BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

nalim
Posts: 358
Joined: 16 Jul 2012, 11:49
Avtomobil: OOOO | \X/ | ⚡

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by nalim » 03 Nov 2016, 20:29

Avto z lokom oz. zadnjim delom kletke se še lahko obravnava kot civilno vozilo, medtem ko boš imel z lokom, ki sega naprej, težave pri homolomu, policajih, vsakodnevni uporabi, morebitni prodaji v tujino...
S 'pravo' kletko, ki bi bila hkrati nosilni element za kasnejše nadgradnje pa se verjetno ne boš ukvarjal.
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by Opelpower » 03 Nov 2016, 20:42

6to leto z full cage, zaenkrat brez težav pri modrih. Pa so me že velikokrat ustavili :-)

Zadnji lok je samo show and shine pri tako staremu avtu. Togost in varnost ti lahko nudi le full Cage...
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 03 Nov 2016, 20:48

torej če povzamem, cokle lahko kopiram od N 2002 limuzin ki jih uporabljajo za GHD in ostale dirke. Razmišljam o točno tem kar g. Milan govori, da je zadeva cestna in pa po potrebi demontaža ki ne pomeni žaganja po končanem avtu.

Gustljn, te zastopim, sma podobne konstruirana in se vozma v premalih avtih, sam men se res ne da plezat čez cevi da pridem v avto :)

tud zastopim da me bojo Gajo, Nejc in ostali dirkači linčali, ampak avto se ne dela dirkalnik, tist bo naslednji projekt kjer bo še kaj več kot samo kletka noter.

Odprto vprašanje je pri teh sestavljivih zadevah, kje so točke kjer se ga lahko razstavi ponavadi? Predvidevam da mora bit B lok narejen v celoti, prehod na C stebričke oz prtlažnik pa se štuka, ampak kje da ostane trdnost?
User avatar
Cox
Posts: 1056
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by Cox » 05 Nov 2016, 11:48

croma_man wrote: Odprto vprašanje je pri teh sestavljivih zadevah, kje so točke kjer se ga lahko razstavi ponavadi? Predvidevam da mora bit B lok narejen v celoti, prehod na C stebričke oz prtlažnik pa se štuka, ampak kje da ostane trdnost?
Če bi našo koga ki je kdaj kakšen strojni fax povohal bi ti siher lahko pri tem pomagal ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 05 Nov 2016, 11:53

Cox wrote: Če bi našo koga ki je kdaj kakšen strojni fax povohal bi ti siher lahko pri tem pomagal ..
Image
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by DS71 » 05 Nov 2016, 14:43

zadnji deli so ponavadi iz enega dela. Če že štukaš štukaj takoj iz B stebra - cev v cevi ..kot je ponavadi pri sestavljivih štukan prednji "A" del z "B" lokom
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
Rifasiemp
Posts: 245
Joined: 01 Jul 2012, 19:44
Avtomobil: Autobianchi a112 abarth

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by Rifasiemp » 06 Nov 2016, 09:02

croma_man wrote:torej če povzamem, cokle lahko kopiram od N 2002 limuzin ki jih uporabljajo za GHD in ostale dirke. Razmišljam o točno tem kar g. Milan govori, da je zadeva cestna in pa po potrebi demontaža ki ne pomeni žaganja po končanem avtu.

Gustljn, te zastopim, sma podobne konstruirana in se vozma v premalih avtih, sam men se res ne da plezat čez cevi da pridem v avto :)

tud zastopim da me bojo Gajo, Nejc in ostali dirkači linčali, ampak avto se ne dela dirkalnik, tist bo naslednji projekt kjer bo še kaj več kot samo kletka noter.

Odprto vprašanje je pri teh sestavljivih zadevah, kje so točke kjer se ga lahko razstavi ponavadi? Predvidevam da mora bit B lok narejen v celoti, prehod na C stebričke oz prtlažnik pa se štuka, ampak kje da ostane trdnost?
Noben te ne bo linčal :) rollbar... iskreno ni za vsak dan... pa ne zaradi vstopanja... rollbar brez čelade na glavi je lahko smrtno nevaren... ti si visok in boš z glavo zelo blizu cevem sigurno... kar pa ob kakem izletu ali čemu podobnemu lahko pomeni hude poškodbe... je bil primer ko je mojster šel na testno s cliotom pa je zletel s ceste , brez čelade, udaril v cev in nikoli več ven prišeč :( tako da... js za vsak dan ne bi imel rollbara, odloči se pa sam
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by george wheels » 06 Nov 2016, 14:19

ne moreš to tko gledat, to je neumnost, saj je še več primerov da niso prišli iz avta ker niso imeli rol bala
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by zegler » 07 Nov 2016, 09:13

samo laicno razmisljanje.. Glede na to da imas avto v nulo narazn, kaj pa ce nardis cisto po meri cevi po avtu, pac pogledas kje je smiselno in jih po potrebi povezes, recomo med a in b stebricek cist ob strehi, spodnji del pa v prag ali pa pod karoserijo pa pol skozi itn ... cist izven konteksta probaj razmisljat glede obicnih rollbarov. Res da bo ornk vec dela, ampak pol lepo zadevo obleces v tapete avta in je kot DEL avta in ne kot montazna aftermarket zadeva. Na nekaterih delih mogoce naredis iz 3mm pleha kaksne boxy ojacitve v povezavi z original karoserijo (kot pragi)

Edino ce zelis da se zadeva vidi da je racing varianta pol pa tak nimas izbire, kupis rolbar pa sraufaj :)

drugace pa bo zanimivo zgledalo od zunaj, se bodo ljudje prestrasili, leeeej zverino .... pol moras it na gumball al kaj podobnega z njim, da malo novim avtom pokazes kaj pomenijo kile in konji
User avatar
papi
Posts: 2187
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by papi » 07 Nov 2016, 09:36

Ma se mi zdi da je na forumu že en z podobno realizacijo :lol: :twisted: ;)
Post Reply