Lancia Delta HF Turbo
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Lancia Delta HF Turbo
No pa da začnem objavljati slike tek potek obnove in predelave rje v naslovu vsaj na en forum z približno normalnimi uporabniki ......
Septembra 09 sem nabavil tole makino.
Še slika verjetno ene grših notranjosti ...
Takole je makina zgledala, ko sem jo nabavil. Na prvi pogled dost solidno, čeprav sem že ob nakupu vedel da so robovi vrat zacveteli, prav tako robovi strehe in pa zadnja blatnika. Od mehanike se je takoj vedelo da so slovo vzeli sinhroni za 2., 3. in vzvratno prestavo, sklopka je tudi bolj ali manj že oddelala svoje, avto je na valoviti cesti znal delovati nervozno, zato sem takoj imel na sumu amortizerje. Prav tako se je na vsaki luknji na cesti čutilo in slišalo, da so vsi seleni bolj ali manj hin.
Sam motor je deloval solidno ...... kakšen mesec vsakodnevnega zlorabljanja. Najprej se je odločila odpovedati sodelovanje turbina, kjer je je os preprosto odlomila. Mogoče bom ta fenomen uspel nekoč celo poslikati.
Ob nakupu me je mehanik opozoril, da je zadnji čas, da se avto spravi s ceste ter se ga porihta, ker kmalu bi ne bilo več ničesar za rihtati ter da bo za obnovo karoserije potrebno ogromno dela.. Seveda sem čisto zaljubljen zadevo nabavil, ker se mi niti malo sanjalo kaj pomeni ta del o obsegu dela.
Ko gledam na ta nakup z današnjo pametjo, se smejim tudi delu o stroških obnove.
Moja kalkulacija je predvidevala vložek okoli jurja za motor, jurja za ličarja in jurja za podvozje. Kot verjetno nekateri že veste je takšna računica nekoliko optimistična, sploh ob željah in idejah, ki so se pričele pojavljati kasneje
Septembra 09 sem nabavil tole makino.
Še slika verjetno ene grših notranjosti ...
Takole je makina zgledala, ko sem jo nabavil. Na prvi pogled dost solidno, čeprav sem že ob nakupu vedel da so robovi vrat zacveteli, prav tako robovi strehe in pa zadnja blatnika. Od mehanike se je takoj vedelo da so slovo vzeli sinhroni za 2., 3. in vzvratno prestavo, sklopka je tudi bolj ali manj že oddelala svoje, avto je na valoviti cesti znal delovati nervozno, zato sem takoj imel na sumu amortizerje. Prav tako se je na vsaki luknji na cesti čutilo in slišalo, da so vsi seleni bolj ali manj hin.
Sam motor je deloval solidno ...... kakšen mesec vsakodnevnega zlorabljanja. Najprej se je odločila odpovedati sodelovanje turbina, kjer je je os preprosto odlomila. Mogoče bom ta fenomen uspel nekoč celo poslikati.
Ob nakupu me je mehanik opozoril, da je zadnji čas, da se avto spravi s ceste ter se ga porihta, ker kmalu bi ne bilo več ničesar za rihtati ter da bo za obnovo karoserije potrebno ogromno dela.. Seveda sem čisto zaljubljen zadevo nabavil, ker se mi niti malo sanjalo kaj pomeni ta del o obsegu dela.
Ko gledam na ta nakup z današnjo pametjo, se smejim tudi delu o stroških obnove.
Moja kalkulacija je predvidevala vložek okoli jurja za motor, jurja za ličarja in jurja za podvozje. Kot verjetno nekateri že veste je takšna računica nekoliko optimistična, sploh ob željah in idejah, ki so se pričele pojavljati kasneje
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
No in ker je zadeva postala na nek način nevozna, se je pričelo razdiranje kot priprava na obnovo.
Ker me je skrbelo stanje dna karoserije, sem razdrl/odstranil kompletno notranjost.
še en pogled na ta presežek italjanskega oblikovanja iz konca 70ih
nekaj malega rje - sem rekel da to pa ja ni nič hudega
No tu sem že začel domnevati, da vsega pa se ne bo dalo obnoviti in bi bilo smiselno kak karoserijski del zamenjati
Dno karoserije pa v solidnem stanju
Sedaj pa detajli, ki so napovedovali veselico
Postanek pred razdiranjem teh črev ...
