Bimmer 315

User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 07 Sep 2017, 14:58

Eni majstri očitno zategujejo s kladivom fergazerje :roll:
Image
Spucana in pretesnjena, malo rezervnih delov še naročim pa sta ok
Image
LP Miha
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 14 Nov 2017, 15:09

Ena slika za konec sezone
Image
LP Miha
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by croma_man » 14 Nov 2017, 15:27

toti avto kopa kaj?
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 14 Nov 2017, 15:33

croma_man wrote:toti avto kopa kaj?
Nažalost ne (še), niti z mesta :lol:
LP Miha
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by croma_man » 14 Nov 2017, 15:39

ni problema, tu smo da si pomagamo

https://www.wikihow.com/Do-a-Burnout
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 14 Nov 2017, 15:53

Eh pa sej to znam... samo s starimi 13kami
Image
LP Miha
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by croma_man » 14 Nov 2017, 15:59

jaaa, pa ni to lepo videt ne...taki stari avto pa tak lepo kopa :)

kaj drugače vse dela al si naredu 100km vse skup?
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: Bimmer 315

Post by majkl » 14 Nov 2017, 16:04

Dejansko lepo dela, malo bo treba togost povečat, ker malo zaplava na prehodu v S ovinkih, pa sprednje ploščice niso neki biser, se prehitro pregrejejo. V planu so še sprednje camber plate, se mi zdi da prehitro zdrsne čez sprednjo os... Motor pa tudi počasi dobiva obliko... :)
LP Miha
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by croma_man » 14 Nov 2017, 16:09

majkl wrote:Dejansko lepo dela, malo bo treba togost povečat, ker malo zaplava na prehodu v S ovinkih, pa sprednje ploščice niso neki biser, se prehitro pregrejejo. V planu so še sprednje camber plate, se mi zdi da prehitro zdrsne čez sprednjo os... Motor pa tudi počasi dobiva obliko... :)
pregrevanja ne boš rešil, ni ploščic na svetu, bolj so agresivne, prej boš pregrel. Mam doma brembo blanks, ebc, tarox, original 323 ATE diske...vse sem uniču. Ploščice pa tud, yellowstuff, original volvo, narejene od sinterja...ni kombinacije ki bi me zdržala.

Drsenje čez sprednjo os boš rešil s sprednjimi štangami, spodnja in zgornja, camber plate do neke mere, kompletno pa ga odpraviš s pravimi gumami (semislick). Premisli o pušah, zdej so začel končno pri strongflexu delat tud za nas ki mamo camber popravljen puše da ne škripljejo (so ekscenter puše).

Togost je pa tanka linija med feedbackom avta pa višino, bolj je visok, več dobiš nazaj feedbacka kaj se bo zgodilo v ovinku, bolj je nizek in trd, manj dobiš nazaj, gre pa bolj polagat ko spoznaš indikatorje :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Bimmer 315

Post by pero27 » 14 Nov 2017, 16:19

Ekscenter puše bodo ravno toliko škripale kot obične, če spreminjaš camber. Problem je ker pri popravljenem camberju dobiš obe puši v dveh različnih vzporednih ravninah. Rešitev so uniballi ali puše z luknjo ki je pod kotom (to bi pa blo treba za vsako stopinjo popravka camberja recimo pušo z drugim kotom luknje nardit).

To kar je zdej naredu stronglflex z ekscentričnimi pušami je, da nerabiš luknje širit v mostu in švasat gor tistih stvari. Bo pa to še malo slabše držalo nastavitve kot tista verzija z švasanjem, pa se mi že tisto ne dopade...
Boš videl kako bom jaz naredil, ko to pride na vrsto; nebo škripalo in nebo se moglo razštelat, pa z inbusom se bo camber štelal ;)
Post Reply