BMW e21 316 - Alpinweiss

Post Reply
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by l3v4rt » 10 Aug 2016, 20:15

Pozdravljeni!
V večini sem samo bral forum ampak mislim, da je čas da tudi predstavim svoj projekt. Ja, spet e21-ko berete. :lol:
Lani avgusta smo s prijatelji šli na slovensko obalo, mimogrede pa si ogledali belo ajkulo, ki sem jo kasneje pripeljal domov (Maribor). Avto je presenetljivo zdržal brez problemov vmesni skok na morje in avtocesto z nepenzionistično hitrostjo. :D

Torej gre za BMW e21 letnik 1980 z 1.6 motorjev, ki naj bi nekoč proizvedel 90 konjskih moči v beli barvi - Alpinweiss. Kljub moji naklonjenosti Oplom. :D Gre za moj prvi projekt, poleg faksa je treba nekaj počet in teorijo preizkusit v praksi. 8-)

Po nakupu sem poservisiral zavore in vozil dalje, kasneje pa sem mu/ji (?) privoščil Oplove Recaro sedeže po nekaj prilagoditvah vpetja. Menjala so se tudi platišča, s 13 colskih platišč na 15 colska in jih obul v Michelin PilotSport 3 gume dimenzij 195/50/15. Platišča so bila zravnana in rob poliran - barvanje še jih čaka. Ker se je avto pozibaval v rondojih, da me je bilo strah da ne bom s pragovi počohal sem grandpamobil postavil na -35mm H&R vzmeti in Bilstein B8 vzmetenje za bolj humano vožnjo. Poservisiral se je motor, novi kabli, svečke, cevi, filtri, tekočine, akumulator, alternator, termostat, jermeni, razdelilna kapa itd.
Po temeljitem čiščenju
Po temeljitem čiščenju
Avto je kasneje tekel lepo, muči ga fergazer, ki mu ne dela pospeševalna diza. Zegler je bil dober mož in priskrbel dokumentacijo fergazerjev in blitzkrieg lekcijo o njih, da se bom tega lahko lotil - hvala! :)

Da pa ni dolgčas sem se podal v kleparijo, oče se je neprostovoljno javil za mentorja. Ker nimam svoje delavnice, mi primanjkuje časa in sredstev (študent budget pač :D ) in se kleparija dela relativno zadovoljivo ampak ne na nivoju Karoserista seveda, give me a break :lol: . Gnil je bil okoli vseh šip,kuferaumu, krakih, za zadnjimi sedeži in posebej pestro zadnjih stranskih in poden. :?
Potek flikanja podna. Za boljši izdelek pa potrebuješ več orodja, znanja in časa na voljo, vendar sem zadovoljen.
Potek flikanja podna. Za boljši izdelek pa potrebuješ več orodja, znanja in časa na voljo, vendar sem zadovoljen.
Plani so, da se ga zaščiti, polakira, preobleče sedeže in kasneje posvetimo, da bo zmožen bolj dinamične vožnje. Ideje so še na papirju ampak ostal bom najverjetneje na štirih cilindrih, bomo pa poskrbeli da bo začinjen ;)
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by pero27 » 10 Aug 2016, 20:26

No si se končno odločil predstavit! :)
Kdor je bil v Mariboru na meetu je pa tako že imel šanso vidt kako zeleo gnil je bil avto, še posebej okrog šip - jaz še nisem videl bolj gnilega :lol: no; važno da se bo zdaj zrihtal in po prvih slikah sodeč celo zelo lepo. :)
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by L4UK0 » 10 Aug 2016, 21:32

Pa kaj se opravicujes, meni tole zgleda vrhunsko. Keep up the good work (and keep up posted :P )!
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by zegler » 11 Aug 2016, 06:42

lepo lepo... sem cakal kdaj se bos zapodil v ktakombe :) klepaj klepaj klepaj, pol dobis se mojga v rihtanje :D
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by croma_man » 11 Aug 2016, 07:41

:o :shock: da ni to kje naš avto, vem da sem kot mali pizdun sedel zadaj v gumijastih škornjih ker so že takrat ble luže not...no zdej je očitno voda čez luknje odtekla :lol:
User avatar
majkl
Posts: 284
Joined: 15 Jan 2014, 20:04
Avtomobil: BMW

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by majkl » 11 Aug 2016, 10:04

Simpatičen avto in dobro opravljena kleparija. Samo zagnano dalje :)
LP Miha
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by l3v4rt » 15 Aug 2016, 19:03

