The (Inte)grale project

User avatar
Cox
Posts: 996
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: The (Inte)grale project

Post by Cox » 12 Sep 2019, 18:28

Ja ... :D :D mi mamo tud na novo (prilično), zato vprasam. Sedaj imamo noter neko cistilo ki ga je priporocal prodajalec stroja(kupli rabljeno), zadeva je sicer super, ampak je treba alu bloke dobro preprat ko ga potgneš ven, drugače se na njih nardi grozna oksidacija.
Je pa kar agresivno, nerazrečeno gre v treh dneh čez plastenko.
Pa bi me zanimale morda kake alternative ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Ruzo
Posts: 75
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 12 Sep 2019, 19:32

Ja moja je tut rabljena od sodelovca pa še ne najbolj testirana. :D Drugače pa res probajte tele bio eco čistila, sem enkrat mel priliko delat z enim v tisti pralni komori s čopičem pa je zakon. Ni tolk agresivno da bi skorodiralo pomojem.. Jaz bom šel verjetno v to smer :)

Edit: Tisto čistilo je bilo Alustar 200 od Biocircle.. Dobra zadeva :thumbup:
Ruzo
Posts: 75
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 13 Sep 2019, 23:21

Premerjen najbolj sporen cilinder še s komparatorjem da je ziher. Po vsej verjetnosti rabim drug blok saj se mi obroček po celotnem hodu razteza za desetinko in po mojem ne bo OK. :thumbdown:

Image

Rezultat.. Obroček pride cca. 10mm pod vrh kar pomeni da sem v cca. 3.5 stotah kar se konusa tiče. 0 pomeni 84,60mm kar bi moralo biti.

Image

Mel mogoče kdo kdaj podoben primer?
jur76
Posts: 383
Joined: 19 Nov 2015, 19:37
Avtomobil: Zaporožec 968

Re: The (Inte)grale project

Post by jur76 » 15 Sep 2019, 19:59

A ni po standardu med batom in cilindrom min 1 centel lufta, se pravi 0,5 centla(5 stotk) na steno ravno zaradi tega, ker pri brušenju v globino pride do odmika brusne glave, tudi z honanjem narediš malo konusno. In pa seveda zaradi segrevanja -raztezek med različnima materialoma, da slučajno ne ribne. Zato pa so batni obročki, da se prilagajajo površini in tesnijo.
Upam, da se ne motim.
lp
Ruzo
Posts: 75
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 16 Sep 2019, 17:50

Ja res je da je zračnost med batom in cilindrom potrebna, odvisna od bata/motorja/aplikacije. V mojem primeru centl, kar se meni zdi kar dosti. :) Kar jaz poznam primerov je večinoma 5-8 stotink mm po fiju.

Kar se konusa tiče je v mojem primeru cilinder zgoraj večji za cca. 3 stotinke od tistega centla, kar pomeni da se ob segrevanju stvar še bolj deformira saj je najvišja temperatura ravno na vrhu.

Kar sem našel podatkov na netu o konusnem cilindru naj bi bilo nekje do stotinke, stotinke pa pol max. Pri meni je dobre 3 stotinke v delovnem območju. Laufalo bi, bi pa trpel obroček ki se razteza pri gibu za cca. desetinko mm in posledično utor na batu. Ne vem meni se ne zdi OK. :| Škoda ker so 2 cilindra trofli res u 0...
User avatar
L4UK0
Posts: 2650
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by L4UK0 » 16 Sep 2019, 20:51

Konus je po mojem še največja jeba. Čeprav tudi sam luft po fi-ju je malo velik. Pri Nissanu je 2,5 do 4,5 stote, ne pa centl. Kdo ti je pa delal blok, če ni skrivnost?
Image
Ruzo
Posts: 75
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 16 Sep 2019, 21:44

Luft je deklariran s strani proizvajalca batov.

Image

In ja meni se tudi zdi veliko. :) Sva s kolegom debatirala zakaj toliko zračnosti pa zna biti da zato da ustreza tudi kakšnim bolj divjim in močno boostanim projektom. :?: Sem že razmišljal da bi šel za kakšne 2 stote dol z zračnostjo glede na to da bo street use, če bom pripravil drug blok. :?

Kdo mi je delal pa zaenkrat nebi javno izpostavljal dokler ne rešim z njimi. Bom dopisal ko se zaključi.
User avatar
Cox
Posts: 996
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: The (Inte)grale project

Post by Cox » 20 Sep 2019, 13:02

Ruzo wrote:
12 Sep 2019, 19:32
Edit: Tisto čistilo je bilo Alustar 200 od Biocircle.. Dobra zadeva :thumbup:
Dobil vzorec od dobavitelja, bomo vsipali v stroj ob naslednji priliki in poročam..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Ruzo
Posts: 75
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 20 Sep 2019, 23:32

Super, sporoči kako se obnese v komori, mene tudi zanima. :thumbup:
malinuc
Posts: 163
Joined: 07 Nov 2015, 10:17
Avtomobil: mb 190e 2.6

Re: The (Inte)grale project

Post by malinuc » 25 Sep 2019, 22:16

Nekajkrat sem govoril s starejšimi mojstri in brusilci. Vsi rečejo nekaj podobnega, "tam kjer je zrak, tam je življenje".
Jaz ne bi stiskal bloka.
za tiste 3 stotinke konusno lahko povečaš zračnost na 13 stotink pa ne bo nič drastičnega. Saj je lepo da je vse v 0, sam lahko se vprašaš tudi koliko km se bo s takim avtom naredilo, oziroma kdaj se bo naslednjič obrabilo.
To sem rekel samo zato, ker sem nove, tovarniške bloke videl že s 17 stotinkami zračnosti, namesto z 8. pa so ravno tako naredili +200.000km predno so "izdihnili".
Drugače pa velikokrat je tudi na samem vrhu bata zapisana toleranca.

Sam sem recimo pri demontaži glave, opazil, premeril rahlo obrabljenost valja, recimo okrog 2 stotinki samo na enem valju od 6ih. Predhodno sem izmeril kompresijo po 147.000km in je bila samo 0,5 bara nižja od zgornje tovarniško novega motorja predpisane. S samo obnovitvijo glave sem zmanjšal porabo olja za več kot tretjino! pa še to na koncu servisnega intervala ko naj bi bilo olje že iztrošeno + 14 urno delovanje.

To je mogoče drug vidik, mogoče veliko bolj ekonomičen. Se pa strinjam da če nekaj delaš poskusiš čimbolj v nulo naredit. Včasih je tudi problem, saj ne poznam da bi imel kdo moderno honalico (recimo rottler, kjer skeniraš stare kote honanja za največji optimum, oziroma izboljšaš), ponavadi se delajo na 20+ let starih, kjer sploh še ni nastavljavih kotov honanja.
Post Reply