Lancia Delta HF Turbo

User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 18 Sep 2017, 08:42

No, ko sem delto kupil so bili amortizerji pri njemu obnovljeni pol leta od tega, ob nakupu so že scali, nakar sem jih kot reklamacijo spet peljal k njemu. Ker je bila reklamacija. Pa so bili vsi štirje kmalu spet hin. Zadnja dva sem menjal lansko zimo, sprednja dva pa letos.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by pero27 » 18 Sep 2017, 09:34

grega983 wrote:Tako kot fabriško :)

Prečka je okrogla cev in prenaša samo osno silo (povezuje obe šalci), za prenos samo osne sile skrbita členkasta spoja na obeh koncih prečke, vijaka na vrhu vsake šalce pa prenašata večinoma samo strižne sile. Simpl kot pasulj.

Če bi hotel, da prečka prenaša momente pa bi bilo smiselno razmisliti o neki pravokotni/kvadratni cevi znatnega prereza in teže, kar pa še nisem videl
Ja ampak ker je plošča na šalci pritrjena samo z dvemi vijaki in se takoj za njima zakjuči in ker je cev nanjo pritrjena nad ravnino plošče ti bo tole pomojem na zunanji strani ovinka klecalo na gor in kmalu zmatralo barvo in pleh tam kjer se plošča na šalci neha
Mislim da bi moral met ali cev fiksno zašvasano na ploščo, ali cev prišraufano popolnoma v ravnini z ploščo ali ploščo ki bi bila cel krog (ne cca polkrog), da bi imela kaj ročice na šalci, da nebi klecalo...
Sej delta nima dvojnih A-rok, ne? Sklepam da ma mcphersone?
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 18 Sep 2017, 10:02

Teorija pravi tako ja. Pač težava s ekscentričnostjo

Dejansko pa vprašanje kaj se bo dogajalo, ker tole ne delam dirkalnika in z njo ne bom na fertik polagal vsakega ovinka. Bolj kripa za dušo, pripravljena da se lahko z njo malo bolj agresivno polaga ovinke, ne da bi se karoserija obnašala kot žvečilka.

Ko pa/če bo prišlo to težav s utrujanjem materiala, pa bom reševal naprej. Ampak kot sem rekel - enaka rešitev kot na kupljenih primerkih za ta avto.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by Cox » 18 Sep 2017, 11:14

Imbus? Resno?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 18 Sep 2017, 11:51

Kje je problem ?

V originalu so na teh felgah plastični inbusi
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by Cox » 18 Sep 2017, 12:32

grega983 wrote:Kje je problem ?

V originalu so na teh felgah plastični inbusi
Aja .. pol pa tak vseeno, se opravičujem... sem mislil da so to neke pametne felne..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by croma_man » 18 Sep 2017, 12:42

ekvivalent originala je od 1€ naprej, vrezat morš navoje al pa zadaj dat M7 matice (torej št. vijakov * 1€) in presežeš vrednost feltn. Obstajajo še novi fake vijaki - cena presega jebene prave vijake za večdelne feltne, tak da kakorkol obrneš nimaš zmage pri speedline-u/zender-u...
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by grega983 » 18 Sep 2017, 13:09

Fantje, tudi če po vaše niso pravi vijaki in felge niso pametne ...... meni prav dol visi. Felge so v živo izpadle bomba, čeprav ni željen model. J... ga, preveč trdo delam za svoj denar in cenim svoje dosežke, poleg tega so pa v življenju bolj pomembne stvari kot pa odcolat v rangu jurja za blesave felge. Tako da če komu kaj ne paše se naj obrne proč oz. ne spremlja te teme.
Pa še en kriterij je. Na fwd delte in 4wd model od 15 col pašejo samo širine 6 J in ET 40-45. In tako je izbira hitro skoraj nična.
Tako da hroščarji nehajte najedat
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by Cox » 18 Sep 2017, 13:33

Ne se jezit fant ... pac debatiramo o avtih in kolesih. Kako kdo zasluži denar in na čem ga porabi mene ne zanima ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Lancia Delta HF Turbo

Post by pero27 » 18 Sep 2017, 19:06

grega983 wrote:Teorija pravi tako ja. Pač težava s ekscentričnostjo

Dejansko pa vprašanje kaj se bo dogajalo, ker tole ne delam dirkalnika in z njo ne bom na fertik polagal vsakega ovinka. Bolj kripa za dušo, pripravljena da se lahko z njo malo bolj agresivno polaga ovinke, ne da bi se karoserija obnašala kot žvečilka.

Ko pa/če bo prišlo to težav s utrujanjem materiala, pa bom reševal naprej. Ampak kot sem rekel - enaka rešitev kot na kupljenih primerkih za ta avto.
Nevem če je res enako originalu, tkole na hitro ko sem googlal vidim da so vsi vsi sprednji strut brace-i za delto ali zašvasani skupaj v en kos, ali imajo za ploščo na šalcah cel krog ali pa oboje. Fizika je fizika, nemoreš tukaj krivine hvatat...


Z temle mislim da nisi nič naredil, razen da boš šraufe na šalcah odlomil/zvil in/ali šalce zjebal...
Jaz bi ti svetoval da odrežeš nove plošče za šalce in zamenjaš te polkroge z celimi krogi...
Post Reply