Povzetek prve seanse ob razdiranju je bil, da avto niti ni v tako slabem stanju, da se ga bi ne dalo porihtati, bo pa potrebno menjati vsa 4 vrata ter zadnjo haubo, ki je bila zvita ter gnila.
Razen očitnih težav z rjo je bila karoserija presenetljivo lepa, ker v svoji zgodovini še ni srečala kakšnega jarka ali pa kake druge ovire na/ob cesti. Rahlo je bila zvita le zadnja vezna stena, ki pa je bila skupaj z vsemi vzdolžnimi in prečnimi nosilci pod gepekom tako gnila, da je kričala po sanaciji.
Ker me je skrbelo stanje dna karoserije, sem razdrl/odstranil kompletno notranjost.
še en pogled na ta presežek italjanskega oblikovanja iz konca 70ih
nekaj malega rje - sem rekel da to pa ja ni nič hudega
No tu sem že začel domnevati, da vsega pa se ne bo dalo obnoviti in bi bilo smiselno kak karoserijski del zamenjati
Dno karoserije pa v solidnem stanju
Sedaj pa detajli, ki so napovedovali veselico
Postanek pred razdiranjem teh črev ...
Povzetek prve seanse ob razdiranju je bil, da avto niti ni v tako slabem stanju, da se ga bi ne dalo porihtati, bo pa potrebno menjati vsa 4 vrata ter zadnjo haubo, ki je bila zvita ter gnila.
Razen očitnih težav z rjo je bila karoserija presenetljivo lepa, ker v svoji zgodovini še ni srečala kakšnega jarka ali pa kake druge ovire na/ob cesti. Rahlo je bila zvita le zadnja vezna stena, ki pa je bila skupaj z vsemi vzdolžnimi in prečnimi nosilci pod gepekom tako gnila, da je kričala po sanaciji.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Zaradi želje po neuničenju vetrobranskega stekla, sem le to odstranil. Zadeva je le originalna, letnik 83 in rjavo tonirana, kot v bistvu vsa stekla na rji.
Še nekaj oljnatih detajlov
čez noč so prišli bakreni in mi pajsnali motor ven ...
Ker se je čez noč pojavila želja po FL armaturki, sem staro grdobijo iz čistega mira vtrgal ven ...
Še nekaj rje več
Ob teh tazadnjih detajlih sem spoznal, da imam resne težave z rjo
Pa ne samo to, čedalje bolj sem si želel imeti odbijače in pa tudi sedeže od FL modela. Ne samo da je potrebno to rjo sanirati, sedaj sem se zavestno vrgel v stroške.....
Aja, ne me spraševati zakaj sanirati to karoserijo. Nobeden mi ni povedal, da se to ne splača sanirati in tako sem imel neko šoping mrzlico ter nabavil vse živo kleparskega orodja ter nekaj m2 pločevine.....
.... od te šoping mrzlice mi je sedaj po vseh teh letah ostal fetiš na novo orodje ter vijačni material. Včasih se zalotim, da sem kot mali froc v slaščičarni, ko stojim pred regali z orodjem ali pa vijaki ter sanjam kako bi jaz vse to mel
Sploh sem nasmejan, ko dobim v roke kak kos uniorjevega šajni novega orodja
Ja, znam bit čudak
Še nekaj oljnatih detajlov
čez noč so prišli bakreni in mi pajsnali motor ven ...
Ker se je čez noč pojavila želja po FL armaturki, sem staro grdobijo iz čistega mira vtrgal ven ...
Še nekaj rje več
Ob teh tazadnjih detajlih sem spoznal, da imam resne težave z rjo
Pa ne samo to, čedalje bolj sem si želel imeti odbijače in pa tudi sedeže od FL modela. Ne samo da je potrebno to rjo sanirati, sedaj sem se zavestno vrgel v stroške.....
Aja, ne me spraševati zakaj sanirati to karoserijo. Nobeden mi ni povedal, da se to ne splača sanirati in tako sem imel neko šoping mrzlico ter nabavil vse živo kleparskega orodja ter nekaj m2 pločevine.....
