Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Opel fura dalje... konj misl da je Ferrari.
- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
a si z airsoftom konja sprožu?
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
nč ni blo treba... me je presenetu
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Letos sem ponovil turco čez Medvedje ride.
sedaj bo pa nekaj časa miroval - sem se lotil kolotekov... plan je bil na hitro obrusit/odstranit star bitumen in našpricat novega... kmalu sem ugotovil, da je na določenih delih našprican večkrat in celo čez blato sedaj vse strgam dol do golega... foto sledi.
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Ajga bidona, taku se cez zimo dela, ne pa zdej
- grega983
- Posts: 879
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
Pa to je za 1 vikend projekt ..... če si len .... in z dvema levima rokama ...
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
Re: Opel Kadett C 1.2N (1979) - Vojko on the road again
en burnout z Lučin. Foto Ćudn.
sem pa po drgnjenju bitumna in osvežitvi kolotekov, osvežil še barvo... slaba seveda ni bila, sam površina je bila precej kosmata na dotik pa swirlijev je bilo kar velik. Torej prvo sem cel avto predrgnu z glino, da je bila površina na otip zelo gladka, nato pa nanesel autobalm... Zadeva je sicer zelo smolnata za nanašanje in za odstranjevanje, vendar je rezultat na koncu zelo podoben, kot so govorice po netu:
seveda ni to poliranje, je pa 10x hitreje in fuuuuuuuuuul ceneje ker nanašaš na roko in ne na mašino, končni rezultat pa niti ni dosti slabši... glede na to, da imam avto v garaži, bo sam glaze obstojen velik časa.
sem pa po drgnjenju bitumna in osvežitvi kolotekov, osvežil še barvo... slaba seveda ni bila, sam površina je bila precej kosmata na dotik pa swirlijev je bilo kar velik. Torej prvo sem cel avto predrgnu z glino, da je bila površina na otip zelo gladka, nato pa nanesel autobalm... Zadeva je sicer zelo smolnata za nanašanje in za odstranjevanje, vendar je rezultat na koncu zelo podoben, kot so govorice po netu:
seveda ni to poliranje, je pa 10x hitreje in fuuuuuuuuuul ceneje ker nanašaš na roko in ne na mašino, končni rezultat pa niti ni dosti slabši... glede na to, da imam avto v garaži, bo sam glaze obstojen velik časa.