Obratomer

Post Reply
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Obratomer

Post by DS71 » 05 Nov 2014, 01:07

ala štromarji .. meni na vetti dela obratomer normalno. Ampak ko avto ugasneš kazalka namesto da bi ostala na nuli zleze gor. Na vezju je videt kot da bi nekaj žgalo,ampak elementi so premerjeni in zgleda vse ok. Kakšna ideja?
Image

Image

Image

Image

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obratomer

Post by pero27 » 05 Nov 2014, 01:18

kaj tudi če ga odmontiraš iz avta ostane kazalka gor?
al si to samo tako postavil za slikanje?
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Obratomer

Post by DS71 » 05 Nov 2014, 01:27

ne ..tudi sedaj leze gor ..mogoče problem v tistem okroglem delu kateri je prikovičen za ozadje? Kaj tam je? Magnet?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obratomer

Post by pero27 » 05 Nov 2014, 03:28

noter maš ubistvu vu meter - mehanski induktivni merilec napetosti
sestaljen pa je iz tuljave, ki glede na napetost premakne iglo in polžaste vzmeti - take, kot je v urah, ki vrne iglo v začetni položaj
Image
glede na to, da gre tudi ko ga odmontiraš igla v ta položaj, bi jst rekel, da se ti je vzmet zlomil ali pa losala, bolj verjetno losala glede na to, da če vedno drži kazalec v oločenem položaju
probaj našponat iglo v rikverc kolikor se da (še bolj nazaj od nule), bo mogoče zarotiralo vzmet nazaj v pravo lego
ali pa snami iglo in jo natakni da bo kazala 0

tisto kar je pa "skurjeno" je pa zato, ker so na drugi strani carbon composition upori, ki majo dosti večji močnostni rating,kot obični (5+W vs 1/4W za navadne) in se grejejo in to z časom pusti malo barve, ne skrbi glede tega
Last edited by pero27 on 05 Nov 2014, 13:17, edited 1 time in total.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Obratomer

Post by DS71 » 05 Nov 2014, 10:16

Hvala..sej to o prestavljanju kazalke piše tudi v navodilih za instalacijo nove ploščice ..bom probal :-)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
pero
Posts: 429
Joined: 17 Oct 2012, 08:07
Avtomobil: Celica T16 Coupe

Re: Obratomer

Post by pero » 06 Nov 2014, 11:32

Samo če dela obratomer normalno, kaže prave obrate... in boš premaknil iglo, potem ti bo kazalo premalo obratov..;)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Obratomer

Post by DS71 » 06 Nov 2014, 12:58

Ma vprašanje če res. Po moje da cagar nima nobene pozicije in ne ve kje je. Ko dobi podatek se zacne dvigovat in šteje iz nule. Narobe bi kazal ce bi ga premaknil na npr 4k in bi na štandu kazal 4,9k. Sej mogoče se motim. Edino ce bo pri kontaktu silil v minus. Je pa tako,da je zadeva itak avtomatic in je namembnost tega števca sploh vprašljiva :)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Obratomer

Post by pero27 » 06 Nov 2014, 15:11

nebo res kazal narobe; pozicijo ti določa razlika napetosti v dveh tuljavah (recimo temu early stepper motor) tista vzmet, ki pa je je pa fuuul švoh in ma glih tolko moči, da ko ni nobene napetosti v tuljavi komaj vrne iglo na začetni položaj
to, kako švoj je ta vzmet lahko vidiš, če z števcem hahaš po zraku in igla ful skače levo desno

no ta vzmet se je zdej iz neznanega vzroka zarotirala, tako da je treba kazalc snet in postavit na nulo, da ga bo vzmet tja stalno vračala

moderni števci imajo pa dejansko multipolen stepper motor noter in ni nobenih vzmeti, samo motor določa pozicijo

btw; na elektrofaxu sem zdržal samo eno leto, predem sem prešaltal na strojnega :lol: :lol: :lol:
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Obratomer

Post by MAIK » 15 Oct 2015, 12:26

z števcem hahaš po zraku

:lol: :lol: :lol:
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: Obratomer

Post by killer_beast » 15 Oct 2015, 13:07

MAIK wrote:z števcem hahaš po zraku

:lol: :lol: :lol:
Verjetno je mislil "mahaš", ampak ja, sem se tudi jaz nasmejal :)
Post Reply