'74 VW 1303

kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: '74 VW 1303

Post by kmetek » 09 Nov 2015, 23:08

Kakšne T pa dosegaš ko so "previsoke"? Pod avtom maš polno vrtincev zraka, mogoče je v tem problem, sam hladilnik ne zgleda neki majhen... Spred ga pa nebi dal nekam?
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 09 Nov 2015, 23:39

Pri zračnohlajencih naj bi bilo vse kar je nad 130°C močno nezaželjeno, na dolgi rok baje celo kritično.. Kljub morebitni uporabljeni sintetiki. Velik problem zračnohlajenih blokov naj bi bil uporabljen material za litje le-teh, sploh pri tip1 motorjih ki so itak iz sira in so že nasplošno bolj občutljivi. Tako pravijo tuji majstri, meni se zdi pa predrago jih ne poslušat :)
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: '74 VW 1303

Post by zegler » 10 Nov 2015, 07:53

probaj 10w-60 motul 8100 xpower, naceloma bi si clovek mislil ahh to ni zame to so stare masine, ampak olje je gosto, pa se visoke tgemp dobro prenese, jaz mam notri zdaj to po vecletni uporabi 10-40 pa vmes se 100km 5-40 :oops:
Zdaj tole mam nekak najboljsi filing. edino ob hladnem zagonu malo dlje traja da olje nabije pritisk, ampak to je pomojem malo tudi zaradi lokacije in odjema ki mi gre na turbo...

drugace pa lahko samo priporocam :!:
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: '74 VW 1303

Post by DS71 » 10 Nov 2015, 08:57

Fajn ti tole zloženko delaš :-) Mi dopade...
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Ježek
Posts: 389
Joined: 02 Sep 2012, 15:49
Avtomobil: vwvwvwvw

Re: '74 VW 1303

Post by Ježek » 10 Nov 2015, 22:00

dobro s 130°še krompirja ne spečeš, pa da bi motorju škodovalo :lol:
Na koliko km pa olje menjaš? Pri zračnohlajenih bi naj šlo na neke 3000 km ane? V tem času se pa olje pomoje tudi pri višjih temperaturah še nima časa postarat.

Meni v caddyu, če ga tišim po avtocesti (beri se vozim po omejitvah) tudi zleze olje nekje med 120 in 130° pa ga pač malo pogosteje menjam. Je pa res, da tu ni treba olju hladit motorja..

Sem te že letos hotel fehtat za eno vožnjo, pa me je vedno kaj zmotilo. Za naslednjo sezono bi se pa že kar predprijavil ker me res zanima, kako dela ljudska tehnika, če jo naviješ :)
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 10 Nov 2015, 23:03

Sploh ni problem da bi se olju kaj zgodilo, pač ti bloki naj ne bi dobro prenašali višjih temperatur. Olje pa naj bi se menjavalo na 5k km, če maš pa dodatni filter (ki ga imam) pa malo več. Itak ne naredim niti tolko v eni sezoni, na začetku sezone se zamenja pa drži do naslednje. Noter pa gre Valvoline VR-1 10w60, ki ma edino pri nas dobavljivo olje dodatno dosti cinka za zaščito drsnih (flat-tappet) dročnikov pri močnejšem ventilskem sistemu, kar bi moj z dvojnimi tršimi ventilfedrami in težjimi cromoly štangami naj že bil.

Za furo pa ni problema, veš kje, kdaj in kako me najdeš ;)
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: '74 VW 1303

Post by kontejner » 11 Nov 2015, 01:13

Tine wrote:
Za furo pa ni problema, veš kje, kdaj in kako me najdeš ;)
Za šankom :lol:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: '74 VW 1303

Post by zegler » 11 Nov 2015, 08:12

Tine : vidim da si nastudiral tudi z oljem :) hvala za namig ( ga bom se jaz stestiral )
drugace sem pa jaz vcasih vozil se selenia racing 10- 60 v nissanu 200 sx (1.8T), sem tega mislil dat noter v bimercka pa me je prodajalec (kolega) preprical naj poskusim motul .. hmmm
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: '74 VW 1303

Post by Cox » 11 Nov 2015, 20:06

Ježek wrote:Pri zračnohlajenih bi naj šlo na neke 3000 km ane? V tem času se pa olje pomoje tudi pri višjih temperaturah še nima časa postarat.
Ja to je sicer res, ampak takrat ko je bilo to predpisano so še bli kamni not v olju ko si kupil novo kantico ... danes je kvaliteta olj bisveno boljša in se lahko pomoje ta interval brez skrbi podaljša.

Niti niso ti motorji toliko ranljivi kot bi si človek predstavljal, je blo na kakih avtih pri servisu treba tud z izvijačem pikat not, da je začelo tečt olje ven pri čepu ker je bilo tak gosto nad pokrovom .. sploh razno razne najdenke izpod kozolcev ipd ... in so po menjavi in servisu nardili še x brezskrbnih kilometrov ..

Sicer pa kot pravi Tine .. pri kilometrih ki jih delajo ti avti si že dober če enkrat na leto menjaš :D
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: '74 VW 1303

Post by Tine » 28 Aug 2021, 09:52

Nja.

Zadnja leta je situacija nanesla, da je ta moja igracka naredila zelo malo kilometrov (vsako leto so me na tehnicnem sprasevali, ce stevec pravilno kaze; letno par deset cifer visja stevilka), zato je padla odlocitev, da ji poiscem novega skrbnika. K sreci so se nasle dobre roke, kjer bo avto videl vec akcije in tudi nadaljne posodobitve.

Adijo, lubica.



To pa ne pomeni, da zapuscam oldskul svet, in cas bo, da zacnem pacat drugo zgodbo, ki ze nekaj casa zori v moji buci. Stay tuned!

IMG_20160726_121354~2.jpg
Post Reply