BMW 1802 - No Carb Diet

Post Reply
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW 1802

Post by Fleko » 04 Mar 2022, 12:48

Jaz sem že pred leti barval fedre na črno, pa ne zato ker bi bil star :lol: :broken:
Get low, no matter how
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW 1802

Post by Cox » 05 Mar 2022, 00:42

Eh, dokler imate avte z fedri ste še dobri ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW 1802

Post by croma_man » 05 Mar 2022, 23:17

Tine wrote: 04 Mar 2022, 09:17 Vzmeti si pustil iste al si menjal komplet?
verzija 1 : KAW komplet (smeti - allroad višina kupil 60/40)
verzija 2 : KAW vzmeti skrajšani amortizerji Jenko (smeti part 2)
verzija 3 : Bilstein B8 + H/R (še vedno previsok)
verzija 4 : Bilstein B8 od E30 + custom narejene srajčke čez bilsteine da sem lahko dodatno spustil podvozje (trenuten setup)
verzija 5 : GAZ Gold (treba še zmontirat)
------------------ <- to je črta
pod črto povedano, ne šparat pa kup sam enkrat :)

seveda, tudi pri e30 sem probal isto, obstoječe B4 dal na AP fedre 60/40, avto visi, kupim schlechtstrassenpaket podložne gume, avto še vedno visi, menjam B4 za B8, pustim iste fedre, avto perfektna višina.

jebejo mene ta podvozja da me jebejo :)
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 06 Mar 2022, 11:52

Ja, sej sem tudi sam podobnega mnenja in tud na hrošču sem menjal kar nekaj kombinacij, preden sem bil zadovoljen. Sicer menim, da je obnašanje podvozja v veliki meri pogojeno tudi z izbiro kombinacije velikosti in značilnosti gum - nizkoprofilna guma na tri cole večjem platišču bo vsekakor drugače sodelovala s podvozjem kot mesnata balonarca na manjših felnah. Definitivno pa ne pričakujem neke kvalitete, in se že spogledujem z nastavljivimi (rumenimi) Koniji, ki se trenutno tudi dobijo. Vendar grem po vrsti, najprej ga spravim na cesto s tem kar že imam oz. je prišlo novo pri nakupu vozila, potem pa dalje.

Dela so se seveda nadaljevala. Prvi je padel prednji most, kateri je skupaj z polžem romal na šasijo in vanjo tudi uspešno sedel, dobil pa tudi nove špurštange in se spojil z vzmetnimi rokami:
274973815_1013363499594572_645001756468073846_n.jpg
275290538_4706292286159933_2910791696031444977_n.jpg
Sledila je sestava prednjih zavor. Sčiščene, prepihane in razrjane čeljusti so dobili osvežitev:
275166540_934633410580947_2513230931188069903_n.jpg
275064220_493088115615820_8271435685833129310_n.jpg
Prednja pesta so dobila nove ležajeve in trde diske:
274780224_325962586171802_8627632058654522044_n.jpg
274742706_462941748856521_6752558697835064389_n.jpg
274914932_713414216313536_3977638467961605663_n.jpg
Vse skupaj je združilo par zelo možatih vijakov, zvodovodaril sem še kovinske in gumijaste zavorne cevi, nato pa so se srečali pod prednjimi koloteki:
274968763_488095376250742_5539608395214003190_n.jpg
Po preletu vijakov z navornim ključem, povezanju cilindrov sklopke in montaži posodice za hidraulično ulje je bil prednji del tako skupaj.

