Lancia Delta HF Turbo

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 13 Sep 2017, 16:09

Ah, če ni bil na 15 colah celo sezono še ne pomeni da se voz ni uporabljal :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
DKsW123
Posts: 257
Joined: 07 Feb 2016, 14:02
Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by DKsW123 » 15 Sep 2017, 10:50

Hah, ta avto pa sem zadnjič videl počivati pod nadstreškom, ko sem se peljal na pohorje. Izgledal je impozantno :)
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 15 Sep 2017, 12:01

Delta glih ni impozantna, sploh ko se skriva tam v vogalu pod streho :)

Če pa bi ne bilo kompromisov pri bajti bi bil pa nadstrešek večji še za vsaj dva voza :D
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 17 Sep 2017, 19:41

Torej, še beseda ali dve o dogajanju v zadnjem letu na delti :)


Nekje januarja sem namudril, da bi bilo smiselno pomenjati nekaj cevi za bencin in vakum, ker so v treh, štirih sezonah postale nekako takšne ...
Image
Eeeee, dobro so zgledale :?
Pa stare 4 leta :oops:

Iz dolgčasa sem se poigral in izdelal strutbar 8-)
Image
Normalno da je potem srečal še barvo :)

Avto brez posebne zvočne izolacije in brez zadnjega izpušnega lonca zna biti na relacijah prav sitna reč. Ko te utrudi ves hrup. Čudne frekvence ima izpuh, posledično pa vsa pločevina, ki je pretresljivo tanka.
Da vsaj deloma rešiš ta problem pločevino obtežiš
Image

Image

Image

Image

Dobro, avto je dobil na teži, je pa zato vožnja z njim dosti bolj prijetna, pa da ne omenjam kako lepše se sedaj vrata zapirajo, ko dejansko imajo kakšno kilo več :)


Nekje vmes sem pojagal originalna smerokaza na sprednjem odbijaču
Image
Pred leti se je nekomu zdelo smiselno na odbijač namestiti smerokaze od holcvagna golfa 1, kar je zame nesprejemljiva bližnjica :evil:

Seveda ni lepo imeti pocinkanih knipingov na smerokazu, zato sem se spet vrgel v stroške
Image

Še ena bedarija, ki se je pokazala po nekaj sezonah uporabe :oops:
Image

.... in njena rešitev
Image


Istočasno med nameščanjem zvočne izolacije sem na vseh 4ih vratah menjal tesnila oken. Ker so pi..e ob obnovi avta še bile v enem kosu, kasneje pa razpadle. Ni za razlagat da je med vsakim pranjem curilo v avto ...
Image

Nekje vmes sem pojagal še komplet nova sprednja amortizerja BOGE, ker sta bila originalna že 2x obnovljena, nazadnje 11 kkm nazaj, nakar sta bila po 8 kkm samo še za na odpad :oops:
Image
Ja, še 1x - Jenko nima za burek pri obnovi amortizerjev (enaka zgodba je bila pri zadnjem paru)

Tam nekje marca sem za relativno dobre pare pojagal še nove/stare felge.

Image

Image

Image

Sicer je še vedno želja po integrale 8v felgah (6J15, ET 40), ampak za1x še nisem pripravljen odkartati toliko denarja za blesave 4 kose aluminija.
Tako sem kot prvi približek nabavil kar te felge, ki so dejansko dosti redka zadeva, v originalu pa so jih vgrajevali lahi samo na AR 155 Q4, dimenzije pa so 6J15, ET 49.5. ET ni idealen za zadnjo akso, saj brez distančnikov gumi poskrbita za obrušenost zadnjih amortizerjev. ET 40 in manj pa spet ne gre na fwd delte in 4wd model. J... ga, zato pa so nastale integralke :D

Uglavnem, po rahlih kolobocijah (kaj se bo delalo, kdo in kdo pred kom) sem jih spravil na peskanje, prašno barvanje ....

Image

Image

.... polirmajster je nekaj jamral o kvaliteti osnovnega materiala, na koncu pa se zmigal in naredil kot se šika ...

Image

Srečen kot radio sem jih takoj moral vpasat na avto, da je bilo motivacije za naprej :D

Image

Image

DIN 912 M6x12, A4 70 in 96 kosov kasneje ...
Image

In tako so felge kakšen mesec ali dva ležale v delavnici, ker sem toliko časa iskal gume za avto. Ne da jih je težko nabaviti, hudič je, ko se odločiš, da boš nataknil na avto gume, ki so bile ostanek drugega projekta izpred kakšnih 5 let s prevoženimi 3 kkm. Pa potem najdeš gume v garaži, pa ugotoviš da si jih našel 2/4, kasneje še dodatno 1/4, manjkajoča 1/4 pa te jebe in se ti skrije. No ja, sam pred sabo jih skril v kleti hiše kako leto nazaj :mrgreen:
To je to ko imaš na različnih lokacijah preveč krame :oops:


......


V glavnem, dela se, ni dolgcajt, vedno so ideje kako fond za vozni park osiromašit :)



Image

Image
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
L4UK0
Posts: 3073
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by L4UK0 » 17 Sep 2017, 20:14

Thumbs up! 8-)
Image
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by pero27 » 18 Sep 2017, 00:23

Kako pa deluje tale strutbar na 2 šraufa? Tole mi ni najbolj jasno, a lahko razložiš?
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 18 Sep 2017, 06:49

Tako kot fabriško :)

Prečka je okrogla cev in prenaša samo osno silo (povezuje obe šalci), za prenos samo osne sile skrbita členkasta spoja na obeh koncih prečke, vijaka na vrhu vsake šalce pa prenašata večinoma samo strižne sile. Simpl kot pasulj.

Če bi hotel, da prečka prenaša momente pa bi bilo smiselno razmisliti o neki pravokotni/kvadratni cevi znatnega prereza in teže, kar pa še nisem videl
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by zegler » 18 Sep 2017, 07:20

se pa deeeeela :) fino fino ....
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 18 Sep 2017, 08:08

Ma a že ni čas da 1x pa le prideš na drugo stran vasi na obisk ? :D :D

Sovaščan pa tak, se srečava tu pa tam na cesti :P
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by Fleko » 18 Sep 2017, 08:37

Samo, da se dela ;)
Res mi ni jasno, kaj rintete k Jenkotu, sploh iz Maribora. Pri meni je bilo dovolj trikrat, prvič, zadnjič in nikoli več. Klinc ni hotel uveljavljat garancije, s tem, da so bili amortizerji tako hin, da bi se avto bolje vozil, če bi bil brez amortizerjev :lol:
Get low, no matter how
Post Reply