Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by L4UK0 » 02 Apr 2021, 08:36

Piškot wrote: 31 Mar 2021, 20:49 Torej prvo uprašanje je če kdo pozna koga ki peska avte v okolici postojne in naredi solidno delo ? in zanima me koliko približno bi ta stvar stala.
Meni so Z-ja peskali v Logatcu - Šina, če se prav spomnim. Cena je bila po spominu okoli 200eur, s tem da so peskali samo vogale (strehe, vrat, in ostalih ravnih fleh ne), poden in motorni prostor.
Bili so sicer malo površni...par zadev, za katere sem jih prosil naj jih peskajo so pozabili.
Aja, pa še še termina se niso držali. Smo bili zmenjeni, da bom lahko isti dan prišel po avto (bil je lep dan + imel sem najeto prikolico) in jim je potem "nekaj vmes prišlo". Skratka odsvetujem.
Piškot wrote: 31 Mar 2021, 20:49 Druga stvar je da bi avto prebarval v črno in se še nisem odločil kaj bi naredil bi speskal celega ali samo spodnjo stran kjer je bil popravljen, mnenja ? Avto imam namen napej peljat v kleparijo in nimam pojma o teh stvareh.
"Napej" = naprej ali najprej? Jaz bi ga na tvojem mestu peskal pred kleparijo, saj se ti ob peskanju pokaže še kakšno mesto, ki bo potrebno kleparije. Jaz ne bi peskal ravnih fleh, ker jih zna pokrivit + nima smisla peskati npr. sprednjo havbo (razen kakšnih vogalov).
Image
User avatar
Peeping_Tom
Posts: 247
Joined: 22 Jan 2011, 14:41
Avtomobil: Opel Ascona B 2.0 E

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Peeping_Tom » 02 Apr 2021, 12:19

Hah, zakon, tega rekorda pa dobro poznam :) je bil lep svoj cajt, dokler ga ni parkiral na travo, ja.... (ascono sem kupil od istega lastnika). Super, da se dogaja.

Pa ko berem o izdelavi kosov zaradi študentskega pomanjkanja financ, ampak dosti prostega časa, je kot da bi bral svojo zgodbo :D :D :D

No v tolažbo -eventuelno mi je kar dobro ratalo, pa vidim, da bo tudi tebi. :D
Also, jaz sem tudi odrezal tisto grdo muldo za rezervno kolo, naredil raven poden in dal not od golfa tamalo rezervo - lepše izgleda odzunaj, pa več prostora je v prtljažniku.

Peskati sem tudi jaz dal samo robove, celega avta nikakor ne, ker samo stanjšaš pleh in narediš vse skup valovito.
Jaz bom celo rekel, da peskanje niti ni tako oh in sploh, če ni res res treba - pesek ti bo namreč prišel povsod - ampak res POVSOD!!!- v votle dele, ker ga ne boš spravil več ven, in če so zraven mikro koščki rje in pride še vlaga / kondenz zraven... no saj si predstavljaš.

Pa pred peskanjem obvezno odstarniti absolutno vsa stikala in čisto vse, kar se da, ker ti bo garant uničilo vse. Jaz sem pustil gor samo stikalo za žmigavce, ker sem pozabil, pa sem ga potem kar stran vrgel, tako zapikalo je... :P
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 07 Apr 2021, 13:28

Hvala za mnenja, L4UKO vidim da sem se zatipkal seveda - naprej, klepat po peskanju
Zanima me tudi s kom ste barvali ta speskan pleh, bral sem neke stare teme da dvokomponentna temeljna ali primer še zdej ne zastopim in če ste dali še kej prej pred 2k barvo :?:

Vprašanje o peskalcih še vedno ostaja lahko so tudi v ajdovščini sam se kam premakne ta projekt.
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Anzee » 07 Apr 2021, 13:39

Hud Rekord je! Cimvec fotk! :)

Ja ponavadi se speskano povrsino cimprej zasciti z dvokomponentno epoksidno temeljno barvo (tipa epolor in podobno). Pred njo pa se ne da nic.

