E30 Titanic <3

SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: E30 Titanic <3

Post by SSG » 20 Apr 2017, 00:13

Dejansko fukiš... dobro izpade :D haha :P Zadnji most mam že nagledan v Zagrebu, če se nebo najdo kakšen tukaj, sprednja pesta mam z bremzami... roke bom naročo na Poljskem :D pol pa bo v kombinaciji s kakim drugim steering rackom nov avto :D

Ti tipsoni delajo roke za 5-lug conversion z navadnim e36 pestom:
CYBUL Radical Solutions na FB

Image
User avatar
TimiMB
Posts: 62
Joined: 26 Dec 2015, 20:43
Avtomobil: Bmw 46d,E30,E28
Location: Maribor

Re: E30 Titanic <3

Post by TimiMB » 20 Apr 2017, 21:14

SSG wrote:
Krt wrote:Pohvale za dobro delo!
Hvala :D naslednje kar je v planu je 5-lug z večjimi bremzami :D upam da čimprej...
Zakaj rabiš večje bremze na 1.8 motorju????
Kupi rajše bolj kvalitetne ploščice in diske-keramične.

Drugače pa imam jaz dvojne zadnje roke za e30 za 5x120
Drift is not a crime, is a different driving style
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: E30 Titanic <3

Post by SSG » 20 Apr 2017, 22:46

Da se lahko normalno na Soboth pelam :D večje bremze nikol ne škodijo :) Pa mašin bom tak fukno vun prej al slej :D
User avatar
TimiMB
Posts: 62
Joined: 26 Dec 2015, 20:43
Avtomobil: Bmw 46d,E30,E28
Location: Maribor

Re: E30 Titanic <3

Post by TimiMB » 21 Apr 2017, 20:40

Super razmišljaš, ampak jaz bi na tvojem mestu prvo izboljšal podvozje in razmišljal o kakšnem is-u (iz Kermatove e36 naprimer), o 6 cly in papirjih lahko pozabiš, razen če imaš pač vijolčnih perajt
Drift is not a crime, is a different driving style
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: E30 Titanic <3

Post by SSG » 22 Apr 2017, 00:46

Sej kaj pa je drugega 5 lug swap z bremzami ko podvozje :D IS majo vsi pa premalo leti, pa po zakonu je isti prekršek če daš IS not al daš bilo kaj druga not :D kdo bo te na tehničnem vido kaj, če nič ne gledajo razn bremz pa luči :)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: E30 Titanic <3

Post by pero27 » 22 Apr 2017, 11:12

Problem je ker ti da magnet na mašino, da šteje obrate (za meritev emisij) in potem mal ne gre skupaj 3 detonacije na en obrat motorja, pa 4 cilindraš ;)
Če bi dal not V8 mašino bi se pogojno izšlo :lol:
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: E30 Titanic <3

Post by SSG » 22 Apr 2017, 11:49

Ma tu ko sem jaz bil zadnji dve leti je haubo odpr samo za številko šasije... še dobro da je tehnični 1x na leto LOL :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: E30 Titanic <3

Post by pero27 » 22 Apr 2017, 22:49

Kako ti je pa potem lahko emisije zmeril, če ni vedel pod kakimi obrati laufa avto? Emisije se meri pri določenih obratih in obratomer v avtu ni ravno nek merodajen inštrument, zato pa dajo magnet z senzorjem na motor...
SSG
Posts: 45
Joined: 23 Mar 2017, 12:47
Avtomobil: e30, e36

Re: E30 Titanic <3

Post by SSG » 23 Apr 2017, 03:20

Ja te se je že naredo da meri, pa v bistvu ni... OVO JE BALKAN! :D sicer pa je tema zašla v smer ki ni pomembna tak da zaključimo s temi tehničnimi pregledi :D
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: E30 Titanic <3

Post by pero27 » 23 Apr 2017, 14:17

Se strinjam ;)
No, samo glede bremz se pa glih ne; lahko pridobiš precej nevzmetene in še huje - rotirajoče mase in se ti potem lahko precej pozna na tem kako se avto drži ceste, na udobju vožnje in pospeških - tako da če jih ne rabiš, jaz nebi ravno nekih ogromnih bremz gor tlačil. Če pa noriš in če bo šel v kratkem šestak v avto, potem pa definitivno :)
Post Reply