Bimmer 315
Re: Bimmer 315
Eni majstri očitno zategujejo s kladivom fergazerje
Spucana in pretesnjena, malo rezervnih delov še naročim pa sta ok
Spucana in pretesnjena, malo rezervnih delov še naročim pa sta ok
LP Miha
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Bimmer 315
jaaa, pa ni to lepo videt ne...taki stari avto pa tak lepo kopa
kaj drugače vse dela al si naredu 100km vse skup?
kaj drugače vse dela al si naredu 100km vse skup?
Re: Bimmer 315
Dejansko lepo dela, malo bo treba togost povečat, ker malo zaplava na prehodu v S ovinkih, pa sprednje ploščice niso neki biser, se prehitro pregrejejo. V planu so še sprednje camber plate, se mi zdi da prehitro zdrsne čez sprednjo os... Motor pa tudi počasi dobiva obliko...
LP Miha
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Bimmer 315
pregrevanja ne boš rešil, ni ploščic na svetu, bolj so agresivne, prej boš pregrel. Mam doma brembo blanks, ebc, tarox, original 323 ATE diske...vse sem uniču. Ploščice pa tud, yellowstuff, original volvo, narejene od sinterja...ni kombinacije ki bi me zdržala.majkl wrote:Dejansko lepo dela, malo bo treba togost povečat, ker malo zaplava na prehodu v S ovinkih, pa sprednje ploščice niso neki biser, se prehitro pregrejejo. V planu so še sprednje camber plate, se mi zdi da prehitro zdrsne čez sprednjo os... Motor pa tudi počasi dobiva obliko...
Drsenje čez sprednjo os boš rešil s sprednjimi štangami, spodnja in zgornja, camber plate do neke mere, kompletno pa ga odpraviš s pravimi gumami (semislick). Premisli o pušah, zdej so začel končno pri strongflexu delat tud za nas ki mamo camber popravljen puše da ne škripljejo (so ekscenter puše).
Togost je pa tanka linija med feedbackom avta pa višino, bolj je visok, več dobiš nazaj feedbacka kaj se bo zgodilo v ovinku, bolj je nizek in trd, manj dobiš nazaj, gre pa bolj polagat ko spoznaš indikatorje
- pero27
- Posts: 2630
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Bimmer 315
Ekscenter puše bodo ravno toliko škripale kot obične, če spreminjaš camber. Problem je ker pri popravljenem camberju dobiš obe puši v dveh različnih vzporednih ravninah. Rešitev so uniballi ali puše z luknjo ki je pod kotom (to bi pa blo treba za vsako stopinjo popravka camberja recimo pušo z drugim kotom luknje nardit).
To kar je zdej naredu stronglflex z ekscentričnimi pušami je, da nerabiš luknje širit v mostu in švasat gor tistih stvari. Bo pa to še malo slabše držalo nastavitve kot tista verzija z švasanjem, pa se mi že tisto ne dopade...
Boš videl kako bom jaz naredil, ko to pride na vrsto; nebo škripalo in nebo se moglo razštelat, pa z inbusom se bo camber štelal
To kar je zdej naredu stronglflex z ekscentričnimi pušami je, da nerabiš luknje širit v mostu in švasat gor tistih stvari. Bo pa to še malo slabše držalo nastavitve kot tista verzija z švasanjem, pa se mi že tisto ne dopade...
Boš videl kako bom jaz naredil, ko to pride na vrsto; nebo škripalo in nebo se moglo razštelat, pa z inbusom se bo camber štelal