Page 3 of 4

Re: BMW E28 518

Posted: 22 Jan 2021, 20:32
by testen21
Pa še kleparija. To kar je na slikah je bilo treba delat na obeh straneh avta ampak sem dal slike sam od ene strani, da se ne ponavlja preveč.

Pragovi
IMG-eb8a2b66b328a33b6b185c50cfc8638e-V.jpg
IMG-915ef8e3799f39a785568dbb73e1958f-Vsmall.jpg
IMG-90b1404870db4312857b44975cdf6b8d-Vsmall.jpg
IMG-4d672725cf210ffd025bc6d934c8d8f4-cut.jpg
IMG-23031e860f57faa8bb7177236ef9918c-V.jpg
Luknja spredaj
IMG-34ca0d9de9eb495bdb50255c006c1bf8-Vsmall.jpg
Luknja v zadnjem odbijaču
IMG-72e3d782f0d7ef556b0890f84bf9cdd0-Vsmall.jpg
Zadnji koloteki
IMG-b89e6ce73bf863ba501fe35d55610560-V.jpg
IMG-b660607e0dafb93bfadabc5a1074d292-V.jpg
Blo je pa še dosti manjših lukenj in rje, ki jih je blo treba švasat.

Zamenjana pa so bila tudi vrata, pokrov motorja in prtlažnika in pa krom odibjači, ker je bilo vse od tega zaradi rje za v smeti. Avto je bil še seveda barvan.

To je bolj ali manj vse kar je blo objavljanja za nazaj... Zdej ste up to speed kar je blo narejeno, tako da od tu naprej bojo pa nove stvari ki še pridejo. :D

Re: BMW E28 518

Posted: 22 Jan 2021, 21:30
by Tine
testen21 wrote: 22 Jan 2021, 19:31
Tesnila na izpuhu
Image

Pri montaži bodi pozoren na položaj tega tesnila; tako kot je sedaj obrnjeno je napačno - četudi paše na vijake, bo luknja tesnila in na glavi strigla in bo tesnilo opazna restrikcija.

Pravilna pozicija bo takale:
Image


Drugace pa good job!!

Re: BMW E28 518

Posted: 22 Jan 2021, 23:55
by pero27
Tine ima prav, pa še ne služi najbolje svojemu namenu če je na glavo obrnjeno; tista "polica" je zato tam nad auspuhi, da ščiti vžigalne kable pred vročino.

Re: BMW E28 518

Posted: 23 Jan 2021, 00:53
by testen21
Hvala obema za opozorilo, sem ugotovil to takoj ko sem avto zalaufu ko je puščal povsod okrog... je šou pol kolektor še ene 5x dol po tem ko sem še neki delu tam okrog in je že novo tesnilo gor, ki ni ovalno ampak je okroglo( tokrat celo prav obrnjeno :D ), ker ta ni pasal kakorkoli sem ga obrnu . To ovalno tesnilo z zaščito je mogoče za glavo ki ima vbrizg al kako?
141101529_413756163237614_1324644715922953741_n.png

Re: BMW E28 518

Posted: 23 Jan 2021, 01:37
by pero27
1.6/1.8 glava ima okrogle luknje
1.8i, tii, E21 2.0, E12, 121TI in še kakšna imajo pa ovalne lukne (in večje izpušne ventile in v splošnem večji flow)
118 pa 121 mislim da ma pa tamale ventile pa ovalne kanale, če se prav spomnim

1.6/1.8 glava je uglavnem najbolj uboga :problem:

Re: BMW E28 518

Posted: 23 Jan 2021, 15:10
by testen21
pero27 wrote: 23 Jan 2021, 01:37 1.6/1.8 glava ima okrogle luknje
1.8i, tii, E21 2.0, E12, 121TI in še kakšna imajo pa ovalne lukne (in večje izpušne ventile in v splošnem večji flow)
118 pa 121 mislim da ma pa tamale ventile pa ovalne kanale, če se prav spomnim

1.6/1.8 glava je uglavnem najbolj uboga :problem:
Se mi je zdel da je tak ja

Re: BMW E28 518

Posted: 23 Jan 2021, 18:44
by L4UK0
testen21 wrote: 20 Jan 2021, 20:36 Evo pa da začnem od začetka... Slike ko sem šel iskat avto po prepisu (prvi dan ko je bil avto uradno moj :D )
Če to ni veselje! :lol:

Re: BMW E28 518

Posted: 23 Feb 2021, 21:53
by testen21
Tak mal za update... Padla je odločitev, da se bo delal swap, motor in menjalik sta že doma.

Zdej bi rabu pa mal pomoči z papirologijo, če se kdo spozna? In sicer kaj rabim za homologacijo motorja in če kdo pozna koga ki bi te papirje lahko uredil/pomagal urediti.

Avto ima sicer certifikat in homologacijo starodobnika kar bi znal bit mal problem, ampak imam itak v homologaciji vpisan m42 motor (moral bi bit M10), ki nikoli ni bil v e28 kar bi se mogoče pol dalo mal lažje uredit glede tega ker v osnovi že ni prav...

Re: BMW E28 518

Posted: 25 Feb 2021, 09:50
by DKsW123
Pravi motor si vzel. :clap:

Re: BMW E28 518

Posted: 25 Feb 2021, 13:01
by pero27
Hadu!
Prid po airbox, ga mam v avtu :D