'74 VW 1303

User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 03 Nov 2014, 22:24

Razpara se na mestih, kjer se dotika karoserije oz. tal. Vem, se mi je pri prejšnjem dogajalo enako :lol: Chinese crap kolektor pač, tega zdaj pa sem zvaril sam in še posebej pazil na morebitne stike s karoserijo in ostalimi deli. Bomo videli kako bo, če se bo kje natrgalo bom reševal sproti. Na srečo sem odkril te 'kovinske vezice' v lokalni avtotrgovini na zalogi, tako da so vsaj hitro dostopne če že poceni niso :roll:
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: '74 VW 1303

Post by FR Wolf » 03 Nov 2014, 22:32

Porn!
Tvoja tema je užitek, tako za branje kot za gledanje. Tole bo strup Dr. Porscheja ;)
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by L4UK0 » 03 Nov 2014, 22:44

Dobr zgleda! A so tele kovinske "vezice" kej boljse od navadnih objemk? Jaz bi kar tiste ponucal :D
Image
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: '74 VW 1303

Post by kmetek » 03 Nov 2014, 22:54

Manjše so in lažje/hitreje jih zategneš. Načeloma ni problema s temi traki, dokler (kot je omenil Tine) se nekje ne drgnejo/dotikajo. Ker trak sčasoma otrdi in je pecej "ranljiv".
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 04 Nov 2014, 08:59

Fala fala ;)
kmetek wrote:Manjše so in lažje/hitreje jih zategneš. Načeloma ni problema s temi traki, dokler (kot je omenil Tine) se nekje ne drgnejo/dotikajo. Ker trak sčasoma otrdi in je pecej "ranljiv".
Točno tako! Sicer se da tudi s klasičnimi objemkami, vendar so bolj nerodne in tudi debelejše, kar pa je včasih problematično, kajti pri prirobnicah kjer pridejo matice zraven je pomembna vsaka polovica milimetra.

Večji problem pri traku je rjavenje povitih kolektorjev, saj trak zadržuje vlago in pod njim povite cevi cvetijo ko glivice na hrbtu stare kurbe. Zaradi tega sem se tudi odločil za rostfrei in upam da bo zaleglo.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: '74 VW 1303

Post by croma_man » 04 Nov 2014, 09:09

dr.oetker posega nazaj po navadnih objemkah, ker te znajo spustit čez čas.

Jst mam moj supersprint kolektor povit že 1 leto, vkolikor bo čas, gre to grafitno sranje ven in gre gor klasičen bel trak, ker tole je tak ko prdec v veter. Mam in na passatu downpipe in na bavarcu komplet špagete povite. 5 minut laufa na miru pa je isto kot da bi za železo prijel :roll:
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 04 Nov 2014, 09:14

Te je treba zavit nazaj in jih zapigat, pa nimajo kam it ;) imam tako na starem kolektorju pa ni bilo problemov.

Trak pa imam tega klasičnega, oldskul.pPedvsem zato ker je precej cenejši :lol: Mešanica steklenih vlaken, katere srbečico si zapomniš ko delaš z njim.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: '74 VW 1303

Post by kmetek » 04 Nov 2014, 20:09

Tine wrote:...saj trak zadržuje vlago in pod njim povite cevi cvetijo ko glivice na hrbtu stare kurbe...
:lol: :lol: :lol:

Svaka čast!

Maš precej vrst rost frei-a in precej njih glih tako zarjavi čez čas, sploh na varih. Ne bo pregnil v 10 letih, ma ko nov pa tud ne bo več. Mam Supersprint izpušn kolektor, star cca. 4 leta, pa je površinsko že ves mal hrapav od rje. Je pa res da je spodaj ko to mal dol zdrgneš ko nov, ampak svetit se je nehal po prvi sezoni že.

Koliko več bi mogu pljunit za kakšen 914 menjalnik, da bi imel mir? Se splača "reskirat" z originalnim in ojačitvijo?
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 04 Nov 2014, 21:38

kmetek wrote:Koliko več bi mogu pljunit za kakšen 914 menjalnik, da bi imel mir? Se splača "reskirat" z originalnim in ojačitvijo?
Rabljeni, nepreverjeni se prodajajo za 500+. Takega je potem treba (dat) obnovit, če mas srečo prideš s tem za par stotakov skozi. Potem je treba nabavit kose za to da sploh paše v hrošča (gobec, nosilci), sčarat skupaj homokinetične zglobe, predelat šasijo in predelat ter vgradit celoten prestavni mehanizem od Porša ( ki ga je, seveda, spet treba kupit za par stotakov). Vse bolj in bolj se nagibam k opciji, da iz prekolužja uvozim nekaj namensko ojačanega z istim prestavnim razmerjem kot ga imam sedaj ter se sprijaznim s štirimi prestavami. Bomo vidli kaj bo zima rekla.
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 10 Dec 2014, 23:28

Hrouš spi, sem mu pa privoščil malo nakita.. upam da ga bo vesel pomladi!

Image
Post Reply