Ford Taunus coupe 3.1 V6 Zauger

Post Reply
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Ford Taunus coupe 3.1 V6 Zauger

Post by MAIK » 04 Jul 2012, 09:07

Pred pribljižno 11 leti sem si omislil zgoraj omenjeno zadevo.

Zatem sem se odločil da bi zadevo nekako poštimal (frame off).
Tako se je vseskupaj začelo.
V vseh teh letih letih se je nabralo veliko slikic zapravilo obilo denarja porabilo veliko časa in zadeva naj bi bila končana vsak čas.
Slikice bom lepil postopoma in od začetka (preveč dela za en dan )

Lp,
Last edited by MAIK on 13 Nov 2017, 21:37, edited 1 time in total.
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by papi » 04 Jul 2012, 09:09

Končo si naredu temo :)
Bravo! To je še en KU HARD projekt :twisted:
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by MAIK » 04 Jul 2012, 11:48

Zgodba se je začela, ko sem bil mulček star okoli 13 let in sem živel za bežigradom v župančičevi jami. Namreč soseda Petja, ki je delala na fordu v trzinu si je umislila Ford Capri letnik 1967 1.7 GT. Petja je bila zelo fejst blont bejba capri pa je bil pobarvan v dvobarvno temno-svetlo modro metalik barvo, katera se se prelivala pod 45 stopinjskim kotom vertikalno (original Fordova gt barva z dolpačilom) iz kluna do zadka vozila. Vsak dan sem se po poti do šole vstavil pri Capriju in sanjaril o tem, da zadevo pač moram imeti, če sem seveda po poti uvidel še Petjo v minikrilu je bil to dodatem Bonus. Avto je sedaj v lasti kolega Milana in je restavriran.
(bom poiskal sliko in jo prilepil)

Leta so minevala in, ko sem bi star okoli 16 let so me starši poslali na student exchange v London. Tam pa seveda po angleško je bila ultimate BAD-BOY mašina glej ga zlomka. Capri ampak tokrat MK3 v izvedbi 2.8 Injection in 3.0S.
Tam smo se z Capriji tudi vozil in čas do 18 leta se je odšteval zelo zelo zelo počasi.

Leta 1999 pribljižno 6 mesecev pred rojstnim dnevom sem v Salamonovem oglasniku našel nekaj, kar je za Slovenijo takrat bila izredna redkost in Sicer Ford Capri 2.3 GT z zamenjanim motorjem (2.8 V6). Seveda sem šel zadevo pogledat in takoj prodal svoj motor in napraskal prihranke in si zadevo kupil. Avto je bil v zelo slabem stanju ampak registriran.
Seveda so se risali krogi, delali roadtripi in dogajale razne dogodivščine 1 leto dokler ni potekla registracija. Tehničnega nisem mogel narediti, ker je bil avto preveč gnil in za to sem ga zamenjal za LADO SAMARO 1.5 (to še vedno obžalujem) :? (Avto je zaribal 3 dni po prodaji in je bil parkiran pod hruško, kjer je do konca tudi zgnil) seveda si v enem letu nisem mogel vzeti časa, da bi naredil kakšno sliko :)

Leta 2000 sem po zvezah izvedel, da se prodaja Taunus Coupe. Ker je bila pred vstopom Slovenije v EU izbira nejugoslovanskih vozil izredno slaba sem Taunus coupe, ki mi sicer ni bil tako všeč, kot Capri tudi kupil, ker je bil pač najbližje Capriju, kar se je takrat dobio. Nekaj časa sem se vozil potem sem se pa leta 2001 odločil za restavracijo.

