Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 30 Aug 2017, 12:07

Madona :lol:
Ciljna teža Škodilaka brez voznika je 650kg s kletko. Zdaj pa računajte koliko KM ima motor ;)

Še enkrat. Turbine ne bom tlačil gor tako, da ne rabim nasvetov, koliko je dela, če se turbino obesi na motor. KO bo tako daleč, pa se bomo pogovarjali. Ampak mislim, da bo vmes par sezon padlo, preden BO oz. ČE BO turbina gor.

Priporoča kdo kakšno dobro knjigo o podvozju? Ene par jih imam nagledanih pa se ne morem odločiti.

P.S. Škodilaka delam za svoj lasten gušt po šraufanju/rezanju/varjenju in ''dirkanju'' in zaenkrat ne gremo na tisočinke sekunde.
Get low, no matter how
User avatar
eugene
Posts: 1276
Joined: 22 Jan 2011, 08:47

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by eugene » 30 Aug 2017, 13:26

karkoli 2.0 ventiler.
Let's go Brandon!
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Opelpower » 30 Aug 2017, 21:18

Neki tacga :lol:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wps_CjrPdWo[/youtube]
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by zegler » 31 Aug 2017, 08:00

Fleko wrote:Madona :lol:
Ciljna teža Škodilaka brez voznika je 650kg s kletko. Zdaj pa računajte koliko KM ima motor ;)

Še enkrat. Turbine ne bom tlačil gor tako, da ne rabim nasvetov, koliko je dela, če se turbino obesi na motor. KO bo tako daleč, pa se bomo pogovarjali. Ampak mislim, da bo vmes par sezon padlo, preden BO oz. ČE BO turbina gor.

Priporoča kdo kakšno dobro knjigo o podvozju? Ene par jih imam nagledanih pa se ne morem odločiti.

P.S. Škodilaka delam za svoj lasten gušt po šraufanju/rezanju/varjenju in ''dirkanju'' in zaenkrat ne gremo na tisočinke sekunde.
hmmm za turbo sploh ni dost dela ce vzames pravo masino sam to sem ti zelel povedat. pa brez zamere ;) ce pa bos na skodiju imel samo 650 kg pa super :) kolk te sploh tehtajo stock tile avti (dejansko)? kaj nimajo nobenih strukturnih ojacitev ?

P.S. Ce delas to za lasten gust, kaj pa pol dajes na forum ce noces da komentiramo in dajemo 'nasvete' ? :?:
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 31 Aug 2017, 10:17

Ni nobene zamere, samo se prehiteva vse skupaj. Motor še zdaleč ni v avtu, pa se že pogovarjamo o dodatnih lipicancih, čeprav vztrajam trenutno na N/A in sploh ne vem kako se bo peljalo (mogoče bom pa razočaran nikoli se ne ve, dokler ne preizkusim). N/A tuninga se ne bom šel, ker se ne splača, glede na vložene €. Dela bo kar nekaj, da ga fiksiram v školjko. Motor sicer na paleti deluje, ampak vseeno manjka še ogromno delov, katere moram naročiti.
Kar se tiče ojačitev, kaj je to :lol:
Favorit ima 0,6mm pločevino, skoraj nič ojačitev (pač toliko, da skupaj stoji vse skupaj :lol: ). Kar nakoncu pomeni manj kg. Karoserija se že sedaj tako zvija, da čez ovinke zasveti luč za kabino :lol: in zgubljam stik za luči na prtljažnih vratih :lol: (mislim, da imam nekje video, ko sem tiščal čez ovinke in se prižiga luč).
Polno naložena naj bi imela cca. 800kg, brez voznika (čeprav so na internetu podatki okoli 850-900kg). Na enem škodinem forumu je objavljen en Favorit, kateri je podobno shujšal kot moj, in je na vagi pokazalo 685kg s pol tanka. Če sem zdaj na 700kg sem že zelo zadovoljen.

