Megasquirt ( poenostavljen. )

dabi
Posts: 149
Joined: 31 Jan 2011, 15:33
Avtomobil: OPEL

Re: Megasquirt ( poenostavljen. )

Post by dabi » 13 Nov 2014, 16:55

Sam imam z MS-jem tudi že kar nekaj izkušenj, imam MS2 3.0 na Manti (http://www.oldschool-slo.com/viewtopic.php?f=12&t=89). Dodatno imam še narejeno posamične VAG vžigalne in kao "štartni program", širokopasovno lambdo,... Imam pa v projektu (enkrat v prihodnosti) zadevo nadgraditi v turbo z krmiljenjem turbine preko MS-ja.
Zadeva dela dobro, sam imam tudi narejeno preko BT-ja na Androida "virtualno" armaturko. Res je, da so pri dirkalcih in turbo motorjih injektori skoraj na 90%, je pa tudi res, da recimo pri serijskem Motronicu (na motorjih C20XE/LET) z sekvenčnim vbrizgom, gorivo vbrizga tedaj, ko je ventil odprt in to je tudi prednost sekvenčnega vbrizga. No, pri velikih močeh je pa tako ali tako vseeno, saj je kot smo že omenili takrat premalo časa za zadostno količino goriva.

Evo še ena slikica delovanja:
Image
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine :)
2005 - Vectra GTS V6
Post Reply