BMW 2002 1975 ALPINA

User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 04 Feb 2017, 19:56

Tine wrote:Iz kakšnega materiala naj bi bil kolektor? Razmaki med primariji drugače štimajo za na m10?
Dugače SS ampak točne sestave ne vem, bom pa kombiniru za AISI 304 k se zlo dobr kombinira z vsemi vrstami SS.
Mal me skrbi da nebom naštimu prave konje in bom zlezu čez kljub vpihavanju ker bom kombiniru 0,6mm steno in 1,5mm.
razmak štima v rangu +-1mm kar je dobesedno nič glede na to kako lezejo te inox zadeve med ohlajanjem :)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by majkl » 04 Feb 2017, 20:23

Aha zanimivo. Mislis bi bilo dovolj s kakšno adapter flanšno, ali je dejansko potrebno daljsanje in zamikanje primarnih cevi?
LP Miha
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 04 Feb 2017, 20:27

majkl wrote:Aha zanimivo. Mislis bi bilo dovolj s kakšno adapter flanšno, ali je dejansko potrebno daljsanje in zamikanje primarnih cevi?
Šlo bi z adapter flančno sam več šravfov in flančen več toplote v motornem prostoru. Brez dalšanja pa nebi šlo ker nebi mogu svečk nor dat ker pride tok blizu glave... Pa m10 ma svečke s strani glave...
Cevi in vse mam nabavlen ampak nism pa še probu kaj točn bo treba narest... :D
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 22 Feb 2017, 20:35

Evo spet malo updajta :D
Ker se podvozje ni in ni hotu prodat kljub taki ceni, da bi imel izgubo sem se odloču da obdržim original turbo podvozje in zamenjam samo sprednje pesta in druge čeljusti dam pa bom meu turbo podvozje na lagerju če si kdaj premislm v bl OE zadevo it. Konckoncev se je enkrat treba odločt al bit original al avto met za to da se zate dobr voz.
Po kup prebranih forumih in feedbackih sm se odloču, da namest poliuretana dam Polietilen puše na podvozje. Upam da niso pretrde, ker so nekje 110 po Shoru A (Shore A je samo do 100). Torej so trše zadeve kot poliuretan ampak se same mažejo kot teflon. Upam da bojo 13" gume blažile dobr da nebo preveč vibracij. :oops:
Image
Tko da letos me čaka vgraditev:
-scheelmann sedežov
-puše na podvozju
-gewinde GAZ podvozje+nove čeljusti in diski
-izpušni kolektor
Če bo vse po sreči se bo v 2017 vse črtalo s seznama, ampak se še nikoli ni :D
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
l3v4rt
Posts: 364
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by l3v4rt » 23 Feb 2017, 19:04

Same bombone! 8-) Lepo si ti kupčkaš čez zimo :D
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 11 Mar 2017, 22:47

Ok ptički že dober mesec vztrajno čivkajo in prosijo za bencinske hlape. No s tem še ravno nebom postregu bom pa mal updejta napisu.
Ker sem prodal rezervno feltno sem preden prvlečem BMWja iz hibernacije legalno rabil drugo feltno z gumo. No ker že nekaj časa gledam CMR feltne katere je tud Alpina(tiste so bile malce drugačne) uporabla na avtih preden so mel svoje aluminjaste, in priložnost se je pokazala zto sem po hitrem postopku šel k našim severnim sosedom iskat...
Image
Ker bom uporabu tiste vzmetne noge pač sm mogu zamenjat tud pesta, saj od turbota ne pašejo. Zato sem se spotoma ustavu v MB v delavnici pr nicjasno in l3v4rt kjer sem dvignu tud pesta.
Treba jih je blo mal narazn dat in pogledat kakšne so notr...
Image
Izkazal se je da so ležaji v odličnem stanju zato sem lepo očistu in namazu z novo aluminijevo mastjo, ki se večinoma uporablja za kamione in traktorje.
Image
Mal volje mal barve in zadeva zgleda tkole... :)
Image
Novi zračnohlajeni diski so pršli in je treba probat :D
Image
Pa kako čez paše feltna :)
Image
Stojni vijaki so tud že pršli in so se tud že pridno zmontiral...
Image
Ker so moji ležaji amortizerjev ki so trenutno v avtu sicer ležajno v redu ampak je guma malce napokana, sem pa zraven nekih delov dobil Originalne BMW v gumjasto dobrem stanju ampak so ležaji zelo bogi... Pač mal sm premišljeval in ka koncu so končali pod prešo. Ležaji so padl vn k nič :)
Image
Čakam še na odgovor če so ti ležaji sploh še dobavljivi, tačas je spet mal pela pedikura :)
Image
To je zaenkrat to, trenutno čakam še nove čeljusti, ki so že naročene in ko dobim še ležaja in čeljusti bodo prednje vzmetne noge lahko že sestavljene čakale na avto 8-)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
l3v4rt
Posts: 364
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by l3v4rt » 12 Mar 2017, 11:36

