The (Inte)grale project

Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 23 May 2020, 20:14

Še napredujem.. :D V času korone je prišla na vrsto tudi Lancia.
Seveda ojnice s tistimi parimi grami niso dale miru. :lol:

Image

Sem pa naštudiral in sprobal stojalo in morem reči da se res dobro obnese. Če ojnico daš v vago je ponovljivost na 0.1g. Če kdo rabi v solidworksu fajle naj reče. :D Malo pobrušeno:

Image

Končni rezultat.. Glede na to da je bilo že za tiste par gramov brezveze komplicirat mislim da je vrh glave..

Image

Meritev bigend izvrtin.. Ne vem kam sem dal rezultate, vse v toleranci. :thumbup:

Image

Manjka mi še mikrometer za smallend. Tam me bolj zanima. Potem so ojnice pripravljene za montažo.
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 23 May 2020, 20:18

Zgodba bloka št. 3 :roll: pobrusiti sem dal v Zagreb preko uporabnika killergame (hvala :thumbup:). Seveda je takoj sledila meritev.

Image

Tokrat hvala bogu OK, vse v toleranci :thumbup: . Tako da končno imam blok, dokler ga spet ne zjebem. :lol: Meritve:

Image

Tudi špura od honanja je lepša kot pri prejšnem bloku:

Image

Hit me baby one more time.. :roll:

Image

Prajmer:

Image

Rezistol:

Image

Citronka ni bila dovolj zato sem nalil v vodne kanale fosforno kislino:

Image

Se obnese. :thumbup: drugič bi pustil dalj časa da še malo nažre, ampak bo OK.

Image

Ko enkrat bo bo lepo :lol:

Image

Manjkajo še novi čepi vodnih kanalov, katere imam naročene in potem je blok ready.. Končno
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 23 May 2020, 20:33

Nato sem zaključil še vztrajnik in glavno gred. Vztrajnik je bil kar težek:

Image

Zato sem skupaj z glavno gredjo poslal v firmo Elmet v Zagreb. Glavno gred samo na balansiranje, vztrajnik še na lajšanje. Tole so mi poslali med delom.

Image

Image

Debalans gredi prej 2gmm na eni in 3,79gmm na drugi ravnini. Po balansiranju 0,24gmm in 0,11gmm. Če bi vedel da je toliko malo z balansa verjetno niti nebi balansiral, ampak OK.
Vztrajnik ima sedaj 6,1kg kar je 2,4kg manj kot prej. Z balansa je bil 3,3g, sedaj 0,1g.
Kar se tiče firme Elmet, toplo priporočam. :thumbup:

Vztrajnik sedaj:

Image

Oboje je ready to go. :thumbup:

Potem sem se učil CNC programirat in si porezkal pokrovčke za balansirne gredi:
Image

Do sem sem prišel, moram še zunanjo obliko odrezati na žico. Pa narediti še enega. En set bo viška če koga zanima. :)

Image

Na koncu vsega pa je napol zastonj padla še stružnica kar bo določene stvari pohitrilo/olajšalo. :thumbup:

Image

To je to zaenkrat, upam da bo naslednje javljanje že s sestavljenim spodnim koncem.. Ne manjka več veliko. :) V Lanci je že zmanjkalo placa za shranjevanje kosov. :lol:

Image

Lp!
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by pero27 » 23 May 2020, 21:05

Of, madona, cel pornič od stružnice! :P Povej kej več :)
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 23 May 2020, 21:34

Ja stružnica je bla res zegn :D Angleška, Colchester triumph 2000, podaljšan model. Letnik na žalost neznan. Sklepam da nekje med 75 in 85 :?: Kupil sem jo kot potrebno obnove, na koncu se je izkazalo da na njej funkcionira čisto vse (operaterji jo niso znal 100% uporabljat), edino za geometrijo še ne znam povedat ker jo morem dat v level in dokupit orodje da jo lahko stestiram. Ne zgleda pa nič groznega (vodila). Dal sem pa za njo 500eur, zato sem jo tudi vzel kot "neizpravno" in jo nisem niti dobro stestiral. :D
Ima pa vse razen letev (pridejo nekoč) . Hitrovpenjalno za nože, vse pomike, navoje, bremzo.. Uglavnem zegn na kvadrat. :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: The (Inte)grale project

Post by pero27 » 23 May 2020, 23:14

UF! :o Pa ta mrcina ima 55mm bore čez vreteno! In čist vse zobnike kaljene!
Če se je boš kdaj naveličal sporoči, odkupim za nekajkratnik nabavne cene! :D
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 24 May 2020, 08:47

Ja, čist huda zadeva. :D Sem še kar najbolj vesel da sem jo narajmal, je pa res da že par let sprašujem po orodjarnah pa čakam na kej tacga.

Če bo kdaj naprodaj sporočim. :thumbup:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: The (Inte)grale project

Post by Fleko » 25 May 2020, 09:47

Hudo, cel drejponk za 500€, kje to dajajo, jaz bi vzel dva :lol:

Drugače pa z veseljem spremljam projekt :!:
Get low, no matter how
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 25 May 2020, 20:24

Ma veš da se najde sam vohat morš.. Maš fore kjer so ga dobil zastonj, samo vozi varjanta. :D Jst sm čakov/spraševal/vohal 4 leta za tole po celi Slo. :) Zdej voham še za rezkarco/stabilni vrtalni naprej. :D Čez 4 leta bo neki :lol:
Ruzo
Posts: 174
Joined: 11 May 2014, 20:37
Avtomobil: Corrado, HF Integrale

Re: The (Inte)grale project

Post by Ruzo » 23 Jul 2020, 23:36

Update. :D

Moji so šli na morje pa je blo nekaj cajta tut za tole mojo nepremičnino. :clap:

Pred tem mi je uspelo pomeriti še smallende na ojnicah. Izkazalo se je, da je mera v 0 (svaka čast kitajcem), problem je edino pri končni obdelavi, kar sem videl ko sem porinil sornik skozi:

Image

Uspelo mi je porezkati/zrezati še drug pokrovček balansirnih gredi:

Image

Potem je sledilo čiščenje bloka. Meni največja muka

Image

Mostičke sem si kar speskal ker se mi ni več dalo pucat. :D

Image

V blok sem nabil nove čepe (jeba). Upam da bo dihtalo:

Image
Post Reply