Alfa Romeo 33
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo 33
Že že, ampak glavce so majhne v primerjavi z 16v
Drgač pa lepo porihtano
Drgač pa lepo porihtano
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Alfa Romeo 33
Pozdravljeni po dolgem času...
Glede na to, da bi avto po planu že moral biti na cesti, še vedno ni, ker je bilo letošnje leto precej zajebano in stresno in namesto, da bi se fijakal z alfetto, sedaj renoviram hišo, ki sem jo kupil nedavno Ampak nekaj pa se je le dogajalo tudi na avtu...
Menjalnik je donirala kar Imola, ker ima dosti boljši in natančnejši celoten mehanizem samega prestavljanja pa še sinhroni so izboljšani napram mojemu originalnemu. Plus tega ima še pol manj kilometrov od mojega Je pa revček izgledal precej nebogljeno, ko sem ga vzel z avta (samo vizualno seveda)
Po malu drgnjenja in bencinski kopeli je izgledal prav posrečeno
Barabina se bo samo predihtalo na novo in dobil bo nov karter, ki ga zapakiran že čaka na vgradnjo. Direkt iz Dojčlanda sem po dolgem iskanju dobil celo nov tank
Nekje vmes se je obnovilo cel kup malenkosti, predvsem deli sprednjega podvozja, polosovine, pesta,...
Izdelati sem dal tudi vse nove zavorne cevi. Nameščanje in upogibanje le-teh na izredno omejenem prostoru me je stalo kar nekaj gimnastičnih prijemov, bolečin in krčev v mišicah Pa ko sem pod avtom vedno poskrbim za zaščito (lesenemu štoru še vedno bolj zaupam, kot stojalom )
Old vs new, pripravljen za vgradnjo
Takoj za tankom in vsemi cevmi za gorivo pa sem nataknil tudi kompletno zadnje podvozje, ki se mi je sestavljeno že nekaj časa valjalo po garaži. Sedaj pa spet majhen set back, ker nikjer na sončni strani alp ni za dobiti žic ročne zavore :/
Bo treba spet malo germansko ponudbo pogledat...
Zadnjič, ko sem šel iskat na servis mojo daily GT, pa sva z lastnikom servisa po nekem čudnem naključju zatavala do skladišča starih zalog. Kjer pa so mi v oči padle popolnoma nove (no, stare so 20+ let ) original Speedline felne, še zapakirane v škatlah! In ker mi zadeva ni dala miru, sva se čez nekaj dni s tipom dogovorila za dobro ceno in zadeva je romala v domačo garažo
Glede na to, da bi avto po planu že moral biti na cesti, še vedno ni, ker je bilo letošnje leto precej zajebano in stresno in namesto, da bi se fijakal z alfetto, sedaj renoviram hišo, ki sem jo kupil nedavno Ampak nekaj pa se je le dogajalo tudi na avtu...
Menjalnik je donirala kar Imola, ker ima dosti boljši in natančnejši celoten mehanizem samega prestavljanja pa še sinhroni so izboljšani napram mojemu originalnemu. Plus tega ima še pol manj kilometrov od mojega Je pa revček izgledal precej nebogljeno, ko sem ga vzel z avta (samo vizualno seveda)
Po malu drgnjenja in bencinski kopeli je izgledal prav posrečeno
Barabina se bo samo predihtalo na novo in dobil bo nov karter, ki ga zapakiran že čaka na vgradnjo. Direkt iz Dojčlanda sem po dolgem iskanju dobil celo nov tank
Nekje vmes se je obnovilo cel kup malenkosti, predvsem deli sprednjega podvozja, polosovine, pesta,...
