Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 10 Feb 2018, 21:59

Spet se malo javljam.

Bolj malo se je delalo na škodilaku, ampak še vedno imam deadline nekje v mesecu maju, da bo testna vožnja 8-)

Vglavnem nekaj kablovja se je ven pometalo, ko bo nov motor v karoseriji, se vsa napeljava povije. Kar je ostalo je res minimalno, samo pozicijske luči zadaj in stoplampe, spredaj zasenčene in dolge luči (da bom lahko blendal počasnejšim) in smerniki. Brisalcev, ventilacije, radia in podobno ne potrebujem.
Image

Vmes sem dobil še cevi za večjo varnost in togost karoserije, čakam samo, da zmodeliram kletko in dam krivit. Osnova bo enaka, kot pri Kitcaru z nekaj dodatnih ojačitev (Kitcar CrMo kletka ima 24kg). Računam okoli 32kg, da bo končna teža kletke, kot sem omenil nekaj m več cevi se bo porabilo, ker je od Kitcar res oskubljena varianta. Edino nisem se še odločil ali bolt in ali varim dirketno.
Image

In trenutna delovna višina škodilaka + nekaj pločevine se je že porezalo, kar je v napoti ali česar ne potrebujem :twisted:
Image
Image

P.s. Kje kupujete šajbe za fleksarco. Do sedaj sem vedno uporabljal ene zelo kvalitetne ampak jih je proizvajalec ukinil v dimenziji 110mm in 125mm :(
Imel sem neke merkurjeve katere niso vredne nič. 7 šajb sem porabil za tisto luknjo zadaj :shock:
Get low, no matter how
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by DS71 » 11 Feb 2018, 12:40

a favorit kitcar je sploh obstajal ? Sicer pa ni važno od kje in kakšen je rolbar ampaj da je varen. Rolbari doživljajo evolucije in se danes že precej razlikujejo od tistih iz leta 80.
Najboljše je da daš po en X med vrata in po en križ na streho in zadaj (zadaj bosta tudi 2 ok)..pa varjeno vse skupaj ;)

pa brisalce si priklopi ..nikoli ne veš kdaj pridejo prav :D
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 11 Feb 2018, 13:33

Ni obstajal :D Felicia kitcar je obstajala.
Pac za rally so uporabljal zelo oskubljeno verzijo kletke.
Moja bo na enakih mestih, samo da bojo dodane ojacitve, pretiraval se ne bo, ker je treba tudi na tezo malo gledat :)
Get low, no matter how
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by DS71 » 11 Feb 2018, 14:05

ni,da je bila to oskubljena verzija ampak je to takrat bila topšit ali skoraj tam verzija ..to sem ti hotel povedat :)

Image
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 12 Feb 2018, 11:14

Aja, ja to se pa strinjam, takrat se nisi nekaj mogel zmišljevati. Za današnje čase je to zelo ''oskubljena'' varianta :lol: .
Get low, no matter how
šinki
Posts: 24
Joined: 15 Sep 2013, 16:57

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by šinki » 29 Nov 2018, 12:44

Zelo zanimiv projekt, tud mene mika ena favoritka. Kako napreduje?
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 30 Nov 2018, 10:17

Se premika, samo počasi. Če bi imel doma stružnico, bi bila trenutno že na kolesih, tako pa ogromno časa čakam, da se stvari podrejajo, vmes sem tudi sam pozabil par stvari priložiti zato se je malo zavleklo :(
Čakam še par stvari, da se podrejajo in lahko začnem izdelovati roke in abšenkle. Obljubljeno mi je, da bo do 15. decembra vse podrejano (držimo pesti). Material bi lahko rekel, da imam ves izjema je tank in drobnarije (cevi za gorivo, cevi za hladilno, zavorne cevi itd.).
Javim, ko bo viden napredek, bo pa definitivno nižja in neodvisne roke spredaj in zadaj (dvojne A roke :twisted: ).
Get low, no matter how
User avatar
The Boris
Posts: 468
Joined: 19 Jun 2015, 14:48
Avtomobil: MB W114 250CE, MB W201, VW Hrošč, VW Jetta MK1, VW T3 Syncro, Datsun 280ZX
Location: Maribor
Contact:

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by The Boris » 17 Mar 2024, 21:38

Vem da je to zelo stara tema :D
Upam da Škodialk še živi? :D :D
Ker vidim da se je tu dosti govrilo/debatiralo. Iščem nasvet kje iskati dvojne sesalne kolektorje za dvojne ferge? :D :lol:
May the Force be with you.
User avatar
Fleko
Posts: 1312
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: Škoda Favorit 135ls Grdi raček skrajšanimi tacami

Post by Fleko » 19 Mar 2024, 14:19

Ni še na dinosu :lol:
Zavkleko se je pri kletki :thumbdown:
Podvozje in okvir je več ali manj zaključen, ustavilo se je pri kletki. Noben mi ni sposoben kriviti 45x2mm cevi, zato sem poskušal sam ampak brez uspeha - 6m cevi sem skuril ;)
Tudi motor je že sedel na (pravem) mestu. Trenutno je zaradi drugih projektov na stranskem tiru - kose imam skoraj vse. Kupljena kletka mi ne pomaga, ker je prekratka, ne bom pa je podaljševal.


Kar se tiče tuninga. Čehi so zakon, stvari imajo ogromno in poceni.
https://speedpro.eu/produkt/sani-pro-2- ... o-felicia/
Če potrebuješ kontakt za špero in dogbox menjalnik, ti lahko posredujem, samo ne govori, da je za cesto, ker po tem ne bojo prodali :broken:
Vem še za eno stran, samo se je trenutno ne spomnim.
Get low, no matter how
Post Reply