Opel Manta B 1.6S l. 1977

User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by eugene » 13 Nov 2017, 11:43

kadett69 wrote:
eugene wrote:... Vari se pa z avtomatom. Piko je imel stružnično glavo, ki jo vrti motor z reduktorjem. Hitrost je nastavljiva z frekvenčnikom. Ti samo prisloniš pištolo oziroma ti jo drži roka. ko pogruntaš parametre so vari so narjeni kot z robotom. Enakomerni in ponovljivi...
Da te malo popravim: Verjetno si imel v mislih vrtljivo varilno mizo. Med avtomatom in vrtljivo varilno mizo je kar precejšnja razlika.
Doma ima narejeno. Kolkor vem tako kot sem napisal. Ok ni avtomat.
Let's go Brandon!
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by kadett69 » 13 Nov 2017, 11:56

pero27 wrote:Jst mislim da če var ne pride čez, potem zadeva ni po celotni globini pleha dobro zavarjena. Potem je var šibkejši od okoliške pločevine, kar ni optimalno...
No, verjetno se da zavarit tako da je penetracija tik do površine in potem var ni šibkejši, ampak konsistentno to nardit zna samo robot, človek na roke bolj težko desetinke v globini penetracije lovi...

No sam kaj pa jst vem - širt feltne se že nebi upal lotit za nekoga... men je to ful baubau
Ne morem se zadržati, moram se malo vmešat s strokovnimi izrazi...
Var in toplotno vplivana cona(TVC) sta šibek člen zvarjenca, zato je potrebno upoštevat varilne parametre in vnos energije. Pomembni dejavniki so priprava zvarnega oba, izbira dodajnega materiala, izbira postopka varjenja (135, 141), vnos energije....

Omenjaš tudi penetracijo... Kot NDT kontrolo vara je priporočljivo opraviti še 100% PT kontrolo s tekočimi penetranti. Recimo penetrant v spreju Checkmor 300 od Chemetall-a stane 8,5€, razvijalec LD9 v spreju pa stane 6,90€. Obstaja tudi veliko prugih proizvajalcev penetrantov, Chemetall ni edini, niti ni najcenejši. S PT kontrolo se izvede tako kontrola vara kakor tudi tesnost.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by kmetek » 13 Nov 2017, 12:21

Je eugene kar prav napisal, ce govorimo o feltni, je zunanji rob po zunanjem obodu in znotraj gume. In ja, piko je glavo struznice zmontiral na nosilec, pogon pa ma el. motor krmiljen s frekvencnikom in nastavek za varilno pistolo. Videl vse v zivo, zadeva je legit, ni potrebe po kompliciranju :roll: Lahko pa Anze za vse dvomljivce slika var, pa je to to...
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by eugene » 13 Nov 2017, 12:56

kolko let ima že papi poširjene pleharce na karavanu? vsak dan pune bombe.
Let's go Brandon!
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by papi » 13 Nov 2017, 13:11

eugene wrote:kolko let ima že papi poširjene pleharce na karavanu? vsak dan pune bombe.

Je že kr blizu 10 let ;) In meni nič ne tresejo!
In ja, problem se je pojavu ker sem jih morda malo preslabo zaščitil, ali premalokrat prebarval (Beri: sol, živel v LJ... )
In ja ena je pregnila na varu in tam pušča zato imam notr zračnico...
Sem upal da mi bo uspelo to poštimat samo me je sneg prehitel, tako da gre spet not zračnica...
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by pero27 » 13 Nov 2017, 13:25

Aja, vidim da sem si jst tole malo narobe predstavljal in je zadeva v resnici napol zavtomatizirana. No potem se pa res da kakšno feltno prerezat in ugotovit kvaliteto zvara in zadevo nastavit v nulo in potem samo ponavljaš vajo če je ista debelina pleha.

Jst sem mislil da to zgleda bolj tako da je feltna na enem pestu nataknjena pa jo stric z eno roko vrti pa z drugo švasa z mig pištolo. :) Se vid da nimam pojma o feltnah!
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by Fleko » 13 Nov 2017, 14:53

Evo, našel slike, ko se je stvar razvijala

Image

Image
Get low, no matter how
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by pero27 » 13 Nov 2017, 17:10

:shock: U madona, na tole daš lahko pa tank na roštilj! RESPECT!
User avatar
piko
Posts: 128
Joined: 08 Jan 2016, 22:25
Avtomobil: vw scirocco, mercedes

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by piko » 13 Nov 2017, 22:17

Mater, vpraste, če vas kaj zanima... Kot opisano, sem zadevo prodal forgotenu, potem je pa luka vse kupil od njega.

Iz svasanja sem diplomiral, sam ce bi tle vse metode neporusnih raziskav delal, ne bi nikamor prsu. Zvarni rob narejen, lepo teme in koren vara, podpiha nisem uporabljal, bi pa bil koristen. Pac probal sem se dihtanje in to je bilo to. Obogatet se pa s temu ne da.

Veliko o tem pa pise na favdlu, tudi slike izgradnje stroja.
User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by L4UK0 » 13 Nov 2017, 22:48

Če smo že tolko offtopic...tole izgleda hudo, očitno pa je malo bolj "po domače" delal tip iz Litije - tja sem jih dal jaz poširit in so kar dobro tresle... :?
Image
Post Reply