TAUNUS.
Avto je bil nov kupljen v Ljubljani v trzinu in kupil ga je G.Turk (eden vodilnih na RTV slo leta 1971). Avto je vozil 2 leti nato ga je kupila Ambasada Nemčije in avto je šel v Beograd. Ambasador se je leta 1975 zaletel in vozilo parkiral v prostorih ambasade. pred vojno so ambasado zapustili in prodali vse stvari na dražbi Med drugim tudi MGF, Staro pohištvo, slike,.... in mojega Taunusa, katri je bil nihče ne ve zakaj parkiran v Garaži od leta 75 z podrtim motorjem in razbitim sprednjim delom ter šipo. Cel lot je kupil nekdo iz Slovenije, ki je vse posebaj tudi prodal. Avto je kupil en dečko iz trzina sestavil motor in provizorično popravil škodo (boljše bi bilo, če bi pustil pri miru).
Jaz sem se z avtom cca 1 leto tudi vozil za tem pa sem se odločil, da vozilo malo porihtam. Pri tem malo porihtam me je malo zaneslo in to je v glavnem to.

To sliko mi je dal lastnik in sicer tako je izgledal, ko ga je dobil iz Srbije.
Image

To je pa edina slika, ki jo imam od časa pred restavracijo (pač včasih ni bilo digitalnih fotoaparatov in telefonov in nismo kaj dosti slikali. Zadnjo levo šipo so mi razbili v Ljubljani, ko so mi ukradli avtoradijo
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by DS71 » 04 Jul 2012, 12:17

kaj pa je bilo z Petjo? :lol:

dobrodošel .. že voham en dober projekt ... celo se mi zdi da sem zadevo spremljal pred leti na avtomobilizmu .. ali se motim?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by croma_man » 04 Jul 2012, 13:05

sem rabil ene 2 ure da mi je ruknalo gor kdo si ti, sem spremljal na zupu projekt ko so bila dela zelo aktivna.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by L4UK0 » 04 Jul 2012, 13:11

Lepo pozdravljen :lol:
Ej tole se bere kot kakšna dobra kriminalka...čakam nadaljevanje! Pa še kakšno sliko ob priliki! :)
Image
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by MAIK » 10 Jul 2012, 11:38

Kaj se je zgodilo z Petjo ne vem, lahko pa poizvem, če je kdo zainteresiran :D

V Glavnem z Taunusom sem se vozil cca 6mesecev (čez poletje) za tem je potekla registracija. Ker je bil avto izredno šlampasto popravljen sem se odločil, da bi dal porihtat k nekomu, ki se na zadeve spozna.

Na priporočila sem ga peljal k Kleparju-Ličarju PLEŠKO na brezovici to ni Pleško kateri prodaja Renaulte, ampak se dečko nahaja malo naprej proti vrhniki ob cesti. Zmenila sva se, da zamenja pragove in popravi šlamparijo, ter avto malo spegla in pobarva do pol vrat, kjer je bilo nekaj poškodb od parkirišča,ITD. Dogovorila sva se za 3000 Mark, kar je bilo takrat kar nekaj denarja vendar strokovnjaki ponavadi niso poceni. Čez 2 tedna me mojster pokliče in obrazloži, da naj pridem pogledat, kaj je narejeno. Seveda, ko sem prišel tja ja bil avto razstavljen in pošvasan in dečko je optimistično rekel, da je to sedaj to in, da do sedaj stane 8000 Dem (Imel je tudi pisno potrdilo, kjer je dogovorjeni znesek na delovnem nalogu popravil iz 3000 na 8000. Jaz sem se obrnil in šel.

Čez 2 leti, ko sem na Forda že čisto pozabil me je presenetila plava kuverta z vabilom na policijsko postajo (Sum goljufije), kjer so mi objasnili, da me Pleško toži za izpat dohodka, češ da mu je taunus napoto, ležarnino 500sit na dan za 2 leti in 8000dem +obresti za neplačano delo. Jaz sme najel sodnega cenilca ,kateri je ocenil vrednost dela in sva se z Gospodom Pleškotom na koncu pogodila izven sodišča. Ford in 3 palete robe pa so se znašli pri meni doma. Zadeva pa me je na koncu stala 450.000sit :roll: :?
Na podlagi bogatih izkušenj kakršno koli sodelovanje z Pleškotom odsvetujem.

Avto je bil doma in glede na to, da sem imel prostor sem se zadev postopil sam in se sproti učil na lastnih napakah.