Na forumu več ali manj objavljam takrat, ko se nič ne dogaja in dobrodošlo za nasvete ali debato, samo ne mi še s turbinami se bo trenutno drlo preko 4ih grl ;)

P.S. OP tale truga je pa šla na konkretno dieto. 870kg na karavan Octaviji :shock: Bolanija
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 11 Sep 2017, 13:13

Malo se javljam. Škodilak ni preživel točnostne vožnje, tako da sem odpeljal samo trening. Motor je čutil, da je mogoče to njegova poslednja vožnja in je odšel v večna lovišča v stilu (lahko se ga zrihta, samo zakaj bi ga?). Spihal tesnilo glave, zdaj laufa samo na 3 cilindrih - water injection pa low compression pa te fore in še aircooled nakoncu (vodna črpalka spustila).
Drugače pa se je škodilak vrhunsko peljal, odpravil sem bumb steer, zadaj so zamenjane puše z rally programom, zadaj sem stlačil 195 gumo (prvič, do sedaj sem imel vedno 165 širine), še nekaj manj kil se mu lepo pozna (sploh čez ovinke).
Kaj cifre pravijo. To dirko so bile postavljene 3 šikane, predhodni sta bili samo dve in sem imel za 1,5s hitrejši krog, s tem, da je bilo za kakšno sekundo še rezerve, ker je bilo na progi ogromno zasekarjev, kateri so me omejevali tako, da tudi enega kroga nisem odpeljal perfektno ;) .
Še dobro, da smo imeli prikolico
Image
Image
Image

Na treningu sta bila hitrejša od mene samo te dva. Zanimivo, kako sta si enakovredna na stezi, kolikor sem ju opazoval. Bela e30 je pripravljena za GHD, 2.5, 6cil, kletka, slick,...., srebrna e30 pa je 320IS, 2.0 4cil, original.
Image
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by croma_man » 11 Sep 2017, 13:28

prišu pogledat, videl kak se peljejo gospodje...to ni zame ker bi v boxih poiskal koga in osebno obračunal z njim. Za idealen čas bremzajo ciljni ovinek in se peljejo 5km/h čez cilj...za ubit !
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 11 Sep 2017, 15:43

To ni za nas norce :lol: Italjani in Austrijci so čist nori na te čase. Meni je važno, da imam čim nižji čas in ne čim bolj točen.
Prvo dirko, ko sem bil, smo skoraj vsi peljali na polno, noben se ni ustavljal na ciljni ravnini, takrat smo bili samo Slo in Hr in ni noben šparal ;)
Italjani pa to tako resno jemljejo, da samo gledaš.

Kromič, nekaj tiho, se napoveduje Track day, v oktobru, samo še ni potrjen. Ko zvem objavim. Škoda, da Škoda ne dela, sem imel namen se še kakšen krog zapeljat, v primeru, da bo potrjeno.
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by croma_man » 11 Sep 2017, 15:50

sam sporoč, če bo suho bom najdu cajt pridit bp.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 17 Dec 2017, 19:56

Malo se javljam, ker je ravno nedelja.
Uglanem, Škodilak je bil na vagi in pravi 730kg. Vse skupaj kar se je pometalo ven je 130kg, sepravi internetu je bolj za zaupat, kot baba djala baba čula - cca. 860kg je imela polno naložena. Imamo še kar nekaj kg na rezervi, sicer bo tudi nekaj pridobila, ampak mislim, da bo več izgubila kot pridobila - mora, cilj še vedno ostaja 650kg.

Včeraj je končno dobila svoje mesto v delavnici, da se lahko projekt nadaljuje.
Zadnje besede
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Na9fIi-w7F0[/youtube]

Dvig
Image

Bolj žalosten pogled
Image

Lejga prasca, pa je skočil ven
Image

Potrebuje kdo 1.3 motor :lol: 26kkm, dela po 3h cilindrih (eco pa to)? Vsi nosilci motorja uničeni :lol: Malo preveč smo mesarl z original robo.

Preden se upaše novi motor, tja kamor paše, bom kompletno vso inštalacijo razdru in vse, česar ne potrebujem odstranil, da bo bolj clean in seveda - grami, vse za boljši hendling O:) poleg tega, se je danes še poleg motorja in motorne periferije pometalo za cca. 20kg robe in še vedno ni fleksarca pela.
Get low, no matter how
Post Reply