BMW E21 kanariner

User avatar
L4UK0
Posts: 3070
Joined: 18 Oct 2010, 22:06
Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
Location: Ljubljana
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by L4UK0 » 20 Jul 2017, 22:01

Zdejle pogledu video...konkretno je tole!!! :shock:
Image
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 21 Jul 2017, 07:13

ja pozna se ko zacnes z drugo prestavo tole delat, ker ko se nisem mel turbo gor sem pac z prvo prestavo take finte delal. Zdaj ko to dela v drugi pa so hitrosti kolesa tam do 90 km/h pa gre ornk hitro guma dol pa vrti se kot vrtiljak :lol: posledicno pa tud kadi, vcasih na kaksnem daljsem ovinku ko je grip malce slabsi se zgodi da v 3 tji prestavi in idealnih obratih hoce it zadnji del ven. :shock:
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 06 Aug 2017, 07:42

No zdaj ko so bili tako vroci dnevi sem se malo savnal v garazi ob varilnem aparatu :lol: mislim da se ni splacalo :lol: . Kdor sledi temi ve, da se mi masina pri visjih obratih ne zavrti dovolj hitro. Mnenja sem bil, da je kriv downpipe, pa sem sel in nardil novega :roll: .
tale drugi krak je povzrocal tezave
tale drugi krak je povzrocal tezave
stari DP do prvega lonca
stari DP do prvega lonca
tak pa zgleda zdaj in ja dejansko se opazi razlika, sicer sem malo razocaran, ker tud turbo je ocitno premali, ampak je pa boljse za cca slabih 1000 obratov, pa tud prej prime. Pri polaganju cevi sem tokrat pazil da lepo pridem do vseh 4 ih sveck ob montiranem izpuhu, brez da si prste polomim zraven. Pa zraven vsega se dodatn efekt, da EGT sedaj pocasneje raste, tak da mogoce pa se malo tlak zdaj dvignem pa povrtam dizo na fergiju, sam pol bo pa 100% sklopka spustla :evil:
pri prirobnici sem moral malo ozit cev iz 63,5 na 58mm, zato tisti vari vzdolzno pri prirobnici (turbo ima izhod 58mm)
pri prirobnici sem moral malo ozit cev iz 63,5 na 58mm, zato tisti vari vzdolzno pri prirobnici (turbo ima izhod 58mm)
User avatar
l3v4rt
Posts: 363
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: BMW E21 kanariner

Post by l3v4rt » 24 Sep 2017, 16:54

Da nebo kdo mislil, da mu downpipe ne funkcionira, sma šla v petek na hitri điro in zadeva leti 8-)
zgler.jpg
User avatar
pero27
Posts: 2630
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by pero27 » 24 Sep 2017, 18:19

zegler wrote:
DownNew.jpg
Uf, tole sem pa zgrešil, ful fensi zgleda :P
Kje si pa ovinke nabavil?
User avatar
grega983
Posts: 879
Joined: 09 Jan 2013, 20:02
Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
Location: Fram

Re: BMW E21 kanariner

Post by grega983 » 25 Sep 2017, 12:13

Bolj kot da je polž premali bi rekel, da je težava v izvoru polža.

Kot se spomnim je turbo s TD fiata in tisto čudo ni narejeno da se vrti do 5k obratov ali višje. Od tod izvira, da je jedro oblikovano/dimenzionirano za manjšo količino izpušnih plinov (hitrost in gostota).
Kar pomeni da nad tem območjem pretoka učinkovitost turba pade. Ampak mislim da je na forumu nekaj mojstrov, ki ti bi tole lahko s kakšnim diagramom predstavili.

Predlagal bi vgradnjo kakšnega t25 polžeka (ali kaj novejšega), ki čisto solidno opravlja nalogo v bencinskih mlinčkih podobnih kapacitet.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 kanariner

Post by croma_man » 25 Sep 2017, 13:23

glasujem za odmično...če ni ostrine ni obratov, m10 so znani po tem da so se vrtel samo ko si menjal odmično za schricka/dbilasa...
User avatar
FR Wolf
Posts: 685
Joined: 10 Sep 2012, 19:46
Avtomobil: G7, bavarian bomber

Re: BMW E21 kanariner

Post by FR Wolf » 25 Sep 2017, 15:15

croma_man wrote:glasujem za odmično...če ni ostrine ni obratov, m10 so znani po tem da so se vrtel samo ko si menjal odmično za schricka/dbilasa...
Oder original Motorsport :D Sam pazi original imajo tudi nekatere 300°(oz. večina teh) večje ležajne površine in je treba glavo rezkat...
Alpinas were always posh hot rods!
User avatar
zegler
Posts: 554
Joined: 03 May 2015, 16:02
Avtomobil: e21
Location: Maribor

Re: BMW E21 kanariner

Post by zegler » 26 Sep 2017, 07:46

ej Metod, dobro zgledata skupaj a ? edino ej kolk se pozna trdota amortizerjev, moram zategnit jaz malo konije :roll: 8-)
drugace pa drugic morava izbrat sirso cesto sem ti skoraj avto cohnil, malo je zdrsnilo pol ap thja saj sem spustil da je spet grip dobil.

Gre pa presenetljivo dobro tvoj zdaj, nisem pricakoval :twisted:

Pero, hvala, varilne loke sem kupil v rostfreicenter v hocah Mibra d.o.o., ampak so morali narocit, in narocili so jih tocno tolk kolk semjih vzel, mi je rekel to nimamo ker noben ne rabi - baje prvic da kdo to iskal :lol:

glede turbo pa obrati pa odmicne. Res je imate prav, dejansko ja turbo je premali, odmicne so stock in ja lahko bi drugace zgledalo. Pac na zacetku sem imel cist druge plane in cilje. Dejstvo pa je da ce bom sel v taki high performance tuning se bo to delalo na m10b20. Za tole m10b16 75konjsko masino pa je zame cist dovolj.
User avatar
Tine
Posts: 942
Joined: 28 Feb 2012, 14:12

Re: BMW E21 kanariner

Post by Tine » 26 Sep 2017, 10:23

zegler wrote:
Pero, hvala, varilne loke sem kupil v rostfreicenter v hocah Mibra d.o.o., ampak so morali narocit, in narocili so jih tocno tolk kolk semjih vzel, mi je rekel to nimamo ker noben ne rabi - baje prvic da kdo to iskal :lol:
Si potreboval kako specifično eksotično dimenzijo? Ko sem jaz kupoval svoje mi jih je nadeval iz police, pa imeli so svašta dimenzij. Je pa res da so bili polirani.
Post Reply