2.1T 10V obnova


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a eugene » 22 Nov 2017, 22:18

Tine napisal/-a:
$küll napisal/-a:tako da bo zdej 33ccm večja kubatura 8-)

aja pa kovani so kar original niso


Turn up the boost!



Rok. Razlozi kaj je ze tu fora s kolektorjem. Samo iz 3h al kaj?
Uporabniški avatar
eugene
 
Prispevkov: 958
Pridružen: 22 Jan 2011, 08:47


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 22 Nov 2017, 23:18

se ne spomnem da bi kaj pisalo da je kak nanos, bom pogledal seenkrat.

delal je prvo brušenje in bo pač ponovil vajo. jbg.
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1132
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 22 Nov 2017, 23:20

Slika

Slika
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1132
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 23 Nov 2017, 10:34

eugene napisal/-a:Rok. Razlozi kaj je ze tu fora s kolektorjem. Samo iz 3h al kaj?


sem zablodu. sem razumel da turbo poganjajo samo 3 cilindri, v bistvu gre pa za tri pulze, kar pomeni da se po parih združita prvi drugi in tretji četrti cilinder preden pridejo do turbine. angleži pravijo da je kao ful slab izkosistek zaradi tega, ampak za 0.68bar serijskega tlaka je itak preveč...
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1132
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a Fleko » 23 Nov 2017, 13:07

Zato pa so razvili Twin scroll turbine, kjer se ujemajo pulzi, podobno kot na N/A 4/2/1 kolektorjih.
5 cil si itak nekaj zase, ker ponavadi imajo turbino tam nekje 4 cilindra in ne veš, kaj bi delal iz 5im.
In še med sabo se cikli prekrivajo za 15°, kar ni ne tič ne miš :lol:

Če razumem, si menjal izpušni kolektor kateri ima drugačno delitev kot original? 1/2, 3/4 in 5? namesto 1/2/3, 4 in 5?
Get low, no matter how
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: 04 Okt 2013, 18:46
Avtomobil: 35 cilindrov z vseh vetrov


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 23 Nov 2017, 20:20

ne, vse bo original, razen tistega kar ne bo original...

:lol:
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1132
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 01 Dec 2017, 16:42

evo končno se lahko dela nadaljujejo...

Slika
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1132
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 12 Feb 2018, 19:35

overkill?

Slika
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1132
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a eugene » 12 Feb 2018, 22:41

Valda da ne. Daj naredi selega gladkega daj. :D
Uporabniški avatar
eugene
 
Prispevkov: 958
Pridružen: 22 Jan 2011, 08:47


Re: 2.1T 10V obnova

OdgovorNapisal/-a $küll » 13 Feb 2018, 01:19

desna stran ki je proti izpušnemu kolektorju in turbini je zapečena grozno, pilim stran zapaljeno staro barvo in rjo. če grem tako do čistega železa bo še trajalo... :roll:
Uporabniški avatar
$küll
 
Prispevkov: 1132
Pridružen: 04 Jul 2012, 14:49
Kraj: Koper
Avtomobil: Audi Quattro

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Seznam forumov

Vrni se na Motorizacija

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov