Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by kmetek » 23 May 2017, 09:51

Od renoja feltne mas gor, predlagam da hitro zbrises slike, ce ne bos kmalu na crni listi foruma :lol:
A je tale avto ze tolk "nov" da si deli pogonsko platformo z VW? En 2.0 8V iz Golfa III, Passata, Sharana,... bi bil u nulo, navora cez glavo.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 23 May 2017, 12:03

Res je, feltne so od R19 16V ph. 1 :lol:

Ni še tok nova, da bi bila z VW povezana (no zdaj je, ker ima večino stvari od VAG grupe, na podvozju :lol: ).
Pred nakupom oz. pred odločitvijo, da kupim Favoritko, sem bil popolnoma prepričan, da bom Felicio zrihtal, za to kar, zdaj rihtam Favoritko. Tako da imam doma 3 motorje 1.6 od VW z raznimi tuning deli (odmična, loputa,...). Potem sem se odločil, da bi bilo veliko bolj zabavno, da se odločim za lažjo karoserijo (Favorit) in tja zmečem vso kramo, katera mi še danes dela gužvo :lol: .
Ker VW nezna nekega lahkega motorja izdelat, sem opustil tudi to opcijo, da vgradim 1.6l motor v Favoritko iz večih razlogov:
1. razlog, 1.6l motor je 8V in je ''delovna'' mula, kar pomeni, da se vozi skoraj kot diesel, navora ogromno od 2000-4000rpm in max moč na 4500rpm, nad 5000rpm mu moč tako pade, da se z veliko muko zavrti do blokade, katera je nastavljena na 6000rpm, imam odmično, katera to odpravi, vendar je dolgohoden motor in se v osnovi ne vrti rad. Lahko ga seveda pripraviš do tega, samo brezveze (glej drugi razlog)
2. razlog, gus + dolgi hod + dolge ojnice = zelo težak motor z visokim težiščem
3. razlog, ker čehi nebi bili čehi, če nebi kako češko naredl, in sicer, kako spraviti VW motor na Škodin menjalnik, enostavno, samo distančnik se naredi, da paše iz VW na Škodin zvon, posledično težak vstrajnik
4. razlog, nočem gus motorja v sprednjem koncu, to bi se dalo odpraviti, da ga premestim na sredino, vendar zaenkrat ne...

Tudi 2.0 8V VW motor ne bom tlačil, ker to je vse težko, poleg tega, bi bilo potrebno predelovati nosilce, ker 1.6 VW motor ima drugačne nosilce pri Škodi ali pri VW-ju. Sicer imam na zalogi krake, kjer so navarjeni nosilci za 1.6 motor, vendar me ne mika. Za daily use, bi bil odličen kak VW 8V motor, kateri ima ogromno navora v nižjih obratih, samo za pisto, to ne pride upoštev.

Kar me je mikalo je samo alu motor, bolj natančno kakšna Honda ali Volvo, ampak zaenkrat ostajamo na Škoda osnovi. Če kje najdem dober 1.4 Škodin motor iz Fabie, ga vzamem, vse ostalo me zaenkrat ne zanima. 1.4 zaradi tega, ker ima že v osnovi več kompresije, kot moj, potem ima močnejše ležaje, in malenkost več prostornine, edino potrebno je menjati hidravlične dročnike za navadne. Tuning deli, za Škodine motorje se dobijo izredno poceni iz Češke in vse je dobavljivo (bati, ventili, ojnice, gredi na 1.5, odmične, sesalni kolektor na 4 grla, izpušni kolektorji,....). Pa še cool je, ko pogledaš v motorni prostor tisti mlinček, ker je prostora še za en motor :lol:
Get low, no matter how
kmetek
Posts: 551
Joined: 06 Aug 2012, 17:30
Avtomobil: trije prenovi za Oldschool forum

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by kmetek » 24 May 2017, 22:03

Dobro, če misliš da boš čutil 20-40kg razlike, pol razumem, samo verjemi da boš bolj čutil 50KM/Nm kot pa kg :lol:
Če se gre za pistaški avto da čimbolj leti, pol ti je Volvo 2.0T fajn izbira. Če maš pa res fetiš na majhne prostornine in alu blok, pol pa kot si že ugotovu, 1.4 pa par k € not vržt da boš na 150KM/tono.
Od teh period correct motorjev (konec `80, začetek `90), bi jaz not zatlačil C20XE, al pa Zetec, oba sta vzdržljiva in že v osnovi dobro gresta, pa tud za res smešne vložke dobiš spodobne konje ven :D Pa če bi bil rad oldschool, natakneš gor fergije in pospraviš ves drek okol motorja, pa boš imel še zmer clean motorni prostor.
To neki drekat z 1.4 in tunat je bolj tko, če se greš res original. Če ne pa vržeš not nek 2.0 16V, pa maš za isti dnar 2/3 več konjev. Za peglat ovinke po cesti pa mal uživat OK, na odprtih pistah pa s 150KM/tono verjemi da ni nekega užitka po ravnem. Že Grobnik in RBR sta preveč odprta in je mal dolgčas na ravninah :lol:
Sem podobno razmišljal kot ti, pa na koncu ugotovu da raj dam najmočnej kar se je dobilo da paše na šrauf, pa ali opcija 1) furaš stock in sam olje menjuješ in gre še zmer bolj kot prejšnji motor, ali opcija 2) denar za tuning daš v večji motor in se ti bo smejalo.

Pa teh 20-40kg tud skineš iz sprednjega konca avta dokaj simpl, poliester havba, odbijač spraviš na minimum, počitiš motorni prostor, izolacija stran...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 25 May 2017, 09:45

Če bi prebral dobro post, bi videl, da sem stalno omenjal zaenkrat. To pomeni, da je to začasna rešitev za to sezono in mogoče naslednjo sezono (odvisno od časa) zato, ostajam na Škodini osnovi, kar pomeni 1.3, razen če se mi kakšna res ugodna priložnost najde za 1.4, potem ga vržem v enem dnevu v avto in se vozim z 1.4, kako odmično od Čehov naročim in zamenjam frgazar, da bi imela še kakšen KM več in to je to. Drugače, bo nekoč nekaj močnejšega. Občasno odprem avtonet, če se kakšen zanimiv motor prodaja, da bi ga vzel na zalogo in ko bi imel več časa, bi se spravil narediti swap.
V sredini ''sezone'' se 100% ne bom spravljal swapa motorja delat, ker se raje vozim s 54KM kot, da si zadam še en projekt in se ne bom vozil nič. Trenutno nimam popolnoma nič viška časa, in se spravim samo nujno potrebno menjati. 1 mesec se pri meni tako hitro obrne, da sploh nimam več občutka za čas. Ne morem verjeti, da je že skoraj junij in ravno zaradi tega se ne spravljam nekih velikih projektov, ker imam v letošnjem letu spraviti skozi še en swap na drugem avtomobilu, vendar kot kaže s časom, pred avgustom ne bo nič :( .
40-50kg več v nosu se na 700kg težkem avtomobilu zelo občuti, poleg tega, je želja da ostanem na skupni masi pod 700kg. Čeprav se tudi 50KM več na 700kg teži zelo lepo občuti, ampak kakor pravim, nekoč...
Fleko wrote: ...4. razlog, nočem gus motorja v sprednjem koncu, to bi se dalo odpraviti, da ga premestim na sredino, vendar zaenkrat ne...

Kar me je mikalo je samo alu motor, bolj natančno kakšna Honda ali Volvo, ampak zaenkrat ostajamo na Škoda osnovi. Če kje najdem dober 1.4 Škodin motor iz Fabie, ga vzamem, vse ostalo me zaenkrat ne zanima. 1.4 zaradi tega, ...
Get low, no matter how
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Opelpower » 26 May 2017, 12:37

grega983 wrote:Dobr da vsaj ne rjavi tako kot večina oplov :lol:
Sonček sije, Opel gnije :twisted: :lol: :oops: :shock:

PS Fleko, a ni to kao Daily :?: :!: :lol:
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 27 May 2017, 20:30

Uh, Škodilak ni daily več od oktobra lansko leto. Za daily use zdaj uporabljam Volva ali Passata
Get low, no matter how
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 18 Aug 2017, 14:29

Malo sem mrdal okoli Škodilaka, bolj kot ne naročujem dele, oz. bolj bi se lahko reklo HRČKAM dele :lol:

Iz seznama to do lahko odpikam, nekaj kar sem gruntal zadnje pol leta, glavnem drugi motor je od včeraj naprej v delavnici :twisted: Ni Škodin, če bo moja matematika držala vodo ciljamo okoli 230KM/t, kar mislim, da bo malo hitreje šlo, v primerjavi z trenutnimi 70-80KM/t :lol:
Kaj točno, še ne bom izdal ;)

Drugače pa več ali manj se dela na tem, da Škodilak hujša (če že lastnik ne :lol: ).
Vglavnem vsa stekla so se zamenjala z polikarbonatom (razen vetrobranskega), 10kg minusa na račun polikarbonata, poleg tega, se je popolnoma vsa notranjost odstranila (vse dele zbiram na kupu, da bom vse skupaj zvagal, koliko je bila začetna teža), po morju, sepravi naslednji teden pa je predvidoma, da vzamem flex v roke in požagam vse česar ne potrebujem :lol:

9.9. je predvideno, da grem spet na Mobikrog.
Slikam bolj malo
Image
Image
Get low, no matter how
User avatar
Opelpower
Posts: 1665
Joined: 24 Jan 2011, 12:51
Location: Ljubljana

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Opelpower » 19 Aug 2017, 06:45

Po domače povedano.....tip je šel v ku&@c :lol: 230|t :P Akcija !
Image
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 28 Aug 2017, 08:40

Da bo malo bolj zabavno ;)
Ker tiste Semislick gume tok držijo, da lahko stalno s polnim gasom voziš, ni več zabavno :lol:

V soboto sem vagal, trenutno smo na 115kg minusa, še vedno ne vem, koliko tehta celotna Škoda.
Get low, no matter how
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by croma_man » 28 Aug 2017, 08:42

na dinosu ti povejo takoj :lol:
Post Reply