BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 07 Nov 2016, 09:40

ja ja, sej vemo papi :)

ojačeval bom itak zadeve, sprednji kraki...sem našel ogromno linkov kako popravit togost karoserije na 02 seriji.
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by papi » 07 Nov 2016, 09:43

croma_man wrote:ja ja, sej vemo papi :)

ojačeval bom itak zadeve, sprednji kraki...sem našel ogromno linkov kako popravit togost karoserije na 02 seriji.
Evo eno fotko za une ki ne vedo :D

Image

Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by zegler » 08 Nov 2016, 09:00

u papi, a to si na svojem delal lepooooo ? kak podobno misliva :)

evo croma ... copy - paste ... pa no problemos
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 08 Nov 2016, 09:06

yes problemos, moj B stebriček je 3 cm širok :)
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by george wheels » 08 Nov 2016, 09:11

ja sej je bil tudi od kadeta enkrat :D
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by george wheels » 08 Nov 2016, 09:12

sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by papi » 08 Nov 2016, 09:34

croma_man wrote:yes problemos, moj B stebriček je 3 cm širok :)
Ti verjetno nočeš posegat v obliko avtomobila, samo v vednost :D

To kar je tle lušta vmes, za tolko je poširjen stebriček :lol: :lol: :lol:

Image
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by papi » 08 Nov 2016, 09:37

george wheels wrote:sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
Jaz se nebi strinjal ;) če narediš samo tisti zadnji del kletke ne pripomoreš nič k povečanju togosti karoserije...
Če primerjam mojega limota ki ima vgrajeno kletko in karavana;
dobiš takoj filing da je vse skupaj bolj kompaktno ;)

Pa jaz nisem naredil samo v B stebričkih, je dejasnko cela kletka ki je še povsot prišvasana na stebričke.
Vsekakor je varjanta kot jo ima gustl v coupeju bolj učinkovita ob prevračanju vozila,
ampak za mojo se načeloma ne ve :lol: :lol: :lol:
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by croma_man » 08 Nov 2016, 10:49

konstruktivna debata zakon, ja papi, maš res, B stebrička ne bom šel širit...

za kaj se gre meni? dodat povezave ker je šasija bolj peresna verzija proti E21 - in vsekakor "pomoje" tudi če se kipneš in če je tam cev kjer je prej ni bilo bo sigurno boljše kot brez in se streha poravna z vrati..., o črnih scenarijih ne razmišljam ker kot napisano potem bi se vozil z XC90 tankom z 25 airbagi po omejitvah...
george wheels
Posts: 177
Joined: 13 Sep 2014, 16:23
Avtomobil: jeep

Re: BMW E6 2002 (turbo) touring 1971

Post by george wheels » 08 Nov 2016, 10:59

papi wrote:
george wheels wrote:sem mnenja da če nardiš kletko sam zadaj, bo močnejše kot to v stebričkih
Jaz se nebi strinjal ;) če narediš samo tisti zadnji del kletke ne pripomoreš nič k povečanju togosti karoserije...
Če primerjam mojega limota ki ima vgrajeno kletko in karavana;
dobiš takoj filing da je vse skupaj bolj kompaktno ;)

Pa jaz nisem naredil samo v B stebričkih, je dejasnko cela kletka ki je še povsot prišvasana na stebričke.
Vsekakor je varjanta kot jo ima gustl v coupeju bolj učinkovita ob prevračanju vozila,
ampak za mojo se načeloma ne ve :lol: :lol: :lol:

zadni del rol bara s križem sem mislu, križ se mi zdi bistvena stvar, drgač se pomoje to podere ko karte, kar se tiče pa togosti se da verjetno pojačat na raznih krajih-povarit samo karoserijo
Post Reply