba znajdet
No original vijaki pokrova bloka okoli jermenice in od karterja so kot novi. Od vodne pumpe sem pa kupil nove, ker so bili čisto bogi in rjavi
Snel vijak od napenjalca zobatega in ga nesel drejarju, da mi nardi novega
No stari deli motorja že pridejo prav, za nabit notr nov semering
Jz grem vedno na sigurno varjanto, ki me do sedaj še ni izdala. Na tanko cyclo pasta za karterje, tesnilo in še na drugi strani pasta
In pa pritegnjeno na 9.5 Nm. Sem nabavil še tamali moment ključ!
Lepo porinili pasto vn
Filter olja nabavil, da vidim počasi kako bo z nabavo izmenjevalca olja in prostorom in kje napeljat cevi do hladilnika olja. Vem da se bo to dokončno videlo šele v avtu sicer, ampak vseeno.
Obenem sprobal odstranjevanje rje s citronko. Lahko rečem sam vau :mrgreen: Before:
After. Pa še spolirat jih morem. In pa to je bil slabši bolj rjav set. Boljšega še morem ponovit postopek
Shiny things!
Potem je bilo na vrsti tudi montiranje vodne pumpe
In pa novi vijaki
Čiščenje hidravličnega napenjalca
Deli hidravličnega napenjalca
Komaj opazil slučajno gumico notri, ker ni nobenih navodil za obnovo
Rešen rje, temeljito opran in pripravljen na barvanje s temperaturno obstojno barvo
Obenem preveril tudi oba fedra. Vse kot mora bit
In pa lotil sem se te svinjarije...
Zlati pladen karterja je že čist
Jutri pa upam, da dokončam spodnji del in grem na glave!
Čepi oljnih kanalov z novimi podložkami nazaj na svojem mestu
Čepi vode z novi podložkami prav tako
No to je še set vseh drobnarij za spodnji konec motorja. Mislim, da jih je polovica viška, ker ne vem kaj naj bi šle Mogoče ma 75 kaj več tega ker prodajajo isti set 164/75
Za zadnji vijak pritegnit se je treba znajdet
No original vijaki pokrova bloka okoli jermenice in od karterja so kot novi. Od vodne pumpe sem pa kupil nove, ker so bili čisto bogi in rjavi
Snel vijak od napenjalca zobatega in ga nesel drejarju, da mi nardi novega
No stari deli motorja že pridejo prav, za nabit notr nov semering
Jz grem vedno na sigurno varjanto, ki me do sedaj še ni izdala. Na tanko cyclo pasta za karterje, tesnilo in še na drugi strani pasta
In pa pritegnjeno na 9.5 Nm. Sem nabavil še tamali moment ključ!
Lepo porinili pasto vn
Filter olja nabavil, da vidim počasi kako bo z nabavo izmenjevalca olja in prostorom in kje napeljat cevi do hladilnika olja. Vem da se bo to dokončno videlo šele v avtu sicer, ampak vseeno.
Obenem sprobal odstranjevanje rje s citronko. Lahko rečem sam vau :mrgreen: Before:
After. Pa še spolirat jih morem. In pa to je bil slabši bolj rjav set. Boljšega še morem ponovit postopek
Shiny things!
Potem je bilo na vrsti tudi montiranje vodne pumpe
In pa novi vijaki
Čiščenje hidravličnega napenjalca
Deli hidravličnega napenjalca
Komaj opazil slučajno gumico notri, ker ni nobenih navodil za obnovo
Rešen rje, temeljito opran in pripravljen na barvanje s temperaturno obstojno barvo
Obenem preveril tudi oba fedra. Vse kot mora bit
In pa lotil sem se te svinjarije...
Zlati pladen karterja je že čist
Jutri pa upam, da dokončam spodnji del in grem na glave!
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Gremo dalje. Zdej sem v polnem zaganu ko je kaj prostega časa!
Očiščen in montiran zobnik zobatega jermena
Očiščena jermenica
Potem sem mel en problem vmes. Dinitol 800°C barva. Nikakor posušit. Kupil motip 800°C. Piše gor, da moreš zapečt. No dinitrolu se to ni zdelo omembe vredno, da moreš barvo zapečt na cca 160-200°C za cca 1 uro, da postane suha in odporna na bencin, olje itd (sprobano z bencinom, krtačo in brake clanerjem in je res!). Prvo še temeljna, čeprav nebi rabil.
Zapečeno
Zmontirana jermenica (zategnjena na roko)
Poravnan pokrovček napenjalca in kompletno ohišje napenjalca, kot tudi ohišje kjer nalega pokrov
Niso mi všeč te dve puše (bakrene menda) od rolce napenjalca, ker so vidno obrabljene. Ampak to dat naredit in zamenjat.. So pa samo z mastjo podmazane. Nič druegega.
In pa sestavljanje
Provizorično montiran, da se spomnim kako pride vse. Čakam še nov vijak napenjalca (sem vseeno novega potem raje)
Zatesnil končno tudi zadnji most glavne gredi. Na Jimov način s pasto tesnilno, ne "cigaretnimi" tesnili
Očistil tudi karter! Odlitek karterja je jao
Tudi magnetn čep
Vse lepše zgleda!
Probal tudi senzor nivoja olja in merilno palčko, da nikamor ne zadevata
In pa montiran karter. Zaenkrat samo na roko zategnjen. Lepil ga bom, ko bo zgoraj vse gotovo. Je pa res ogromen.
