1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 23 Feb 2020, 15:50

Jaz mislim da je z temi stvarmi tako;
Če samo održeš ko en šalabajzer, potem se verjetno vtaknejo (sem že slišal za primere, ko so se) in je prav da se vtaknejo, ker če ne drugega si spremenil togost okvirja (sploh pri twin shock vzmetenju, pri monoshock ti zadnji podokvir itak samo tvojo težo nosi in nima veze z felksanjem okvirja).

Če narediš tako, kot sem naredil jaz, da zadevo upašeš z pravilnim premerom cevi, zavariš in zbrusiš vare, da se sploh ne vidi kje je bla štukana cev, potem itak zgleda fabrško in bi moral met pa res hudo srečo, da bi sploh tip na tehničnih vedel, kako je zgledal tvoj motor original iz tovarne.

Sem pa tudi že hodil na tehnične z modernimi cestaki z plastikami dol pobranimi, lučmi in maskami od drugih motorjev itd. Ampak je zgledalo kot neka tovarniška izvedenka in se ni noben vtaknil.

Tko da jaz spim mirno, naslednji tehnični imam pa jeseni in bomo takrat videli za 100%
Rezanja okvirja seveda ne moreš homologirat.
Jaz ne bom homologiral ničesar.

Dej predstavi tega scramblerja :)
jur76
Posts: 474
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by jur76 » 23 Feb 2020, 17:43

Zdej je še sam grušt, pa motor gor, ker imam dva ista motorja, en se rihta v original stanje za prijateljevega sina, ta je darovalec delov in smo ga mislili potem dati na odpad, sem zdaj zrihtal motor in se mi ga škoda zdi stran metat pa še dokumente ima.
Par delov še dokupim, pa bo dober za vožnjo.
Je pa novejši iz konec 90 , endura, pa deltabox grušt ima, pa sam 125 je, odrezal bom samo zadaj 15 cm, in prestavil luč bolj naprej.
Ko bo mal nazaj skup zložen pa objavim kaj.(čakam novo rubriko, ker delam tudi na starih motorjih)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 23 Feb 2020, 18:36

Gospod Lauka, dajte novo rubriko prosim, da ne bo izgovorov! :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 24 Feb 2020, 19:37

Mja; nč nisem objavil zadnje 3 tedne, mal sem bil tud oddaljen od delavnice, ampak je blo vseen neki napredka:

Lotil sem se obnovit vilce;
Krom na štangah je zjeban in to pomeni da če bi samo oljna tesnila zamenjal bi jih takoj narezalo in puščalo, nove štange imam že na zalogi
Image
Za razstavit vilce sem si najprej naredil takole orodje; te vilce imajo namreč navrh pločico, ki jo drži C-ring (podobno kot pri homokinetičnih zglobih) da dobiš C-ring ven je treba pločico dol pritisnit, vendar je pod njo glavna vzmet ki je seveda prednapeta. Zelo smotano vglavnem; večina motorjev ima namesto tega C-ringa navoj in šestkotno glavo na vrhu:
Image
Image

Smotan C-ring odstranjen:
Image

Spet mi je prav prišel slide hammer ki sem ga naredil par let nazaj; z njim sem potegnil ven zelo trmasta oljna tesnila (semeringe)
Image
Image

In vilce podrte v prafaktorje:
Image

Olje pomojem da ni blo še nikol menjano in je blo precej svinjarije notri...
Spodnji del vilic sem kar sam speskal v tisti moji komorci:
Image
in jih peljal na prašno barvanje; baje jih dobim nazaj ta teden.