.... od te šoping mrzlice mi je sedaj po vseh teh letah ostal fetiš na novo orodje ter vijačni material. Včasih se zalotim, da sem kot mali froc v slaščičarni, ko stojim pred regali z orodjem ali pa vijaki ter sanjam kako bi jaz vse to mel
Sploh sem nasmejan, ko dobim v roke kak kos uniorjevega šajni novega orodja
Ja, znam bit čudak
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Lancia Delta HF Turbo
In kako dolgo se že zadeva obnavlja? Drugače pa ja, z stroški obnove se je že srečal vsak izmed nas.. Veliko dobre volje in veselja pri obnovi še naprej!
1986 - Manta B, Megasquirt 2, ITB, Schrick Cams...
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
1995 - Calibra Turbo, Garrett GT2871R, EDS IM, Klasen-Motors EM,EDS IC, Brembo calipers...
2002 - Corsa C Elektro, Curtis kontroler, Iskra engine
2005 - Vectra GTS V6
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Zadevo sem pričel razdirati decembra 09, aprila 2010 pa sem začel rezati stran rjo.
Stroškovno pa sem prve napovedi presegel za n-X. Sicer zelo nerad gledam v ta del obnove pa vendar. Vedno je kak kos orodja, ki manjka, vedno bi bilo dobro imeti kater del na zalogi, vedno se kateri že nabavljen oz. originalni del izgubi, barve tudi niso zanemarljiv strošek, .....
Skoraj siguren pa sem, da bo zadeva vozna to pomlad, ker je za trenutno za sestaviti še samo notranjost, nekaj dela je še z elektriko, dokončati pa je treba drože pod motornim pokrovom ter vse pred motorjem.
Ampak to še vse sledi
Stroškovno pa sem prve napovedi presegel za n-X. Sicer zelo nerad gledam v ta del obnove pa vendar. Vedno je kak kos orodja, ki manjka, vedno bi bilo dobro imeti kater del na zalogi, vedno se kateri že nabavljen oz. originalni del izgubi, barve tudi niso zanemarljiv strošek, .....
Skoraj siguren pa sem, da bo zadeva vozna to pomlad, ker je za trenutno za sestaviti še samo notranjost, nekaj dela je še z elektriko, dokončati pa je treba drože pod motornim pokrovom ter vse pred motorjem.
Ampak to še vse sledi
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Lancia Delta HF Turbo
Lepa je Super. Edino uni zračniki na havbi so čudni (mogoče bi bilo bolje, če bi bili v barvi avta).
Jaz imam iz tistega časa Ferrari 348. Gremo lahko kdaj na Italian youngtimer furo skupaj
Jaz imam iz tistega časa Ferrari 348. Gremo lahko kdaj na Italian youngtimer furo skupaj
Re: Lancia Delta HF Turbo
Zracnik ma zdaj tak narejeno kot ima v avatarju...MAIK wrote:Lepa je Super. Edino uni zračniki na havbi so čudni (mogoče bi bilo bolje, če bi bili v barvi avta).
Jaz imam iz tistega časa Ferrari 348. Gremo lahko kdaj na Italian youngtimer furo skupaj
Drgac pa ql obnova, sem spremljal na drugem forumu.
Powered by M.K.
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Ja, zračnika nista bila ne fabriška in tudi ne ricambi originalli poleg tega pa sta bila res grda. Sem imel namesto teh na lagru že originalne, potem pa je prišlo do spremembe, ko sem si zaželel še drugačen pokrov motorja
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Lancia Delta HF Turbo
pesda ..kaj nas tera v to gnilobo..a se je že kdo kdaj vprašal
Ko pol gledaš slike za nazaj in vidiš kaj si vse dal skozi...
Ko pol gledaš slike za nazaj in vidiš kaj si vse dal skozi...
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
- mk987
- Posts: 199
- Joined: 02 Feb 2013, 23:46
- Avtomobil: MB W201 2.6 sportline, MB W201 2.0d 3x, SL R129
- Location: ilirska bistrica
Re: Lancia Delta HF Turbo
kaj nas tera ...... dobro vprašanje smo pač ljudje ki še vedno vemo kdaj so nastajali PRAVI avtomobili in da je škoda da gredo ti avtomobili v pozabo še vsak se obrne za lepim starim avtomobilom ... ta novi so pa itak že vsakdanji in jih ima redko kdo za mar... razen seveda če je res avto za pogledat... in pa srečno z projektom in upam da jo kmalu vidimo na cesti