Izdelati sem dal tudi vse nove zavorne cevi. Nameščanje in upogibanje le-teh na izredno omejenem prostoru me je stalo kar nekaj gimnastičnih prijemov, bolečin in krčev v mišicah Pa ko sem pod avtom vedno poskrbim za zaščito (lesenemu štoru še vedno bolj zaupam, kot stojalom )
Old vs new, pripravljen za vgradnjo
Takoj za tankom in vsemi cevmi za gorivo pa sem nataknil tudi kompletno zadnje podvozje, ki se mi je sestavljeno že nekaj časa valjalo po garaži. Sedaj pa spet majhen set back, ker nikjer na sončni strani alp ni za dobiti žic ročne zavore :/
Bo treba spet malo germansko ponudbo pogledat...
Zadnjič, ko sem šel iskat na servis mojo daily GT, pa sva z lastnikom servisa po nekem čudnem naključju zatavala do skladišča starih zalog. Kjer pa so mi v oči padle popolnoma nove (no, stare so 20+ let ) original Speedline felne, še zapakirane v škatlah! In ker mi zadeva ni dala miru, sva se čez nekaj dni s tipom dogovorila za dobro ceno in zadeva je romala v domačo garažo
- Italofan
- Posts: 8
- Joined: 02 Feb 2017, 23:53
- Avtomobil: Fiat Bravo, Alfa Romeo 33
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Alfa Romeo 33
Pozdravljen!
Lepa platišča! Sam imam tudi takšna in sem jih ravno tako kupil nova. So 14" ali ...? Veš mogoče če je še kaj na zalogi? Sam bi zelo rad nabavil nekaj v 15 " - takšne oz. nekaj Alfinega... Hvala! Lp
Lepa platišča! Sam imam tudi takšna in sem jih ravno tako kupil nova. So 14" ali ...? Veš mogoče če je še kaj na zalogi? Sam bi zelo rad nabavil nekaj v 15 " - takšne oz. nekaj Alfinega... Hvala! Lp
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Alfa Romeo 33
Tega smetja imaš polno na bolhi, avtonetu in njuškalu. En hrvat v bistvu prodaja ravno te v 15 colah za neke sitne pare pa še lepe zgledajo
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- Italofan
- Posts: 8
- Joined: 02 Feb 2017, 23:53
- Avtomobil: Fiat Bravo, Alfa Romeo 33
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Alfa Romeo 33
Aha, mi je vse jasno...
Re: Alfa Romeo 33
Tele pa so 15"
- Italofan
- Posts: 8
- Joined: 02 Feb 2017, 23:53
- Avtomobil: Fiat Bravo, Alfa Romeo 33
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Alfa Romeo 33
Lani sem zamudil takšno priložnost - nekdo mi je popolnoma nove za 4oo€ odpeljal izpred nosa... .
Vidim da si zamenjal tudi vzmeti (H&R), kaj pa amortizerji? Si nabavljal kje v SLO ali...
Vidim da si zamenjal tudi vzmeti (H&R), kaj pa amortizerji? Si nabavljal kje v SLO ali...
Re: Alfa Romeo 33
Fedre sem menjal samo zaradi izgleda, da se malo prizemlji, čeprav je že v osnovi kar nizka. Amortizerje sem dal original. Od delov pa pri nas ne dobiš več nič pametnega, vse tujina, večinoma Nemčija. Pri nas nisem dobil niti osnovnih stvari, zajle ročne recimo ali dihtung za motor... Da o kakih ležajih in batnih obročkih sploh ne govorimo...
Re: Alfa Romeo 33
Da malo apdejtam zadevo...
Moja malenkost si je v avtu zaželela volansko letev brez servota. Deli za obnovo se dobijo težko, pri nas sploh ne in tako je padla odločitev, da ne bom po nepotrebnem izgubljal časa, €€€ in živcev. V iskanje rabljene nisem šel, ker tako imam doma Na lagerju pa so se mi valjale 3 navadne letve od donatorc (ja, nobena od treh ni imela servota, samo "moj" avto...). Tako sem nabavil nove manšete, barabo razdrl, očistil in pošteno namazal. Pa še na teži sem prihranil nekaj kil. Pa še motor bo poganjal eno jermenico manj Win win torej. Dokler nisem dejansko začel zadeve razdirati...
