BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by SSG » 08 May 2017, 13:29

Aja jaz sn te zastopo da si na 1 švasal... ni mi jasno kak maš zaj več penetracije na 0,6 pa na 0,8 na enki proti oni sliki od dejanske flike ko bi bla dvojka ampak OK...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 08 May 2017, 16:14

Super. Pero, kaj bi brez mene. Šezmer bi se matral :lol:

Croma rabiš še iz moje strani slike ali je dovolj od Perota. Je naredil primerjavo, katere jaz ne morem, ker sem 0,6 žico zdavnaj zabrisal v kontejner. Pa Flux žico lahko kar opustiš, tisto je več ali manj namenjeno za Američane pa za na teren. Če moraš kaj povariti zunaj na prostem in da zaščitnega plina ne spihuje uporabiš omenjeno žico, enako kot imaš pri MMA oz. REO oplaščeno elektrodo. Nisem pa nikoli v življenju varil na flux žico.

pero27 wrote: Ja faak, fleko, ti si kr en šotor zrihtej za maribor, ker maš po mojem od vsazga en pir v dobrem :lol:
A bo še kdo taboril? Mogoče pa res privlečem šotor sabo, že dolgo ga nisem uporabil oz. samo 1x od kar sem ga kupil. Če je to res kar Pero trdi, bom res bolj ali manj stacioniran tam, ker moja iz škodilaka ne vidi ven, ker je sedež prenizek :lol:
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 08 May 2017, 22:28

SSG wrote:Aja jaz sn te zastopo da si na 1 švasal... ni mi jasno kak maš zaj več penetracije na 0,6 pa na 0,8 na enki proti oni sliki od dejanske flike ko bi bla dvojka ampak OK...
Zdej sem švasal na enki oboje na tem kosu, ja; enkrat z 0.8 žico in enkrat z 0.6 žico

Prej sem ves čas švasal na dvojki (vključno z taokroglo fliko) z 0.6 žico; penetracija je v tistem primeru zgledala približno tako kot na tem poskusnem kosu z 0.8 žico na enki, ampak je bil var veliko višji (logično, ker sem dal več podajanja žice da sem var ohladil da ni blo lukenj) in pa ožji, pa več točkovnih varov je blo treba na centimeter vara in več vročine je šlo v pleh.
Moja teorija je taka; ta švasaparat bi pleh na mojem avtu idealno varil z 0.6mm žico in nastavitvijo 1.5. Ta nastavitev seveda ne obstaja, obstaja pa 0.8mm žica, ki spusti ravno toliko več toka čez v var preden se stali, da je količina toplote ravno nekje med nastavitvijo 1 in 2.

BTW: mislim da zato ker ma varmig 142 ravno nekaj manjše tokove, je nastavitev 2 na tistem aparatu tokovno ekvivalentna tej fiktivni 1.5 na mojem varmigu 1600s in se ti glih izide z 0.6mm žico.

@Fleko: jst pa moja bova z 95% gotovostjo al taborila gor, al pa šla v kak aprtma v bližini, ker do doma mi bo mal dolga zvečer (3 ure po tastari pa stalno pazit za srne)

EDIT: ma klinac, nč nebo z piri in šotori :cry:
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by eugene » 09 May 2017, 00:33

Lahko štimaš še pretok plina da več ali manj hladi. Pa daljši podalšek lahko daš in bo neki padca napetosti in manj moči.
Let's go Brandon!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 09 May 2017, 00:40

Jp, ampak mam že zdej kr precej plina...
Z plinskimi šobami se pa še nisem igral... no sej zdej tud nebo potrebe :)
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by SSG » 09 May 2017, 14:13

Ja zgleda da ma več šusa ta tvoj, ker na tamalem na 1 so samo črešne gor na plehu sedele :D Dobro penetrira 0,8. Če se prav spomnim si napisal da maš gasilni aparat za plin? Jaz sem šel menjat za pravo bombo ko se mi je sprazno in mi je tip reko, da sploh ne ve kak sem švasal z gasilnim, ker ma gasilni palico do poda od ventila in vleče tekoči co2 gor... Bombe za švasat pa nimajo palice in vlečejo plin tak kot bi moralo bit... To ni za zanemarjat, ker je po menjavi kr bolj vroče vse skup letelo :D
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 09 May 2017, 14:42

Jaz varim na gasilni aparat že več kot 5 let (jeklenka na leto). Bomba kot bomba. Ko pripelješ gasilni aparat, da ti ga nafilajo, samo omeniš, da ga imaš za varit in ti ventil odvije in odstrani cevko, katera je na ventilu. Nobenega hudega posega. Je pa gasilni aparat zakon, če premikaš varilni aparat po delavnici, ker je majhen, lahek in še ročaj ima.
Get low, no matter how
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by SSG » 09 May 2017, 14:49

Ja sej bomba je bomba... Samo cevke ne sme bit :D
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by FR Wolf » 09 May 2017, 14:55

Kaj ste junci, kaka bomba!? Tlačna posoda :) Dobr vi to švasate! :D
Jest sm pa na Ar 4ki (TIG da nebo pomote). :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 09 May 2017, 19:00

mam predelan gasilni aparat, ja, ni cevke not ;)

Zadnjič je bla debata kako bi se dalo z švoh kompresorjem z sodo aluminij pucat, evo tako to zgleda (mal je lisasto ker se nisem posebej potrudu, bom šel še enkrat čez tam)

Image

men se zdi da gre čist vredu...
Post Reply