Ti je ok da se malo s tvojimi fotkami poupdejtam opelarhiv? :)
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 07 Apr 2021, 17:48

Anzee wrote: 07 Apr 2021, 13:39 Hud Rekord je! Cimvec fotk! :)
Definitivno ko se bo kaj premaknil projekt, trenutno se je polno drugih stvari usulo.
Anzee wrote: 07 Apr 2021, 13:39Ti je ok da se malo s tvojimi fotkami poupdejtam opelarhiv? :)
Ni problema, po mili volji.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by pero27 » 07 Apr 2021, 20:59

Epoksi primer > grobi kit > špric kit > pokrivna barva (oldschool akril ali moderen 2k poliuretan)
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by l3v4rt » 07 Apr 2021, 22:01

pero27 wrote: 07 Apr 2021, 20:59 Epoksi primer > grobi kit > špric kit > pokrivna barva (oldschool akril ali moderen 2k poliuretan)
+ lak, razen če želiš komolce brusit na 2 leti ko boš mrtvo barvo dol spravljal če ga bo sonce gledalo... :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by pero27 » 07 Apr 2021, 23:21

Dobr; če je oldschool akril, pol je glih point da nima laka, mora bit krpa barvasta ko poliraš :D Interval je pa na pol leta :broken:
Z poliuretanom pa dvomim da kdo brez laka barva kej druzga kot traktor pa okvir od motorja :D
User avatar
Piškot
Posts: 12
Joined: 26 Mar 2021, 21:45

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by Piškot » 26 Oct 2021, 14:08

Torej malo napredka od zadnje objave.
~10.09 kličem peskarstvo Koritnik kjer je prijatelj dal peskat in prašno barvat čeljusti in za tem jaz še okvir od motorja (tema o tem ko bo kaj več napredka) in ga vprašam če bi lahko in bil prirpravljen peskat to mojo rjavino, pravi možakar da je trenutno zaseden da naj ga pokličem čez dva tedna.

Kličem čez dva tedna vprašam za situacijo pravi da naj kar pripeljem. OK skok v akcijo zrihtam prikolico, naložimo in vseskupaj peljemo do njega.

Rjavino-vleka
Rjavino-vleka

Vseskupaj hitro dogovorjeno smo rekli naj speska vse kar upa spodaj, znotraj, prtlažnik skratka vse in temeljno pobarva. Zagrabi z viličarjem da na paleto in odpelje v halo.
Aja že pred tem sem spraševal po ceni je rekel ~1000-1100 odvisno od dela.

15.10 kličejo da je avto pripravljen za prevzem, spet zrihtam prikolico in grem iskat to svoje čudo. Tokrat je bilo malo za počakat ker so še mogli odflexat dol avto iz priprav :lol:, zagrabli z paleto in vgli na prikolico.

Zgleda 3x lepši
Zgleda 3x lepši

Cena vsega 900€, jaz se na take zadeve ne spoznam ampak glede na to koliko površine je bilo speskano in barvano bi rekel da je bila cena primerna.
Seveda so se pojavile dodatne luknje zaradi prebijanja tankega in rjastega pleha četudi na najmanjšem pritisku ampak sem take zadeve pričakoval, sama obdelava je po mojih pojmih vredu in nazadnje je to edino kar me zanima da lahko ponoči lažje spim.
Srečo sem imel z prevozom da je vsakič sijalo sonce, še ene par slikc:

Stransko rešeto
Stransko rešeto
Poletna klima za noge
Poletna klima za noge
Custom piščalke proti divjadi
Custom piščalke proti divjadi
3.jpg
7.jpg
Pripravljen za naprej WO-HO !
Pripravljen za naprej WO-HO !

Moj cilj za današnje leto je bil dosežen - sepravi speskano in pobarvano v temeljno, morda če se mi bo zahotelo bom še kaj poflikal te rešeta in original barvo zdrsal dol da bo čista osnova za barvat, ampak bomo vidli kako bo v gavnem več o tej lupini ko bo spet kaj napredka.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Rekord C 1969 - Zgodba mojega piškotka

Post by L4UK0 » 26 Oct 2021, 21:30

Super! Pocasi pa sigurno! :thumbup:
Image
Post Reply