Page 9 of 14

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 08 May 2018, 10:44
by Cox
Kak je šla kaj montaža izpuha? Paše to nekako? Z temi aftermarket zadevami je skoraj vedno jeza pri montaži?

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 13 May 2018, 23:08
by Tomy
Če nebi imel js določenih idej in bi pustil originalnega bi blo kr kul :lol:
Čeprav zna bit da bi se v vsakem primeru cev iz 2. cilindra naslanjala v vezno steno?

Zamislil sem si da obdržim grelne komore v kombinaciji s tem izpuhom..

Kompatibilno itak ni..
Image

Pa sem malo razrezal in uštukal nove kose...
Image

Barvanje in montaža..
Image

Image

Na stojalu je zgledalo fajn :twisted:

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 14 May 2018, 22:37
by Tomy
Ko je bil motor notri sem ugotovil da se kolektor konkretno naslanja na vezno steno.. ni bilo druge kot še malo rezanja..
Da bom speljal zrak do grelnih komor, potrebujem tudi male grele buče. Uporabil sem jih iz originalnega izpuha, razen površinske rje so kot nove.
Image

Ker je premer cevi precej večji kot na original izpuhu je bilo potrebno malo kladiva..
kar ne paše, se upaše :twisted:
Image

Sheftano..
Image

Po varjenju testna montaža... rabim še kos 1"1/2 cevi s 45°kolenom do lonca..
Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 14 May 2018, 22:56
by Tine
Odlično ti gre, vidim pa, da uporabljaš kombiniran senzor za pritisk olja in lučko. Vedi, da je ta senzor skalibriran tako, da prižge lučko pri višjem tlaku, kot jo prižge originalni senzor za pritisk olja. Ti motorji so zasnovani z nenavadno nizkim pritiskom olja v prostem teku, menda je serijski minimalni tlak nekje v okolici 0.15 bara da je motor še srečen; tile aftermarket senzorji pa imajo minimum med 0.5 do 0.7 bara oziroma koliko je povprečni minimum pri večini vodnohlajencev. Tako se ti zna zgodit, da ti bo pri toplem motorju gorela lučka za pritisk, čeprav bo tlak OK.

Sam tega nisem vedel in sem mislil da imam težave s pritiskom ko je bil motor vroč; pri prvem motorju sem doktoriral okoli olja ter celo menjal pumpo za večjo, pa je bilo enako. Ko se mi je ista težava ponovila tudi pri sedanjem motorju, katerega skupna točka je bil le ta senzor, sem začel raziskovat možnost napačne kalibracije senzorja za prižig lučke, in glej ga zlomka, po montaži serijskega stikala za pritisk se lučka seveda ni več prižigala.

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 15 May 2018, 22:15
by Tomy
U hvala za informacijo, vzeto na znanje!

Ko sem motor laufal na stojalu nisem priklapljal števcev, v avtu pa še ni kablovja da bi zagnal motor.. je pa fajn vedeti ko bo tako daleč :thumbup:

Danes sem ga malo obtežil z izolacijo :lol: jutri še poden...

Image

Image

Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 16 May 2018, 00:03
by pero27
Hude klopce! :D a to je standardna praksa na hroščih?

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 16 May 2018, 21:12
by Tomy
Nisem še videl kje drugje, nekak je pač treba naredit nosilce za sedeže.. js sem jih iz cevi :)

Tunel in ena polovica izolirana...
Image

Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 19 May 2018, 23:09
by Tomy
Počasi zaključujem, ne ravno luštno delo :)

Image

Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 20 May 2018, 20:03
by Tomy
Citronska kopel prav dobro dene rjavemu plehu :lol:

Image

Image

Bred barvanjem sem jih še skrtačil in razmastil..
Image


Glede grelnih cevi pod zadnjim sedežem, kje je smisel tek luknjic? Študiral sem jih ovit v samolepilno izolacijo, s tem sicer luknjice diht zaprem... Original je bila mehka izolacija okoli.
Image

Re: VW 1300 1971l.

Posted: 20 May 2018, 21:00
by keri
Kakšno razmerje se dela voda-citronska kislina bi rad rezervoar za bencin od rje očistil,vnaprej hvala za odgovor.