Opel Manta B 1.6S l. 1977

User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by pero27 » 12 Nov 2017, 22:36

A teh vidnih varov se nesme odbrusit? je potem preveč na meji?
Bajta
Posts: 204
Joined: 27 Aug 2014, 21:03
Avtomobil: Golf mk1
Location: Ravne na Koroškem

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by Bajta » 12 Nov 2017, 22:55

pomoje se bp spuca.
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by kmetek » 12 Nov 2017, 23:37

Ko jih je meni piko siril ni blo skor nikjer vara skozi vidt, nisem rabu nic brusit...
User avatar
pero27
Posts: 2632
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by pero27 » 13 Nov 2017, 04:24

Jst mislim da če var ne pride čez, potem zadeva ni po celotni globini pleha dobro zavarjena. Potem je var šibkejši od okoliške pločevine, kar ni optimalno...
No, verjetno se da zavarit tako da je penetracija tik do površine in potem var ni šibkejši, ampak konsistentno to nardit zna samo robot, človek na roke bolj težko desetinke v globini penetracije lovi...

No sam kaj pa jst vem - širt feltne se že nebi upal lotit za nekoga... men je to ful baubau
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by eugene » 13 Nov 2017, 09:22

Var je samo po zunanjem obodu in se od znotraj vidi samo reža, ki jo zakitaš. Var se ne brusi. Jaz sem označu pikotu , ko mi jih delal kje jih zreže- kak cm in pol od roba dako, da var služi tudi kot neke vrste safety bead, ki sicer ne rabi ker je itak zračnica notri. Lahko bi sicer potegnu še en var tudi od znotraj in ga odbrusu samo ne vidim potrebe- je dvolj močno tudi tako. Vari se pa z avtomatom. Piko je imel stružnično glavo, ki jo vrti motor z reduktorjem. Hitrost je nastavljiva z frekvenčnikom. Ti samo prisloniš pištolo oziroma ti jo drži roka. ko pogruntaš parametre so vari so narjeni kot z robotom. Enakomerni in ponovljivi. ta isti setup je od pikota kupu forgoten in sedaj od njega ta nov (pikotov kolega), ki je tudi iz žiri ( kolkor mi je znano). Če kdo temu postopku ne zaupa pač naj ne fura širjenih pleharc. Jaz poleg kupa ostalih jih brez problemov. ;)
Let's go Brandon!
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by papi » 13 Nov 2017, 09:40

eugene wrote:Var je samo po zunanjem obodu in se od znotraj vidi samo reža, ki jo zakitaš. Var se ne brusi. Jaz sem označu pikotu , ko mi jih delal kje jih zreže- kak cm in pol od roba dako, da var služi tudi kot neke vrste safety bead, ki sicer ne rabi ker je itak zračnica notri. Lahko bi sicer potegnu še en var tudi od znotraj in ga odbrusu samo ne vidim potrebe- je dvolj močno tudi tako. Vari se pa z avtomatom. Piko je imel stružnično glavo, ki jo vrti motor z reduktorjem. Hitrost je nastavljiva z frekvenčnikom. Ti samo prisloniš pištolo oziroma ti jo drži roka. ko pogruntaš parametre so vari so narjeni kot z robotom. Enakomerni in ponovljivi. ta isti setup je od pikota kupu forgoten in sedaj od njega ta nov (pikotov kolega), ki je tudi iz žiri ( kolkor mi je znano). Če kdo temu postopku ne zaupa pač naj ne fura širjenih pleharc. Jaz poleg kupa ostalih jih brez problemov. ;)
Jst imam glih kontra, var je z notranje strani, zunaj se vidi samo reže ;)
PS: glede tesnenja, jaz sem namazal z unim hudim silikonom za visoko temperaturo (ker je bolj kvaliteten..)
in drži že 8 let BP!
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by kmetek » 13 Nov 2017, 09:52

Jest nisem nic mazal, v dobrem letu mislim da nisem vec kot 3x dofilal tlaka. Siril mi jih je za 1.5". Tale pikotov sistem sirjenja je top, narjeno kot se zagre, samo tist ki to dela si more vzet cas pa bit natancen in je izdelek res na nivoju. Postopek je pa ze eugene opisal.
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by eugene » 13 Nov 2017, 10:03

papi wrote:
Jst imam glih kontra, var je z notranje strani, zunaj se vidi samo reže ;)
PS: glede tesnenja, jaz sem namazal z unim hudim silikonom za visoko temperaturo (ker je bolj kvaliteten..)
in drži že 8 let BP!
Isto imaš samo nisi razumu kako sem napisal. po zunanji strani oboda sem mislu- to je znotraj gume.
Let's go Brandon!
kadett69
Posts: 216
Joined: 02 Dec 2010, 12:31

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by kadett69 » 13 Nov 2017, 10:49

eugene wrote:... Vari se pa z avtomatom. Piko je imel stružnično glavo, ki jo vrti motor z reduktorjem. Hitrost je nastavljiva z frekvenčnikom. Ti samo prisloniš pištolo oziroma ti jo drži roka. ko pogruntaš parametre so vari so narjeni kot z robotom. Enakomerni in ponovljivi...
Da te malo popravim: Verjetno si imel v mislih vrtljivo varilno mizo. Med avtomatom in vrtljivo varilno mizo je kar precejšnja razlika.
Attachments
023.jpg
User avatar
papi
Posts: 2184
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, BMW E28 1.8i, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: Opel Manta B 1.6S l. 1977

Post by papi » 13 Nov 2017, 10:57

eugene wrote:
papi wrote:
Jst imam glih kontra, var je z notranje strani, zunaj se vidi samo reže ;)
PS: glede tesnenja, jaz sem namazal z unim hudim silikonom za visoko temperaturo (ker je bolj kvaliteten..)
in drži že 8 let BP!
Isto imaš samo nisi razumu kako sem napisal. po zunanji strani oboda sem mislu- to je znotraj gume.
Ja si malo čudno napisal ;) Tudi ti si zmotljiv veš :lol:

Drugače Anže, kull zgledajo, pa 8ke :o
Post Reply