The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 24 Jul 2020, 00:12

Potem pa kooončno nekaj montaže. :D

Šobe za olje, očistil sem jih kar s šmirglanjem.

Image

Zmontirano.

Image

Čepi balansirnih gredi, katere sem itak zajebal. Hvala bogu za drejponk da sem jih lahko takoj popravil:

Image

Nekje med transporti/skladiščenjem se je poškodoval eden od ležajev gredi. Jbg, ošmirglal in pozabil na to. :D

Image

Sledi montaža gredi na suho in meritev ležajev:

Image

Plastigauge:

Image

Ki je pokazal da sem na 3h ležajih ravno v meji tolerance, pri 2h pa cca stotinko čez. Tolažim se da če je delalo prej z 0.1mm opleta na gredi bo pa zdej tudi s stotinko več lufta. :lol:

Image

Gred zmontirana, test aksialne zračnosti ki je v toleranci. Namazano je z assembly lubom, ker se bojim da bo olje prej stekel ven preden bom jaz zaključil. :lol:

Image

Sledi oljna pumpa, pokrovček gredi in vztrajnik:

Image

Meritev in brušenje obročkov na mero. Sem uporabil idejo od kolega in naredil kar z biaxom:

Image

Naprej me je čakalo tole:

Image

Sestavljeno.. Pobral sem še robove ojnic in njenih mostičkov s pili in z 800 šmirglom pobral robove na smallendih. Ležajev nisem meril ker so ostale komponente preverjeno v tolerancah.

Image

Penetracija. :D

Image

Končano, zategnjeno vse na moment.

Image

To je to. Jutri se vrača z morja familija tako da ne vem kdaj bo spet napredek...:D

Lp!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by L4UK0 » 24 Jul 2020, 00:59

Uf, bravo. To je to..."za to smo se boril" bi rekli ta stari! :lol:
Image
sablac
Posts: 197
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 24 Jul 2020, 08:51

u nulo..kapo dol..kaka bo pa sklopka?
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 25 Jul 2020, 09:13

Hehe, nismo še zmagali, je še kar nekaj borbe pred nami. :lol:

Sklopka je Centerforce dual friction, dobil za polovico cene na ebayu (zato sem jo tudi vzel). Malo sem skeptičen glede tega ampak šta je tu je. :D

Image
sablac
Posts: 197
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 25 Jul 2020, 11:44

če sklopka ne bo zdržala se mi javi mam neko hujšo varianto :D
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 25 Jul 2020, 22:44

Zmenjeno. :thumbup:
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 02 Aug 2020, 20:58

Počasi se premika. :D

Na žico mi je uspelo zrezati še drug pokrovček za balansirne gredi (1 set bo verjetno viška, če kdo rabi)

Image

Zmontirano:

Image

Čakamo vodno pumpo in šponer zobatega. :D

Image

Takih stvari kot je ta rorček sploh več ne čistim ampak kar peskam, ker sem prelen. :D

Image

Vmes sem razstavil še sito oljne črpalke. Ne vem zakaj, nekje sem enkrat zasledil da se radi zadržujejo opilki not (itak jih ni blo). Mam malo problem, ker sem malo poškodoval mrežico in ne vem kako bom nazaj zarobil. :roll:

Image

Zmontiran še speskan nosilec oljnega filtra s senzoriko in pa oljni oddušek, ki je bil kriv za prvotni veliki pok. :roll:

Image

Za naprej čakam material, iščem nekoga drugega da mi izdela jermenice, čakam nekaj pocinkanih kosov in pa orodje za porezkat sedeže svečk na glavi ker mi ne tesnijo.. Potem naj bi blo pa počasi mehansko skupej. :clap:

Lp!
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 13 Aug 2020, 21:51

Nekaj malega napredka..

Dobil vodno pumpo in še nekaj malenkosti (hvala Killergame :thumbup:) in zmontiral.

Image

Potem mi je kolega poklonil drugo oljno sito (hvala, svaka čast :D)

Image

Vmes pogruntal da imam blok od 2wd ki ima drugačno oljno sito, tako da morem zvrtati še eno luknjo v mostiček glavne gredi, zato karterja še ni gor.

Nato sem dobil orodje za popravilo navoja/sedeža svečke z ebaya

Image

Porezkal vse površine svečk, ki niso tesnile

Image

Zakaj so italijani katastrofa.. Tole je kvaliteta njihovega ulitka. Po rezkanju površine, porozno da boli glava. Ampak sej ma da zdaj tesni.. Upajmo :D

Image

Pomeril sem še koliko bat gleda ven iz bloka v GMT, zato da sem naročil pravo tesnilo za določen squish.

Image

Naročeno imam 1.9mm tesnilo, kar pomeni cca 1.2mm squisha. Včasih je obstajalo 1.78mm tesnilo kar bi naneslo cca 1.1mm squisha kar bi mi bilo boljše ampak ni več dobavljivo. Tu bi se predvsem rad zahvalil uporabniku Eugene, ki mi je pomagal s podatkom o squishu in še pri glavi z napotnicam o portanju. Hvala, častim pivo ob priliki :thumbup:

Sledilo je čiščenje glave in priprava na nekaj bolj zanimivega. :D Čakam luknjo časa, da lahko sestavim glavo. :clap:

Image

Se nadaljuje.. Kadar bo luknja cajta. :D

Lp!
sablac
Posts: 197
Joined: 24 Oct 2012, 21:59
Avtomobil: zastava yugo cabrio

Re: The (Inte)grale project

Post by sablac » 14 Aug 2020, 17:17

Sito si torej dobil..ej žal sm čist pozabo. Mam tako gužvo da še sebe srečujem..lepo napreduješ.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: The (Inte)grale project

Post by eugene » 17 Aug 2020, 07:44

Katere bate imaš? Wossner? Kolko je blo potrebno brusit obročke? Kaj vse?
Let's go Brandon!
Post Reply