VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1989

Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Bajta » 10 Dec 2017, 00:35

td-ju se lepo ofne tlak pa mal pumpo ofne.

js sm enkrat na podobno velikem tdju tlak dal iz 0.6, na 1.5. pa pumpo čist odprl. pol je krtina dejansko letela :D
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Anzee » 10 Dec 2017, 11:42

Ja sej iscem kaksn how-to po netu pa ne najdem :D pomoje bo treba s temi gumami mal pojacat :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by croma_man » 10 Dec 2017, 17:12

zadeva je sledeča, najdeš načrt pumpe, maš gor iste nastavitve kot za fergazer, luft, obrati, nafta...pa še ponavad ene 3-4 potenciometri za ostale pizdarije nastavljat. Pri starih kljusih če boš pumpo našpanu jo ponavad nese (sam povem)...dobiš pa tak kot so ti povedal tud 30% kojnov sam s sukanjem pumpe, spet...miljom stvari lahk gre narobe, zato sm jst na svojem TD ostal pri 0.8 boosta pa po 150.000km mi ni crknal drugega kot aja...nič :)
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Anzee » 10 Dec 2017, 19:31

Hehe ja croma, sej to se zavedam. Ma najprej morm prevert kok dejansko sploh fila trenutna turbina. Zna bit, da sm pr menjavi membrane pri boost pinu naredu ksno napako, in je sedaj motor mal zaprt :D
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Bajta » 12 Dec 2017, 09:45

v prvo trgovino po en manometer. pa priklop na en t clen pa v kabino..
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Anzee » 13 Dec 2017, 08:34

Sva z OPjem pocekirala koliko fila.. blo je komajda 0,2bar pri najvecji obremenitvi. Odprem tam kjer je boost pin in opazim da sem ga verjetno res narobe obrnil. Obrnem tako, da je najbolj strm del pina proti tisti iglici v pumpi in sedaj fila 0,6bar, great success :D

Zdej pa plan da stevcek dam v kabino (moram speljat cevko pod avtom, kar se mi v mokrem vremenu ne da :D ) in pa malo odpret pumpo in turbino :)
User avatar
kookie
Posts: 121
Joined: 26 Jan 2011, 18:35
Avtomobil: 1976 Opel Kadett C Limo 1.2N

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by kookie » 13 Dec 2017, 11:27

Še tole namontiri, pa bo šlo dvesto :broken: :D

https://www.facebook.com/ViralForge/vid ... 926639341/
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Cox » 13 Dec 2017, 11:48

Boost pin si menjal?
O Anja .. o tebi se mi sanja.
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Anzee » 13 Dec 2017, 11:51

Cox wrote:Boost pin si menjal?
Nisem. Morm mal pobrskat po netu za kaksnim
Anzee
Posts: 1988
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: VW T3 DoppelKabine / aka TeTris / 1985

Post by Anzee » 15 Jan 2018, 00:03

Evo, minule dni je Tetris naredil "potovalni krst"... prepeljal nas je iz Ljubljane v skoraj 800km oddaljeni francoski ski resort Le Corbier ter uspešno tudi pripeljal nazaj.
Za ta namen je imel nazaj namontiran izvirni wheelset (tavelki offroad komplet ima zadaj zlizane gume na cca 2mm in je bolj no-go za v sneg), ter zavoljo aerodinamike ( :lol: ) odstranjen stresni prtljaznik (morda mi tako izgleda celo bolje).

Poraba je bila tekom celotnega tripa 8,3L/100km, potovalna hitrost nekje okoli 105, 110kmh. Pa kaksen liter olja je spil v celotni cca 1600km dolgi trasi :)

Par fotkic..

Start.. v zadevo so se strpali soforumaši @L4Uk0, @Vojak in @RE21.
Image

Robo smo prakticno nametali v keson:
Image

Via Francija
Image

Ena na ciljni lokaciji
Image

In za krmilom na poti domov.. tunel Frejus..
Image

Je bil pa se zanimiv incident s francoskim Citroen C4 al kaj je ze bil, ko nas je dohitel, izrinil iz ceste, zapel s kolotekom za tetrisov odbijac in pridelal ornk prasko. Na tetrisu se ne vidi nic. Zanimivo je to, da imamo vse posneto :D hoce kdo vidt? :)
Post Reply