Očiščen in montiran zobnik zobatega jermena
Očiščena jermenica
Potem sem mel en problem vmes. Dinitol 800°C barva. Nikakor posušit. Kupil motip 800°C. Piše gor, da moreš zapečt. No dinitrolu se to ni zdelo omembe vredno, da moreš barvo zapečt na cca 160-200°C za cca 1 uro, da postane suha in odporna na bencin, olje itd (sprobano z bencinom, krtačo in brake clanerjem in je res!). Prvo še temeljna, čeprav nebi rabil.
Zapečeno
Zmontirana jermenica (zategnjena na roko)
Poravnan pokrovček napenjalca in kompletno ohišje napenjalca, kot tudi ohišje kjer nalega pokrov
Niso mi všeč te dve puše (bakrene menda) od rolce napenjalca, ker so vidno obrabljene. Ampak to dat naredit in zamenjat.. So pa samo z mastjo podmazane. Nič druegega.
In pa sestavljanje
Provizorično montiran, da se spomnim kako pride vse. Čakam še nov vijak napenjalca (sem vseeno novega potem raje)
Zatesnil končno tudi zadnji most glavne gredi. Na Jimov način s pasto tesnilno, ne "cigaretnimi" tesnili
Očistil tudi karter! Odlitek karterja je jao
Tudi magnetn čep
Vse lepše zgleda!
Probal tudi senzor nivoja olja in merilno palčko, da nikamor ne zadevata
In pa montiran karter. Zaenkrat samo na roko zategnjen. Lepil ga bom, ko bo zgoraj vse gotovo. Je pa res ogromen.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Sestavljen in obnovljen napenjalec
Montiran
Spodnji del gotov
Potem sem se pa lotil glav. Ena jermenica je takoj skočla dol, sam mal z kladivčkom rukno. Druga.. Recimo, da iščem novo jermenico Je pa sistem jermenice odmične iz 3 delov. Ne vem zakaj niso kot na 24V naredili vse iz enega kosa...
Prva priprava je zvilo vijake
No od amortizerjov 164 so pa zdržali in je skočla dol po 2 dnevih
Razstavljena glava motorja
Čep vn in gred od izpušnih vzvodov vn
Odkril že tudi prvi strošek. Dročnik zaenkrat 1 poškodovan/obrabljen. Še sreča, da so super dragi
Odlitek glave je tko dobr kot pumpe. Luknjičast
Lep bazenček svinjarije in olje notri huje kot čigumi lepljivo
[youtube]BboQE1XkZfw[/youtube]
Še vzmeti ventilov stisnit pa ventile vn pobrat in se lahko glava očisti in nese ravnat
Pa shranjeno vse v praktične lončke
Montiran
Spodnji del gotov
Potem sem se pa lotil glav. Ena jermenica je takoj skočla dol, sam mal z kladivčkom rukno. Druga.. Recimo, da iščem novo jermenico Je pa sistem jermenice odmične iz 3 delov. Ne vem zakaj niso kot na 24V naredili vse iz enega kosa...
Prva priprava je zvilo vijake
No od amortizerjov 164 so pa zdržali in je skočla dol po 2 dnevih
Razstavljena glava motorja
Čep vn in gred od izpušnih vzvodov vn
Odkril že tudi prvi strošek. Dročnik zaenkrat 1 poškodovan/obrabljen. Še sreča, da so super dragi
Odlitek glave je tko dobr kot pumpe. Luknjičast
Lep bazenček svinjarije in olje notri huje kot čigumi lepljivo
[youtube]BboQE1XkZfw[/youtube]
Še vzmeti ventilov stisnit pa ventile vn pobrat in se lahko glava očisti in nese ravnat
Pa shranjeno vse v praktične lončke
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Hvala. Se kr trudim slikat, kolikor se le da ja. Mobiteli so mi hvaležni
Snet sistem vžiga (frtajler). Olje je dobro puščalo okoli in se zapeklo
Uničena od rje navoja. Bo treba kar nekaj novih stojnih vijakov nabavit za glave.
Kako so se hrvati znajdli senzor namesto o-ringa ali podložke (ne vem kaj točno pride) Daš malo tesnilne mase pa senzor pritiska olja sam nežno zategneš z roko.
Še bolj uničen izpušni dročnik. Teh 6 dročnikov me bo prišlo s hudo dobrih rabatom še vedno skoraj 100€
Potem je pa zafrkavala na isti glavi kot jermenica odmične, še gred od izpušne strani ventilov.
Cela zažgana, ni čudno da je še s kladivom komaj šla
Snet sistem vžiga (frtajler). Olje je dobro puščalo okoli in se zapeklo
Uničena od rje navoja. Bo treba kar nekaj novih stojnih vijakov nabavit za glave.
Kako so se hrvati znajdli senzor namesto o-ringa ali podložke (ne vem kaj točno pride) Daš malo tesnilne mase pa senzor pritiska olja sam nežno zategneš z roko.
Še bolj uničen izpušni dročnik. Teh 6 dročnikov me bo prišlo s hudo dobrih rabatom še vedno skoraj 100€
Potem je pa zafrkavala na isti glavi kot jermenica odmične, še gred od izpušne strani ventilov.
Cela zažgana, ni čudno da je še s kladivom komaj šla
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Vse drocnike menjaj. Kolko mislis da manjka ostalim da jih pregloda skozi ce jih je pol slabih?
Let's go Brandon!
- killergame
- Posts: 339
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V
Sesalni in izpušni so totalna druga zadeva in drug sistem kako jih odmična pritiska. Problematični so samo izpušni dročniki vedno na teh starih 12V motorjih. Glih tako kot je problem nastavljanja zračnosti, ker vedno nabijajo in se razštelajo te na izpušni strani.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex