BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by DS71 » 02 Nov 2016, 21:26

žleht bo tole ...žleht... :twisted:
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 03 Nov 2016, 09:30

rollbar zadaj...kakšni napotki? nisem se s tem nikol ubadal, pri konstrukciji avta pa vidim da strehi ni za zaupat in bom šel v "kotalečogostilno" od B stebrička do prtlažnika.

- ali naredit nosilce na šasiji in vijačit rollbar gor ali kar fiksno varit? Za rollbar sem se zmenil, mandrell bent pipes, tig varjene tak da bo zgledal ultra seksi.

šel bi delal zadnjo verzijo, križ + ojačitev spodaj, s tem da zadnja točka vpetja rollbara bi bila povezava med šalcam in nosilcem za diferencial ker se bo delalo zadnje vpetje na novo.

Image

Image

ideje? dograditve? zavarit fix al nosilci + demontažno? Če se dela za razdret kje je najbolj varn "spoj" ? Kompletnega do A stebrička in povezavo na sprednje šalce ne bom delal.
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by nicjasno » 03 Nov 2016, 10:10

Glede na to, kako hitro se ti peljes in na moje nedavne izkusnje, bi jaz obvezno vkljucil vsaj a stebricek v kletko.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by JureK » 03 Nov 2016, 11:18

Kaj točno pridobiš s takšno kletko? Ker jaz nekega drastičnega povečanja varnosti za šoferja in sopotnika ne vidim! Ali pač...?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 03 Nov 2016, 11:25

ne gledam na črne scenarije, ker drugač bi se vozil po omejitvah in pa z avtom z 25 airbagi.

vseeno pa bo bolje to kot nič + še dodatno ojačam karoserijo, seveda vem, da če ga prislonim bo cel avto zvilo ... to je minus kletke in ojačitev.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by Fleko » 03 Nov 2016, 12:03

Seveda se bo poznalo na togosti karoserije same.
Recimo pri avtomobilu, ki je verjetno na podobni ravni kar se tiče togosti, kot tale stojadin, je bila velika razlika v ovinkih ko sem odstranil vlečno kljuko :shock:
Res pa je, da je na temu avtomobilu bila poltoga prema zadaj in je zaradi tega, malo bolj krivilo karoserijo.

Croma je kakšen poseben razlog, da ne greš na 6 ali 8 točkovno?
Get low, no matter how
User avatar
JureK
Posts: 588
Joined: 25 Sep 2012, 12:44
Avtomobil: VW T3

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by JureK » 03 Nov 2016, 13:21

Croma je kakšen poseben razlog, da ne greš na 6 ali 8 točkovno?
No to sem mislil... A je velika razlika v ceni in teži?
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 03 Nov 2016, 13:29

rezat je treba armaturko, nočem met cevi med sedeži in tapeto pa še glavo mam preveliko.
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by DS71 » 03 Nov 2016, 17:22

JureK wrote:Kaj točno pridobiš s takšno kletko? Ker jaz nekega drastičnega povečanja varnosti za šoferja in sopotnika ne vidim! Ali pač...?
na komot si H pasove omisliš ker nimaš problemov kam jih boš vpel :lol:

Glede varjenja ali vijačenja ..v dirkaških krogih se zagovarja varjenje ..če je dobro narejeno,po moje tudi vijačena ni dosti zadaj ..v obeh primerih moraš najprej "cokle" naredit,da imaš sploh dobro osnovo za skonstruirat rollbar
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
kontejner
Posts: 328
Joined: 12 Sep 2012, 00:26
Avtomobil: W123 230TE , W115 220D, Zastava 750
Location: Maribor

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by kontejner » 03 Nov 2016, 18:47

mogoče pa hatchback ne zgleda tak slabo 8-)
Post Reply