BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by l3v4rt » 09 May 2017, 22:25

Uporabnik nicjasno je zadnjič pucal sesalni kolektor z neko Silcotovo zadevo (zeleno čistilo) pa je prav bolano kaj naredi tisto čistilo. Bo mogoče vrgel kako sliko da vidiš, ne boš rabil vsega peskat. :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by zegler » 10 May 2017, 07:14

@pero27 .. dobro zgleda
ej kaj pa tisto zadevo ko 'hardpeskajo', da dobi alu malo strukture 'hrapavo' posledicno vecja povrsina boljse hlajenje :lol:

al pa kontra das cromi da spolira :P
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 10 May 2017, 09:41

aja če maš termostat pokvarjen, da se avto preveč ne hladi, ne? :lol:
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by FR Wolf » 10 May 2017, 10:07

pero27 wrote:aja če maš termostat pokvarjen, da se avto preveč ne hladi, ne? :lol:
Je tako :) razen ce mas okrog obrnenga :P se je ze zgodil :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 27 Jul 2017, 12:22

zegler wrote:
pero27 wrote:Glih tako so po diagonalah zvrtani prehodi pri m10, ja, mam glih 2 na mizi ;)
aja ? jaz sem vceraj gledal pa ne najdem na nobeni pa mam tud 2, tam ko ima killergame je pr mojih vse gladko, edino na koncih protiutezi imata malo navrtano, ampak to je od balansiranja, dajksno fotko lahko kr v mojo temo kje mas ti na tvojih ...... m10b20 gred ja ?
Valda da so luknje, kako bi pa drugače leteči ležaji oljni pritisk dobili? :)
Evo ražnjič :D ; tale je iz m10b20 B130 (iz gliserja) tadrugo mam pa že namazano ap zavito pa se mi zdej ne da odvijat, samo stavim da je isto

Image

Je pa res da ni štoplcev, ker je flat plane crank in se da vse po diagonalah zvrtat brez da bi rabil vmes mostove delat in z štoplci mašit.

Evo pa še en fajn usran ventil za dober tek :lol:
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by zegler » 28 Jul 2017, 07:03

ne res majo lukne ? kjeeee ? zakaj ze ? olje ? kaksno olje? ;)
jaz sem zmeraj mislil da pri bmw m10 masinah imajo samo ornk grafitni premaz pa je to za vecno in ne crkne :lol: malo heca....

saj si prav pol sklepal v mislih sem imel tiste cepke, za bolj dostopno ciscenje, ampak mi je bolj vsec da ni cepkov, vsaj pri zadevi ki se vrti 7000 rpm :) ceprav ce natancno pogledam gred, se vidi da je na teh delih nekaj naneseno pa pol bruseno, ampak mogoce so tam pobrusili samo ostanke kalupa ...

hvala za slike drugace, ceprav sem upal da bom dobil kaksno sliko cepka na glavni gredi od m10b20 :twisted:
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by malinuc » 28 Jul 2017, 10:06

tisti čepki pri alfi so samo zarad tega ker niso znali zvrtati luknje po diagonali, sam ti pa postopek obdelave gredi podaljša za precej (velike serije). seveda pol pa te dodatne luknje doprinesejo še idealna mesta za odlaganje gareža - italjani pač...

drugače pri novodobnih motorjih, kateri imajo mogoče še malo bolj trdo površino na mestih uležajenja je kar umetnost napraviti te luknje v točnih merah. Nekaj let nazaj je unior strojegradnja izdelal linijo strojev za izdelavo glavnih gredi vw/audi in jim je točno pri teh diagonalnih luknjah uspelo pridobiti z enim pomikom in "navadnim" svedrom točno mero, s tem so na eno gred privarčevali kakšno sekundo časa, kar na "miljonski" seriji pomeni velik prihranek. Nemci so samo dol padli ko so to videli.

Se opravičujem za rahel offtopic :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 28 Jul 2017, 10:31

nič se ne opravičuj, meni so take stvari zelo zanimive in nisem mel pojma da se gre Unior tako raketno znanost :P

@zegler; ne, ni nobenih odbrušenih čepkov, ker definitivno ni nobene potrebe po tem; vsi ojnični ležaji imajo napajanje po teh diagonalah, drugega razloga zakaj bi speljal olje po gredi pa ni ;)
malinuc
Posts: 185
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by malinuc » 28 Jul 2017, 22:24

za "novi" mercedesov 9 stopenjski avtomatski menjalnik so stroje za izdelavo prav tako izdelali v unior strojegradnji
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by JureK » 29 Jul 2017, 10:49

@malinuc: si ti slučajno "naš" ?? (beri uniorčan) :) :)
Post Reply