Piše pa na notranji stran vlitka Showa, ampak res na najbolj skritem mestu; takrat se zgleda ni blo okol za hvalt, če si mel Showa vilce, danes seveda piše čez polovico vilce na kroslah Showa :D
Image

Potem sem našel še novo lokacijo za zelo mini zelo kitajsko hupo (prej sta ble dve in večjega premera, kot na avtih, zgled aniso poznali "loud pipes save lives" fore :lol:
Image
Image

Pol sem pa čist popizdil in razstavil vse skupaj v prafaktorje; zdej je porjekt nekje na isti točki, kot moja e21 :D motoristi že krepko odpirajo sezono, jaz imam pa en velik kup delov na tleh :lol:
Image

Zadevo sem razstavil, da lahko vseskupaj razmastim in pobarvam in da lahko še par stvari odrežem kjer prej nisem zraven prišel.
Predvsem pa zato, da rešim tale jajc od počenga okvirja:
Image
Image
En inženir pri kawasakiju je mal zajebal in je narisal litoželezen nosilec tačke, ki se ga švasa na jekleno cev okvirja... seveda potegne bale ogljika iz litega železa v var in zadeva rata krhka in okvirji tukaj pokajo :roll:

Ampak bomo zrihtal, za začetek chop, chop:
Image

Več pa v naslednji epizodi :wave:
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by L4UK0 » 24 Feb 2020, 21:32

pero27 wrote: 23 Feb 2020, 18:36 Gospod Lauka, dajte novo rubriko prosim, da ne bo izgovorov! :D
Evo ti ga na...da mal probamo kako se obnese. :D
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 24 Feb 2020, 22:38

:thumbup: MAJKA!
Upam da ne bova dolg sama zdej kle not, pa črički :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 25 Feb 2020, 20:18

Ta počen okvir mi res ni dal miru, zato sem se včeraj ponoči lotil tole porihtat:
Image

Zadnji konec okvirja pod sedežem, ki sem ga odrezal jeseni je daroval kos cevi istega premera, debeline in metalurgije, kot je cev ki jo popravljam. I guess da je to nekej tazga, kot una fora, ko imaš opeklino na obrazu, pa ti presadijo kos kože z riti, pol ti pa ritne dlake rastejo na faci... :think:
Image

Iz okvirja sem izrezal celotno dolžino, ki je bila varjena z litoželeznim vlitkom in kontaminirana z preveč ogljika in krhka. Potem sem postružil puše ki bodo dodatno ojačale zvezo in jih nabil v fliko:
Image

Na okvirju se vidi dve zatolčene pikce, 100mm narazen, ki sem jih noter zatolkel na obe strani razpoke preden sem izrezal počen kos. Vedel sem da bo okvir zategnilo zaradi napetosti od originalnih varov, ko bom odrezal počen kos ven iz okvirja, zato sem si tako pripravil oporne točke, da sem vedel koliko pritegnit gurtne pred varjenjem, da ohranim geometrijo. Nabite puše pa so poskrbele da so cevi poravnane.
BTW; okvir je zaprlo za 3mm, ko sem izrezal počen kos ven in oba konca cevi sta škilila za kako stopinjo, kar je na pol metra dolgi cevi že kar precej.
Tu je že vse poravnano in pripravljeno na varjenje: vse je v pripravi.
Image

Povarjeno z čimveč penetracje; kar z MIGom - z TIGom nisem hotel tvegat zaradi potencialnega sugaringa v cevi, ker itak nnimam kje argona not v cev spravit brez da bi vrtal dodatne luknje.
Image

Spucani vari in je ko nov :P
Image
Image

Zdrav gol okvir od motorja na ponku je posebne vrste sreča :D
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by Fleko » 26 Feb 2020, 10:16

:clap:

Hvala bogu, sem prevelik konj za te zadeve, vseeno pa z veseljem odprem temo. Upam, da še kdo objavi - eugene se je tudi nekaj javljal, DS,...
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by pero27 » 26 Feb 2020, 11:44

Nisi, nisi, poglej si kkšne Goldwing 1200-1500 cafe konverzije, so zlo hude, pa placa kokr češ ;) Fora je da 1500 je boxer 6 in daš lahko 2 trojna vertikalna webra od porscheja gor :twisted:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: 1982 Kawasaki KZ400 twin Cafe Racer winterproject

Post by Fleko » 26 Feb 2020, 15:05

Ne ne prevelik sem :)

Če bi imel dan 48 ur ali pa še boljše 60 ur, bi razmišljal o tem.

Sicer bolj od cafe racerja, so mi všeč stari scamblerji - recimo kakšen KLR tastar ali XTZ in podobno
Get low, no matter how
Post Reply