VW 1300 1971l.

User avatar
Tine
 
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tine » 20 May 2018, 21:08

Tomy wrote:Glede grelnih cevi pod zadnjim sedežem, kje je smisel tek luknjic? Študiral sem jih ovit v samolepilno izolacijo, s tem sicer luknjice diht zaprem... Original je bila mehka izolacija okoli.
Image
Bi rekel da je za dušenje zvoka, glede na to da je isti dizajn kot izpuh. Glede na to da si dal izolacijo podolgem in počez bi bilo morda tudi tu smiselno delat na tišini :D
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 21 May 2018, 23:32

Po mojem mnenju tudi ne more škodit če še malo izoliram :lol:

Glede citronske, en takšen paket 0,5 kg bi sigurno dal v 10l vode... Saj boš videl kakšna je reakcija, če po enem dnevu ne poje površinske rje še dodaš.. Bi ti pa priporočal da daš nato rezervoar na kataforezo in bo mir za vselej.

Dolgo sem se psihično pripravljal na kablovje, pa ni tak bavbav, je šlo kar hitro danes :D
Narezal na dolžino, stlačil v zaščitne cevi in montiral v avto..

Stari kabli za mušter zgoraj, novi spodaj + dodatni za senzorje..
Image

Image

Image
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 25 May 2018, 22:28

Ker imam na motorju TYP3 frgazerje, sem rabil vzvod za gas. Sicer se da kupit, ker pa sem rabil še par drugih stvari sem skonstruiral še to in dal odrezat na laser..

Image

Zvarjen vzvod za gas, če kdo potrebuje imam enega viška..
Image

Naredil sem še nove nosilce odbijačev
Image
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: VW 1300 1971l.

Post by pero27 » 26 May 2018, 12:49

Tako se dela, BRAVO! :P
User avatar
Tine
 
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tine » 26 May 2018, 14:17

Lajkam! Če se prav spomnim, se tip3 fergazeri odpirajo s potegom ročice navzgor, ali? Vsaj originalna ročica menda. Se veselim videt končnega produkta.
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 26 May 2018, 21:04

Hvala, če bo vse po planu se bo dalo videt v Lesceh če prej ne :D
Ja res je, navzgor se odpirajo.. ti frgazerji so že bili v enem hrošču, odpiranje je bilo rešeno z vzvodom in zajlami, sem dobil zraven vseskupaj.. ni mi najbol kul zgledalo pa sem naredil nanovo.

Spremenil sem ročico na frgazerju, prijemališče sem prestavil za slabih 80° in zdaj ubistvu potisnem vzvod
Image

Na sliki v prejšnjem postu se vidi več teh vzvodov z različnimi koti, sem testiral da se popolnoma odpirajo lopute

Image

Image

Zaenkrat je še v surovem stanju, gre ven ko bo avto pri tapetniku. Pridejo še drugi zračni filtri, komplet pretesnjeni frgazerji, rosfraj povezave namesto navojnih palc, permaglide puše na vrtišču vzvoda..
User avatar
Tine
 
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tine » 27 May 2018, 08:54

Lahko slikas prejsnji sistem prosim, ce ga se nisi vrgel vstran?
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 27 May 2018, 21:08

Še imam, je pa v sklopu še lovilec za oljne hlape.

Image
Image
User avatar
Tine
 
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tine » 27 May 2018, 23:20

...torej imaš Antonov bivši komplet :D kul!
User avatar
Tomy
Posts: 89
Joined: 22 Oct 2015, 19:03
Avtomobil: VW hrošč 71l.
Location: Celje

Re: VW 1300 1971l.

Post by Tomy » 29 May 2018, 21:44

Očitno res :)

Radio bo v predalu, zato sem malo rezal in lepil :)

Image

Image

Image
Post Reply