Odstranjena servo letev. Faker je nemške izdelave (ZF)
In navadna...
Pojavil se je že prvi problem - osi in utori niso niti približno enaki
Malo me je še zvilo, ko sem pomislil, da ima drugačne utore tudi gred, ki pride od volana do kardančka... V tem primeru sledi demontaža skoraj celotne armaturke. Sledilo je mrzlično iskanje primernega kardančka, ki se je valjal nekje na lagerju. Ko sem ga našel, je sledilo rahlo olajšanje, saj sta zgornji osovini enaki za servo in navadne letve. Mi pa je bilo čudno, da je od navadne letve kardan daljši za kaka 2 cm... Čez čas sem izvedel zakaj...
Nov kardanček se je dalo zmontirati z minimalnim razdiranjem armaturke...
Letev sama je lepo sedla na šasijo, direkt na šrauf, potem pa razsvetljenje, zakaj daljši kardan...
Os ni prišla niti približno v sredo luknje, kot servo In glede, da na to nisem računal, takih malenkosti res nisem jemal iz darovalk, glede na to, da sta tu samo gumijasta dihtunga in kovinska ploščica in sem sklepal, da so enake za vse modele, servo ali ne...
Drugače pa funkcionira vse, novo ploščico si si bom izdelal na cncju, zadihtam in bo ok
Aja, opazil sem še, da niso enaki niti štange, ki gredo iz letve do končnikov, saj so za servo malo daljše in ukrivljene na S, pa tudi puše so na servo 10mm, na navadni pa 8mm. Na sreči so tudi te na zalogi in obnovljene
Moja malenkost si je v avtu zaželela volansko letev brez servota. Deli za obnovo se dobijo težko, pri nas sploh ne in tako je padla odločitev, da ne bom po nepotrebnem izgubljal časa, €€€ in živcev. V iskanje rabljene nisem šel, ker tako imam doma Na lagerju pa so se mi valjale 3 navadne letve od donatorc (ja, nobena od treh ni imela servota, samo "moj" avto...). Tako sem nabavil nove manšete, barabo razdrl, očistil in pošteno namazal. Pa še na teži sem prihranil nekaj kil. Pa še motor bo poganjal eno jermenico manj Win win torej. Dokler nisem dejansko začel zadeve razdirati...
Odstranjena servo letev. Faker je nemške izdelave (ZF)
In navadna...
Pojavil se je že prvi problem - osi in utori niso niti približno enaki
Malo me je še zvilo, ko sem pomislil, da ima drugačne utore tudi gred, ki pride od volana do kardančka... V tem primeru sledi demontaža skoraj celotne armaturke. Sledilo je mrzlično iskanje primernega kardančka, ki se je valjal nekje na lagerju. Ko sem ga našel, je sledilo rahlo olajšanje, saj sta zgornji osovini enaki za servo in navadne letve. Mi pa je bilo čudno, da je od navadne letve kardan daljši za kaka 2 cm... Čez čas sem izvedel zakaj...
Nov kardanček se je dalo zmontirati z minimalnim razdiranjem armaturke...
Letev sama je lepo sedla na šasijo, direkt na šrauf, potem pa razsvetljenje, zakaj daljši kardan...
Os ni prišla niti približno v sredo luknje, kot servo In glede, da na to nisem računal, takih malenkosti res nisem jemal iz darovalk, glede na to, da sta tu samo gumijasta dihtunga in kovinska ploščica in sem sklepal, da so enake za vse modele, servo ali ne...
Drugače pa funkcionira vse, novo ploščico si si bom izdelal na cncju, zadihtam in bo ok
Aja, opazil sem še, da niso enaki niti štange, ki gredo iz letve do končnikov, saj so za servo malo daljše in ukrivljene na S, pa tudi puše so na servo 10mm, na navadni pa 8mm. Na sreči so tudi te na zalogi in obnovljene