:D Z delom se je nadaljevalo. Šipe so zunaj, popravljeno je vse okoli, poden je končan, pod zadnjim odbijačem je bilo veliko za popraviti, avto je bil očitno zadaj zaleten, saj so pritrdišča krom odbijača bila zvita in pokitana, bila je tud luknja za vsaj 2 ali 3 dlani. ravno na stiku dna prtljažnika in boka, tako da je bilo potrebno tudi dno in nov rob naredit ter kasneje panel za bok. :? Slike tega so bolj slabe, če bi bilo zanimanje lahko vseeno naložim, je pa ostalega materiala dovolj :lol:

Pločevina pod sprednjo šipo je bila fuč, popolnoma preparela in preluknjana. variti te male luknjice in potem to vse kitat na debelo pa ni ravno za na moj avto :D Pločevina je bila vzeta iz drugega avta.
Spodaj je sedaj zaščitena, moralo bi bit dobro
Spodaj je sedaj zaščitena, moralo bi bit dobro
Delo se je nadaljevalo v prtljažniku. povarjen je bil pod cevjo za tank in na drugi strani, pri pritrdiščih krom odbijača ter na dnu, kjer je punktiran tisti ''hakl'' pod koritom rezervnega kolesa. čepi so bili na novo zadihtani, kot vsepovsod. Pod cevjo tanka in pd zadnjo desno stransko šipo je malo sketchy varit zaradi tiste posode v boku (oddušek?) ampak smo se znašli :)
Malo osvežitve in zaščite po popravljanju pleha
Malo osvežitve in zaščite po popravljanju pleha
Vse se je na novo zaščitilo kaj se tiče podvozja, po tanku nisem šprical ničesar, očistil sem ga samo, mogoče kdaj v prihodnosti, če še ga bo treba od znotraj očistit pa bencin pumpo naredit - bomo videli, zaenkrat je okej :D :D :D
Tisto desno vdrtino bomo še ruknili ven
Tisto desno vdrtino bomo še ruknili ven
To je to zaenkrat, neke malenkosti so še ostale ampak v glavnem je to to. Kraki so bili povarjeni z debelejšo pločevino tako, da je bila flika dana v krak in povarjena po robu luknje, nato pa še ena pločevina preko. Po mojem bi moralo biti dovolj močno. Končanega kraka žal nimam slikanega, je pa slikano kak se je delalo. Kasneje se je seveda zbrusil in zaščitil. na obeh straneh je enako - seveda je oboje prerjavelo :lol:
kraki.jpg
Zdaj pa priprave na respray. Ideja je bila vgradit šibedah, mam originalno streho s šibedahom ampak je korito in streha rjava, nekaj delov mi manjka in nisem šel v to, preveč dela da morda na koncu morda sploh ne deluje dobro. :roll:

Pač, ni bil ravno ''eh to malo pobrusiš s šmirgl papirom pa je'' , kot so nekateri rekli :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by pero27 » 15 Aug 2016, 19:07

:shock: Ti si šel rob pod šipo menjat brez da bi armaturo odmontiral?!
Pa ti si nor! :o
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by l3v4rt » 15 Aug 2016, 19:31

pero27 wrote::shock: Ti si šel rob pod šipo menjat brez da bi armaturo odmontiral?!
Pa ti si nor! :o
Cerada od šleperja dvojno zložena pa s sekačom vstran držat pod spodnjim plehom kjer variš pa nima kaj bit armaturki, sej spodnji rob ti ostane. Staro pločevino ne odrežeš, po punktih zbrusiš da spustijo pol pa s sekačem in kladivom ju razcepiš, da ti spodnji rob ostane, samo zgornji del se zamenja. Spodnjega poravnaš pa novega naluknjaš pa zapunktiraš, ob strani pa polno zavariš. Armaturka je ostala cela, ni napikana pa nič. :?: Pa pazit moreš da česa ne vžgeš seveda, kak kompresor pa cev in mokro cunjo met zraven.. za vsak slučaj. :D
Last edited by l3v4rt on 15 Aug 2016, 22:09, edited 1 time in total.
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW e21 316 - Alpinweiss

Post by pero27 » 15 Aug 2016, 20:39

Bolj je blo mišljeno v smislu da je že tako težko zraven prit, brez da bi armaturo odmontiral pa še 10x težje. :)
Nor je blo mišljeno v dobrem smislu ;)
Post Reply