VW T3 SYNCRO

Post Reply
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 18 May 2020, 22:39

Image
Prvič smo se zakopal :D
Image
Image
Pavza za pivo ;)
Image
Tu smo zbirali levo al desno, šli smo levo, sam nam je bilo potem malo žal :D
Image
Kompas nas je zahebal :D
Image
Gob še ne rastejo, lahko povemo iz prve roke ;)
Image
Smo bli pa konkretno v dreku :thumbup:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Dvajset žetonov kasneje :)
Image
May the Force be with you.
Ježek
Posts: 389
Joined: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw

Re: VW T3 SYNCRO

Post by Ježek » 18 May 2020, 23:11

Pravilna uporaba syncrotov :clap:
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: VW T3 SYNCRO

Post by Opelpower » 19 May 2020, 07:39

Use boste zj3b4l :D
Image
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 09 Jun 2020, 22:44

Prva res daljša vožnja brez nekih problemov :shh:
May the Force be with you.
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 25 Jun 2020, 22:48

Takole da malce nadoknadim za nazaj in predstavim the dark side of kombi :D :D
Začelo se je nekje tri mesece nazaj :O
Kombi je še vedno pljuval olje in nafto. Najprej sem iskal vzrok kje pušča nafta, menjal sem vse cevke in spremenilo se ni nič, zato sem šel preverjat dize, kupil sem nove podložke ki pridejo pod dize da bi jih menjal, na kar se je zgodilo najslabše :/
Image
Odlomil se je del navoja na novo zrihtani glavi, veselje je bilo nepopisno, se je pa to zgodilo na dizi, pri kateri je bilo vedno zelo mokro od nafte.
Odločil sem se da dam glavo povariti, ker enostavno nisem več želel preveč vlagati v ta posrečen motor :D
Med tem ko je bila glava na varjenju, sem vmes nabavil novo tesnilo glave in vijake.
Image

Po cca 14 dneh sem dobil glavo nazaj, ravno preden so zaprli meje.
Image
Image

Problem je pa nastal da so mi založili eno dizo, nazaj sem dobil samo tri :/
Image
Kar pa še ni bilo vse ena je imela lepo zjeban navoj, tega seveda nisem hotel šraufat v novo zavarjen blo :D
Image Meje pa zaprte (to so mi delal na hrvaškem)
Komedija pač :D
Last edited by The Boris on 25 Jun 2020, 23:05, edited 1 time in total.
May the Force be with you.
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 25 Jun 2020, 22:54

No šel sem v akcijo za druge dize, vse sem dal tudi pregledati in naštelati, da bo mir :)
Zrihtal v enem dnevu, seveda sem moral kršiti prehode skozi občine :D
Image
Začela se je lahko montaža glave :)
Image
Image
Jure je bil dosti v pomoč, jaz sem se prvič lotil dizl motorja, vendar je vse lepo steklo...vsaj nekaj :D
No končo sem imel upanje da se je zadeve glede nafte rešila ;)


Ni se :D :D
.....
May the Force be with you.
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 25 Jun 2020, 23:00

Krivec je bila heben mini o ring, na bosch pumpi :O
Nafta je špricala lepo ven na en vijak, oz nosilček, ta pa je po naključju bil ravno nad dizo, kjer je nafta kapljala nanjo, tako da je zgledalao da spušča diza :D
Ko je o ring tako popustil da je bilo očitno kje nafta lije, sem opazil ta feller, dal sem delat novi o ringec, strošek 4€, itak je bilo bolj zanimivo dati variti glavo, kupit nova tesnila in vijake, ter nabaviti druge dize in jih dati porihtat :D :D

Kot sem rekel komedija :D :D

Avto je končno začel služiti svojemu namenu.
Image
Image
Image
Ne nisem še šel kampirat :D :D
May the Force be with you.
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 25 Jun 2020, 23:04

Sledi nafte ni bilo več nikjer, sledila je sanacija olja, ostala mi je še samo turbina.
Ves srečen najdem v Celju mojstre z dobrim slovesom, turbino nesem v obnovo, na kar me kličejo že drugi dan :clap:
Spročijo mi da je turbina tako fuč, da je ne morejo obnovit :D :D
Itak, sej kaj drugega nisem pričakoval :D
Šel sem v nabavo nove, ki me je prišla ceneje kot bi prišla obnova stare.
Bo kak dolg bo :D :D
Image
Image
Image
Image

Avto gre občutno bolje, tudi okoli turbine ni več mokro, vendar.... olje se je še vedno znašlo na karterju, dejansko je ko je bil avto fajn segret in v akciji recimo do križa.
Image
Je olje lilo po karterju navzdol :D
Itak zakaja pa ne :D :D
May the Force be with you.
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 25 Jun 2020, 23:10

Res mi je malo manjkalo da bi avto polil z bencinom in sežgal :D :D
Sam itak ne bi bilo računice, čeprav je itak ni :D
No nisem se več hotel ukvarjati z oljem, raje smo rešili problem s kardanom.
Novi križi
Image
Menjan je bil oni ki je bil kritičen.
Image
In za spremembo.....ni več treslo, prvič je nekaj ratalo da niso bile potem narobe še vsaj tri stvari :D :D
Tako je zopet nastala motivacija, najdi kje pušča olje.
Še prej pa par fotk s terena ;)
Image
Image
Image
Še malce v akciji z Manto ;)
Image
May the Force be with you.
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: VW T3 SYNCRO

Post by The Boris » 25 Jun 2020, 23:21

No našel sem glavni izvir olja :)
To je bil nosilec filtra olja, spuščalo je pod njim (na staro tesnilo, dano pol kila tesnilne mase), ter puščalo je na mestu kjer pride prišraufana cevka za v turbo, kjer je bil čisto pobran navoj. Odstranil sem staro tesnilo, dobil novi nosilec, menjal še oring na hladilniku za oljni filter. Tako da tu olje več ne pušča :D
Aleluja :D
Manjši slap pa še teče nekje na zgornji strani karterja, tako da to rešim v kratkem :shifty:
Vmes pa sem pridno hrčkal.
Nov projekt kolo in moped :D
Image
Prtljažnik za tri kolesa, pride pobarvan v črno da bo sovpadal z avtom ;)
Image
Imam en prtljažnik za surf deske :D
Image
Zadnje šipe z zračniki :)
Image
Metuljčki za spredaj ;)
Image
Ter ena za luftat prdece :D :D
Image
Ter dvigalka :)
Image
In še ena tihožitna iz ulice od katere se počasa poslavljam :(
Image
Last edited by The Boris on 26 Jun 2020, 00:16, edited 1 time in total.
May the Force be with you.
Post Reply