Napadel sem še zadnji most, ki je sicer potreboval malce več komolčne masti, a na koncu vseeno popustil pritiskom dvigalke in sedel na svoje mesto:
275014851_690740318781006_5036828920595806643_n.jpg
Zmontirale so se še nove zajle za ročno (pri sestavi ročice ročne zavore, katerega mehanizem in način sestavitve je očitno zdizajniral nek mazohist), nato pa so se nadele še zadnje zavore - tokrat bobni iz modela e21, kateri imajo večji primer (250mm - enak kot so imeli Turbo modeli). Manjša predelava je potrebna le okoli vzvodovja za ročno zavoro, drugače pa je zadeva precej bolt-on.
275068864_529616235150132_7636172682105959283_n.jpg
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: BMW 1802

Post by Anzee » 06 Mar 2022, 11:57

Very cool! Torej je dons masinerija ze na kolesih al kko?
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW 1802

Post by Tine » 06 Mar 2022, 12:04

Anzee wrote: 06 Mar 2022, 11:57 Very cool! Torej je dons masinerija ze na kolesih al kko?
Nop. Beri dalje :D


Zadnje peste so dobile še nove vijake, saj so po prejšnjih nekaj čarali in mi ni bilo všeč da so bili iz zadnje strani odbrušeni. Skupaj z bobni so padli na zadnjo akso brez zapletov.
274980985_539300254168206_8875674072992657750_n.jpg
Ja vem, umazane roke sem mel. Misli pa tudi.
274958426_285567113658607_5022491567889361589_n.jpg
Manjkajo še zadnje vzmeti in amotrizerji ter preluftanje sklopčno-hidravličnega ter zavornega sistema, pa lahko avto postavim na svoje noge; mi je pa zmanjkalo energije in volje se spopadat s stiskanjem zadnjih vzmeti in nadaljevanjem z delom, zato bo to moralo počakat do ponedeljka. Vseeno pa mi firbec ni dal miru, srbele so me šanse da bodo kolese pasale pod blatnike, in nadel sem mu eno copato:
275350127_501508321415099_2572506933346360059_n.jpg
274989413_261150199408059_2297947583573025398_n.jpg
274980308_483548490063214_8677720918216973521_n.jpg
Takole pa zgleda iz oči ptiča:
275106838_831029918298497_3363650110040300120_n.jpg
..iiiin bojim se da je še vedno pretesno za kakršnekoli finalne odločitve :D ker je podvozje razbremenjeno, je camber na kolesu popolnoma porušen, in ker na mestu ni motorja ki bi obtežil zadevo, sem s poskusom dviga roke z dvigalko samo dvigoval celotno šasijo na dvigalu. Tudi zadaj bo pomojem precej podobno. Očitno bo napeto čisto do konca!
User avatar
Octopus
Posts: 37
Joined: 27 Feb 2017, 12:35
Avtomobil: e34 touring VR12, T3 SYNCRO
Contact:

Re: BMW 1802

Post by Octopus » 06 Mar 2022, 23:49

Hudo! 8-) Tempo sestavljanja ob hkratni kvaliteti je tudi hvale vreden. :thumbup:
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW 1802

Post by papi » 07 Mar 2022, 11:59

Wattttt ?!!!!! :shock: :shock:
ATS Classic si dal na BMWja :twisted:
Fulll plus točk pri opelaših :lol: :D :clap:

Dobro napreduješ ja ! ;)
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW 1802

Post by The Boris » 07 Mar 2022, 13:46

Prinesem danes 6PACKA da mal vržem uč gor, da vidim to vo živo :D
Men so ATS-ke bomba :thumbup:
May the Force be with you.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW 1802

Post by pero27 » 07 Mar 2022, 15:27

papi wrote: 07 Mar 2022, 11:59 Wattttt ?!!!!! :shock: :shock:
ATS Classic si dal na BMWja :twisted:
Fulll plus točk pri opelaših :lol: :D :clap:

Dobro napreduješ ja ! ;)
Jst na netu kr pogosto vidim ATSke na 02jkah. Sigurno na cca 10% primerkov z feltnami širšimi od stock 5.5J
Verjetno zato ker se je dobilo ful enih dimenzij in ker so ble relativno ugodna opcija.
Pa ne samo classic, ampak tud pepper pot, celo cup, precej je tud ATS alpina style
Pa tud ne zgledajo napačno na 02

Sej kdaj si je sploh opel popel prisvojil te ATS classic? :)
Post Reply