Lepo napreduje! Gume na teh felnah zgledajo sick! :D
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by FR Wolf » 13 Jun 2017, 11:49

Spet se oglašam po daljšem času, vmes se je nardil kr precej zato moram tud opozorit, da je velik slik in če se komu ne da gledat naj preskoči...
Ker je avto pozno prišel iz zimske hibernacije se tud oglašam mal kasnej.
Vžgal v prvo, sklopka spet prijela za prvih 20m potem popustila :D
Na poti domov sem moral itak nadoknadit vse izlete katere sem zgrešil medtem, ko sem bil na polno zaposlen s faxom. Zato sem se ustavljal na vseh možnih lokacijah na poti. Oglasil sem še pri dobrem kolegu... No slika naj pove več :) (Avto je ravno frišno registriran in na cesti juhuuu!)
Image

No ker mi ni uspelo dobit novih ležajev sprednjih šalc sem se odloču in kupu pač nove da je mir.
Image

Pobarvale so se tudi čeljusti, da so nekak usklanjene originanim, ki so rumeno-zlate.
Image

Ko se je podvozje že podiru je zadeva kr klicala po primerjalni sliki 2002 Turbo čeljusti in Volvo 240 Turbo čeljusti.
Image

In glej ga zlomka čisto vedno ko podiraš nekaj prej ali slej dobiš v roke en del za zamenjat, katerega nisi pričakoval, da je fuč. En končnik sem imel nov na lagerju, ker sem vedel, da je slab. Ta je zgledal ok ampak bil je skrivljen :shock:
Od česa nevem ampak bil je brez lufta samo nekam čudno se je premikal...
Image

No pa sem potem zamenjal oba končnika in zmontiral Polietilenske puše da se vidi preden se zmontira :D
Image

Sprednji dej je bil končan! 8-)
Image

Pri demontaži zadnjega vzmetenja pa sem opazil, da je zadnji most malo zamaknjen, po boljšem pregledu sem ugotovil dotrajanost puš(upam da je samo to) zadnjega mostu in zamenjal samo vzmetenje brez puš zadnjih rok. To se bo naredilo, ko premislim izbiro in kje kupiti puše zadnjega mostu.
Zato sem samo zmontiral zadnje vzmetenje
Image

Ker pa so sedaj zadaj po novem coiloverji in ne ločene komponente je priporočljivo ojačanje zadnjih pritrditev. No pa smo mal odkopal TIG in nastal je tole...
Image

Ker je bil en končnik strivlen sem testno izmeril sprednjo špuro, ki je strigla za kar 3 cm :shock:
Ker pač: There is no School like Oldschool... :D
Image

Avto se sedaj lepo pelje, luknje na cesti pobira enako kot prej, neravnine na cesti pa zazanava veliko bolj trdo :)

No avto sm nastavu na višino 3 cm spredi nižje kot prej in zadaj 2 cm... To je prbližno tako kot da bi se prej spredaj dva usedla na havbo in zadaj dva na zice.
Za primerjavo pa še fotka (Zgoraj nova višina, spodaj stara). Avto se bo anjbrž v roku pol leta še kaj posedel takrat bomo pa vidli kako višino bomo izbrali.
Image
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
karoserist.si
Posts: 525
Joined: 04 May 2011, 07:45
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by karoserist.si » 13 Jun 2017, 12:48

Lepo si to poštimal, mu kar paše teh par cm nižje.
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: BMW 2002 1975 ALPINA

Post by majkl » 13 Jun 2017, 15:21

Super napredek! Praviš da gredo 13ke preko volvo čeljusti?
LP Miha
Post Reply