Najprej sem izčupal serijski 1.6 90konjski pinto in menjalnik.
Image
Image
Image

Za tem smo šli v lov za motorjem.
Seveda glede na moje Capri izkušnje je bil edina spremenljiva izbira top of of the line motor iz 70 let 2.8i V6 160hp
To seveda ni bilo zadosti ,ker so namreč v VB v 70ih za Caprije ponujali tudi Original Turbo kit z doplačilom in sodelovanjem z Aston Martinom naredili limitirano serijo z povrtanim motorjem na 3100, ki je bil narejen na osnovi 2.8 in opremljen z Turbino in boljšim menjalnikom (prva nazaj). Takrat je bil avto, kateri je vagal 1100kg z 230 konji na kolesih in 4.6 sec 0-100 najhitrejši serijski avtomobil srednjega razreda.

Seveda, ker so teli avti praktično brez cene in redki, kot zobje škrbaste stare gospe samo 300 je bilo narejenih od tega samo 120 civilnih v dveh dvobarvnih kombinacijah se bom moral izgleda zadovoljiti z plakatom v garaži.
Tako izgleda zadeva:
Image
Image

Ampak, če že ne morem imeti avta imam pa lahko vsaj motor. Ali pač
User avatar
MAIK
Posts: 513
Joined: 02 Jul 2012, 10:25
Avtomobil: več nijh

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by MAIK » 11 Jul 2012, 16:32

Evo, da sem prišel do motornih priteklin sem si umislil tole grdobijo.
Granada 2.8i avtomatik letnik mislim, da 1976.
Image
Kupil sem jo zaradi:
Image
Po odstranitvi srca in menjalnika in ene par drugih kosov je šla na ........ Dinos 8-)
Motorčič.
Image
Image

Kakšno leto kasneje se mi je nasmehnila sreča in glej ga zlomka na E-baju se je pojavil tale dragulj.
Image
Image
Image
Torej:

-F-18 Turbo technics injection kit z airboxom, profil blockom, bang bang sistemom (na šalter v armaturi in ja to je bilo na tickfordu serijsko in sicer ko si ga vključil ga je prelivalu tudi, ko si spustil gas za boljše hlajenje)
-Turbo technics glave motorja (potrebujejo še malo ljubezni)
-Turbo technics kompleten kontra električni vžig mapiran na 300+hp
-v6 cologne blok motorja z 3mm overborom (3100ccm=
-cosworth bati z nižjo kompresijo
-specialne ojnice (thickford)
-heavy duty ležaji
-ojačana glavna gred in ojačitev za mostičke
-custom turbina hlajena na olje (pravijo, da nek hibrid)
-zunanjil wastegate (audi S2)
-remote oljni filter
-TT injectorji F18 (baje, da je to hudo))
-Aluminjast karter +2 litra kapacitete
-TT broška
-TT števček za boost (izredno redek retro)
-Custom kovinska tesnila za glave
-Ventili polnjeni z natrijem

Naprej sem se lotil glav:
Kakšen teden so bili moji najboljši prijatelji teli dečki:
Image
Ventili Cosworth polnjeni z natrijem before-------after
Image
tako je to šlo slabo in počasi
Image
Image
Image
Image
Končni izdelek
Image
Image
Image
Image
Za konec pa primerjava med Thickford in serijskimi mislim, da je razlika očitna
Image

Z podobnim intuziazmom sem se lotil tudi preostalega motorja
Image
Image
Image
Image
Image

Par 10ur in par 1000€ kasneje zadeva izgleda tako.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

To be continued....................
User avatar
cobra13
Posts: 107
Joined: 20 Jun 2011, 19:50
Avtomobil: Opel Calibra 2.0i
Location: Maribor

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by cobra13 » 11 Jul 2012, 19:24

Vse pohvale zelo zelo lepo ;) :P :P
User avatar
opelsime
Posts: 255
Joined: 31 Mar 2012, 07:09

Re: Ford Taunus coupe 3.1 V6 Turbo

Post by opelsime » 12 Jul 2012, 06:30

Luštno! Kdaj izide četrti del kriminalke?
Post Reply