BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 17 Jan 2019, 19:55

Cox wrote:Mogoče je samo slika ampak .. kaj haubo še lahko zapreš?
Kaka hauba, to je samo odvečna teža! :lol:
No šalo na stran; seveda sem najprej zmeril koliko imam placa; original filter na tej mašini je kar zelo visok in trobentice imajo še nekaj lufta do zgornje ploskve gabaritov original filtra.
Moram pa zmontirat blok pa glavo z fergiji v avto pred vlivanjem da vidim koliko se tepe z brake boosterjem, ker tam bo šlo pa na knap in ne morem dobro zmerit. Če bo treba bo pa fleksarca pela po boosterju :broken:
Image
L4UK0 wrote:, a si kej razmisljal, da bi zadevo ponudil na marketu?
Sem, ja, predvsem vodno koleno, ki zna prit marsikomu prav; kar se dobi zdaj na trgu je vse zelo polovičarsko (komaj kaj prostora prihrani) pa ful predrago (ranga 200€ za koleno :broken: ) Da bi pa stružil vse te spacejrje in linkage za fergije raztegnit mi pa ne diši glih, naj si to folk sam dela, če hoče met bragging rights.
Ne, Lauko, ne paše na tvojo hondo :D
DS71 wrote: Samo zakaj pa to vlivat ? Po sprintanem ne zgleda nič kaj takega (vsaj intake),da se ne bi dalo zrezkat iz enga komada.Model itak že maš skonstruiran.
Odlitek rabi tudi obdelat.
Zato ker mi je cilj kdaj kaj vlit v življenju, vlival bom seveda sam, ker sem dec, ne baba :lol: . Pa noben tuner v 80ih ni dajal ven rezkanih kanalov in tud po pravic mi taki rezkani kosi zgledajo mal kičasto, vlitki pa "fabršk". Pa tud nobenga Haasa nimam pod ponkom, mam pa zadost dober rezkar da splaniram tisto eno površino pa zvrtam par lukenj.
kmetek wrote:Kako bi pa kaj zdržala sama plastika, če bi uporabil pravo? Načeloma bi moglo špilat...? Okvirna cena za izdelavo 3D printanega kolektorja? Imam že v SW zrisano večino...
Zadnji dober mesec, odkar sem nabavil printer se malo igram z tem in je tko; PLA se ful lepo printa (po tem ko ful dobr nastaviš mašino in parametre v slicerju), ampak ni med močnejšimi plastikami, pa tu z kakšnimi bencini itd ga jaz nebi mešal. Tehle mojih kolektorjiev sicer z roko ne boš zlomil, samo pa zna pomojem bit problem z vibracijami, resonanco itd. Z tako tehniko, kot imam jaz printat se da naprintat tudi ABS, ki je dosti bolj odporen, je pa skor nujno da imaš printer v ogrevanem boxu med printanjem ker pride do morja enih napak ker ima ABS dosti večji temperaturni raztezek od PLA. Da se printat na tak način tudi najlon, samo nevem kako bi to šlo z takim hobby printerjem.
Jst če bi hotel ponucat plastičen print za kolektor bi dal printat nekomu ki to dela z plastičnim praškom (SLS tehnologija) iz najlona recimo. Maš pa sicer en kup folka na youtube ki laufajo kolektor narjen z takim printerjem kot ga mam jaz in iz PLA, samo jst to nebi ne probal, ne priporočal. Lahko ti pa naprintam, pa ti probaš, samo ne mi pol jokat kaj vse ti je motor požrl :thumbup:
Tko za filing; eno polovičko kolektorja (2 luknji) mi printa cca 11ur. Lahko bi nastavil tudi da mi sprinta v dveh urah recimo, samo bi zgledalo in nosilo za en drek :sick:
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by kmetek » 17 Jan 2019, 22:36

V mislih sem imel bolj tko, za "splavit" projekt... Ker imam isto malo problem okoli glavnega zavornega cilindra, ne toliko ojačevalec, ampak glavni cilinder bo določal dolžino trobent :roll: Pa še oljni filter je tam ful blizu in sem omejen z minimalno dolžino kolektorja, po drugi strani pa z maximalno, zaradi cilindra. Sicer tko na uč sem že vse postavil v motorni prostor in bi moglo špilat. Samo če bi recimo za en spodoben denar dobil naprintan kolektor, da lahko prej probam, bi blo super. Ker prirobnice in cevi že imam vse, samo zašvasat treba na mero.
Povej okvirno ceno, s tem da imam Dellorto-te, se pravi 2 prirobnici in 4 runnerji, dolžine cca. 170mm. Se pravi nekje x2 materjala kot pri tebi :? Ne rabi bit u nulo, more pa držat težo fergijev med montažo vseh pritiklin, kolk časa to printat boš ti bolj vedu :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 17 Jan 2019, 23:48

Aja, no to je pa že bolj realno.
Dej mi pošlji fajle na zs, da vidim koliko je to sploh kaj printabilno pa si postavi fer ceno, jst je neznam, komercialne so pa itak tako debilne da se plača za 3 printe svoj printer že kupit...
Drugač dolžina tehle mojih kanalov je cca 50mm, mogoče zgleda ful več iz slike :)
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by DS71 » 18 Jan 2019, 00:29

aja ..ti bi se rad šel livarja ..pol pa kul ..oldschool all the way :clap:

Narejeni na mašino bi bli za videt lih ene tolko isti kot ti ki so naprintani oz tisti ki bojo uliti ( če bo proper odlitek) ..model je model. Če pa jih potem še speskaš pa itak
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
killer_beast
Posts: 113
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by killer_beast » 18 Jan 2019, 12:41

Super zgleda tole. :thumbup:
Model za ulitek boš sprintal iz voska (glede na to, da ne bo serijske proizvodnje)?
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 18 Jan 2019, 14:56

Jup, al bo lost wax, al bo pa lost PLA. Se še odločam; PLA je pocen pa lepo se printa, ampak rabim še eno vsaj 300°C pečico nardit za izžgat, vosek je pa ene 3x dražji pa je dost problemov pr printanju, ampak ga lahko v navadni pečici stopim ven.
Pomojem da bo nakonc kr lost PLA, glih spremljam enga skandinavca zdle k se loteva vlivanja zweitakt cilindrov z lost PLA, pa mu kr dobr gre.
Bom več o tem napisal ko pridem do prvih vlitkov. ;)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 19 Jan 2019, 02:22

Pa še en before/after.
Evo zakaj mam tolk placa za igrat se, zarad te letalonosilke:
Image
Vrh trobentic je 73mm nad vrhom glave, vrh original zračnega filtra pa 124mm nad vrhom glave :lol:
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 11 Feb 2019, 21:26

Image

6.8L/100km porabe pr 90km/h :lol: :lol: malomorgen; že takrat so lagal ko pes teče :clap:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by croma_man » 12 Feb 2019, 00:52

moj stari je še e30 s tako porabo vozil, fergazer je mel naštudiran, vsake tolk mal obrnil zrak/bencin pa gasa naprej.
Post Reply