KE-JETRONIC

Post Reply
Nico
Posts: 1
Joined: 03 Jan 2014, 20:37
Avtomobil: Mercedes-Benz W124 200E 92'

KE-JETRONIC

Post by Nico » 07 Jan 2014, 21:16

Pozdravljeni, zanima me ali ima kdo ali poznate koga, ki bi imel računalnik za nastavljanje izpušnih plinov za vbrizgovalni sistem KE-JETRONIC? Gre za Mercedes-Benz W124 2.0 bencinarja letnik 92'.
User avatar
bertovtone
Posts: 97
Joined: 11 Mar 2013, 21:30
Avtomobil: golf mk3 gti,mk1 gti...
Location: thn

Re: KE-JETRONIC

Post by bertovtone » 12 Jan 2014, 12:17

Rabis imbus,sravfncigar pa masino za pline mert,mene nekej jebe ta masina trenutno tko da ce si ti ne mudi lahko pocakas kaksen teden da jo zrihtamo
Lp
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: KE-JETRONIC

Post by kmetek » 24 Aug 2016, 10:48

Podobna zadeva, samo 2 leti mlajsi motor v manjsi karoseriji, avto je 1 leto stal, pa je treba malo talr vbrizg in ostalo porihtat. Bogat AFR, povisani obrati prostega teka ko je segret, daljse verglanje ko je mrzel, ne gre kot bi moral. Imamo kaksnega majstra ki zna vec kot samo nastavit AFR na vijaku membrane?
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: KE-JETRONIC

Post by $küll » 24 Aug 2016, 10:58

Na vijaku see štela CO ;)

Uganjevat neki je brez veze, dejte dobit najprej podatke o pritiskih, dejte jih zmerit če so znotraj toleranc, in potem raziskujte dalje. Ne moreš začeti nekje na sredini...

P.s.: če je toliko cajta stal, dejte odšravfat glavo vbrizga s pokrova airboxa (3 vijaki na -), in preverit če se batek na spodnji strani sploh premika in da se ne zatika.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: KE-JETRONIC

Post by kmetek » 24 Aug 2016, 19:39

Hja, CO je produkt AFR-ja v bistvu. Če manjši imaš AFR (bolj zalit), večji bodo izpusti CO. Tako da tam štelaš osnovni AFR, kateri se pozna tudi na CO, to je res.
No saj ravno zato ker je ta jetronic dokaj občutljiv in je treba marsikaj pregledat in nastavit da dela kot mora, bi raje to prepustu nekomu, ki je to že delal in naredil kot se zagre. Doma neki vrtet vijak in vohat izpuhe pa merit porabo ne mislim :lol:
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: KE-JETRONIC

Post by $küll » 24 Aug 2016, 19:55

CO se štela zato ker imaš tovarniški podatek koliko mora bit CO na minimumu pri toplem motorju, ki je recimo na moji našini 1%CO +-0.5%CO pri 900rpm +-50 rpm. s tistim vijakom pač to nastaviš.
User avatar
Medo
Posts: 17
Joined: 29 Aug 2016, 18:27
Avtomobil: Mercedes w126

Re: KE-JETRONIC

Post by Medo » 29 Aug 2016, 18:39

kmetek wrote:Podobna zadeva, samo 2 leti mlajsi motor v manjsi karoseriji, avto je 1 leto stal, pa je treba malo talr vbrizg in ostalo porihtat. Bogat AFR, povisani obrati prostega teka ko je segret, daljse verglanje ko je mrzel, ne gre kot bi moral. Imamo kaksnega majstra ki zna vec kot samo nastavit AFR na vijaku membrane?
Pozdravljen, podobne simptome sem imel na svoji s klasi w126 problem sem rešil z menjavo bencinskega filtra, vijak na membrani sem pa za silo kar tako na uč oziroma na posluh nastelov. Se pa priporocam nekomu, ki zna in ima cas, da strokovno nastavi prave vrednosti.
Lep pozdrav Medo
Mercedes-Benz 260 SE W126
User avatar
$küll
Posts: 1214
Joined: 04 Jul 2012, 14:49
Avtomobil: Audi Quattro
Location: Koper

Re: KE-JETRONIC

Post by $küll » 29 Aug 2016, 19:37

Sej ni nobena znanost to nastavit. Tovarniške podatke dobiš ziher na netu, pol greš nekam na tehnične preglede, tam razložiš da bi rabil meritev plinov za nastavit vbrizg. Te povežejo, in sam lepo nastaviš minimum in CO. Ni 5 min dela vse skupaj.
Post Reply